• <
escort_980x120_gif_2020

Pierwsza wspólna kampania promocyjna trzech regionów nad Adriatykiem

02.07.2020 10:43 Źródło: PAP
Strona główna Przemysł Jachtowy, Turystyka Morska, Żeglarstwo Morskie Pierwsza wspólna kampania promocyjna trzech regionów nad Adriatykiem

Partnerzy portalu

Pierwsza wspólna kampania promocyjna trzech regionów nad Adriatykiem - GospodarkaMorska.pl
fot. pixabay

Włoskie miejscowości na 300-kilometrowym wybrzeżu Adriatyku stworzyły jedną drużynę i razem postanowiły walczyć o turystów. Wspólne zaproszenie dla nich wystosowały regiony Wenecja Euganejska, Emilia-Romania i Friuli- Wenecja Julijska.

Z inicjatywy władz regionalnych kurorty, które dotąd rywalizowały między sobą o palmę pierwszeństwa pod względem liczby goszczących u nich turystów, w roku pandemii i poważnego kryzysu w turystyce zjednoczyły wysiłki by przekonać cudzoziemców aby przyjechali na wakacje nad włoskim morzem.

Proponują wypoczynek między innymi w tak popularnych miejscowościach jak Jesolo koło Wenecji, Cesenatico w Emilii-Romanii i Lignano koło Udine.

Celem tej pierwszej wspólnej kampanii telewizyjnej i internetowej trzech regionów jest ich wypromowanie na międzynarodowym rynku turystycznym. To, jak się podkreśla, porozumienie ponadpartyjne, bo Wenecją Eugenejską i Friuli rządzą politycy prawicowej Ligi, a Emilią-Romanią – reprezentant centrolewicy.

Podczas gdy jeszcze kilka miesięcy temu byli politycznymi przeciwnikami, teraz są lojalnymi sojusznikami. Do odwilży między gubernatorami z Ligi i centrolewicy doszło w szczycie epidemii, gdy konieczna była współpraca w obliczu koronawirusa.

Gubernatorzy przypominają, że trzy regiony Górnego Adriatyku najlepiej na północy Włoch potrafiły uporać się z kryzysem i skutecznie ograniczyć falę zakażeń.

Partnerzy portalu

taurus_sea_power_390x100_gif_2020

Dziękujemy za wysłane grafiki.