• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Wspólna prezentacja transnarodowej marki SouthCoastBaltic podczas Międzynarodowej Wystawy Łodzi i Jachtów w Düsseldorfie

30.01.2015 10:29 Źródło: własne
Strona główna Przemysł Jachtowy, Turystyka Morska, Żeglarstwo Morskie Wspólna prezentacja transnarodowej marki SouthCoastBaltic podczas Międzynarodowej Wystawy Łodzi i Jachtów w Düsseldorfie

Partnerzy portalu

Wspólna prezentacja transnarodowej marki SouthCoastBaltic podczas Międzynarodowej Wystawy Łodzi i Jachtów w Düsseldorfie - GospodarkaMorska.pl

W dniach 17-25 stycznia br. w Düsseldorfie odbyła się 46 edycja Międzynarodowej Wystawy Łodzi i Jachtów (boot 2015), stanowiąca zarówno jedno z największych, jak i najbardziej renomowanych wydarzeń tego typu na świecie, przewidziana między innymi dla szeroko pojętej branży żeglarskiej.

Zgodnie z tradycją lat poprzednich, targi spotkały się z olbrzymim zainteresowaniem pasjonatów żeglarstwa, turystyki i sportów wodnych, konstruktorów łodzi i jachtów, ale i nie tylko. Obok wielu łodzi żaglowych i motorowych oraz jachtów, a także różnorodnego wyposażenia i akcesoriów żeglarskich, odwiedzający mieli również możliwość zapoznać się z szerokim wachlarzem produktów turystycznych z kilkunastu regionów europejskich, ofertami charterowymi oraz usługami branżowymi.

Dla Związku Miast i Gmin Morskich oraz pozostałych Partnerów, współpracujących w ramach projektu Marriage - better marina management, harbour network consolidation and water tourism marketing in the southern Baltic rim na rzecz promocji południowego wybrzeża Bałtyku, transferu wiedzy dla lepszego zarządzania przystaniami żeglarskimi oraz rozwoju i konsolidacji sieci marin poprzez podejście zdecydowanie bardziej innowacyjne, była to już piąta z kolei, po ubiegłorocznych targach Wiatr i Woda zorganizowanych w Warszawie oraz targach Boot & Fun w Berlinie, a także hamburskich targach Hanseboot 2013 oraz berlińskich targach Boot & Fun 2013, okazja do promowania idei i piękna żeglarstwa morskiego oraz walorów turystycznych reprezentowanych regionów w ramach wspólnego stoiska pod marką SouthCoastBaltic.

Projekt wspólnego stoiska umożliwił odwiedzającym dogłębne zapoznanie się z ofertą Pomorza Przedniego, Województwa Zachodniopomorskiego i Pomorskiego, a także Obwodu kaliningradzkiego i Okręgu Kłajpedy, oraz uzyskanie najważniejszych informacji niezbędnych do zaplanowania udanej podróży żeglarskiej wzdłuż południowych wybrzeży Bałtyku, od Rugii do Kłajpedy. Ze szczególnym zainteresowaniem odwiedzających spotkały się Przewodnik po portach i przystaniach morskich polskiego Wybrzeża oraz Przewodnik po portach i przystaniach morskich południowego wybrzeża Bałtyku – Pomorze Przednie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Obwód Kaliningradzki, Okręg Kłajpedy, opracowane w ramach powyższego projektu.

Niniejszym, gorąco zachęcamy Państwa do zaznajomienia się ze szczegółami dotyczącymi realizacji projektu MARRIAGE - better marina management, harbor network consolidation and water tourism marketing in the southern Baltic rim dostępnymi na stronie www.project-marriage.net oraz do zapoznania się z nowopowstałym, żeglarskim serwisem internetowym SouthCoastBaltic (www.southcoastbaltic.eu), stworzonym przez Związek Miast i Gmin Morskich, stanowiącym doskonałe źródło informacji dotyczących żeglarstwa morskiego w basenie Południowego Bałtyku.

Partnerzy portalu

taurus_sea_power_390x100_gif_2020

Dziękujemy za wysłane grafiki.