• <

Wynik wyszukiwania - "ooil" - Wiadomości

Mitsubishi Shipbuilding skutecznie wychwytuje CO2 ze spalin statków

Mitsubishi Shipbuilding, część MHI Group, wraz ze swoimi partnerami uruchomiła projekt wychwytywania dwutlenku węgla na statku towarowym z ambicją opracowania komercyjnych systemów, które zmniejszyłyby wkład sektora w zmiany klimatu.
30.10.2021

Van Oord zamawia Mega Jack-Up do instalacji morskich turbin wiatrowych o mocy 20 MW

Van Oord zamówił nowy, ekologiczny statek instalacyjny, który będzie mógł pracować na metanolu i instalować turbiny wiatrowe o mocy do 20 MW. Inwestycja wpisuje się w rosnące światowe zapotrzebowanie na morskie farmy wiatrowe. Statek zostanie zwodowany w 2024 roku.
04.10.2021

OOCL zamawia dziesięć ekologicznych kontenerowców o ładowności 16 000 TEU

Firma Orient Overseas Container Line Limited (OOCL) z siedzibą w Hongkongu, zajmująca się spedycją i logistyką kontenerów, zamówiła w Chinach dziesięć przyjaznych dla środowiska kontenerowców o ładowności 16 000 TEU.
03.09.2021

OOCL dołącza do klubu miliarderów z rekordowym wynikiem w pierwszej połowie roku

Orient Overseas International (OOIL), spółka-matka OOCL, odnotowała zysk netto w wysokości 2,8 miliarda dolarów za półrocze – zdecydowanie najlepszy pośredni wynik w 52-letniej historii grupy.
22.08.2021

OOCL zamawia kolejne siedem megakontenerowców w Chinach

Orient Overseas Container Line Limited (OOCL) z siedzibą w Hongkongu zamówił nową partię siedmiu kontenerowców o ładowności 23 000 TEU w stoczniach COSCO w Chinach.
03.11.2020

Orient Overseas gotowy na ciężkie czasy

Należący do chińskiego Cosco armator Orient Overseas (International) Limited (OOIL) zamknął 2019 rok ze sporym zyskiem, mimo niepewności na rynku.
23.03.2020

OOCL zamówił pięć gigantycznych kontenerowców

Armator Orient Overseas Container Line Limited (OOCL) z siedzibą w Hongkongu zamówił pięć kontenerowców o ładowności 23 000 TEU w stoczniach COSCO w Chinach.
11.03.2020

OOIL i JD Logisticks wspólnie zainwestują w Eshipping

Armator Orient Overseas International Line (OOIL) zawarł umowę z Cosco Shipping Logisticks i JD Logisticks w celu inwestycji w platformę logistyczną online Eshipping.
04.04.2019

Wpłynęły pierwsze oferty zakupu amerykańskiego terminalu kontenerowego Long Beach

Sprzedaż terminalu Long Beach Container Terminal (LBCT) przez COSCO Shipping Holdings napotkała się z dużym zainteresowaniem amerykańskich koncernów: Blackstone Group LP oraz KKR & Co..
16.12.2018

Cosco Shipping z ogromnym spadkiem zysków

Chińskie COSCO Shipping Holdings ogłosiło w czwartek swoje wyniki finansowe, z których wynika, że zyski armatora spadły o 97,8 proc. w 1 połowie tego roku. Powodem wyższe koszty operacyjne i niższe stawki frachtu.
30.08.2018

Cosco Shipping znów z zyskiem

Singapurskie Cosco Shipping International zanotował wzrost przychodów operacyjnych o 271 proc. w drugim kwartale 2018 roku. Ogółem firma zanotowała zysk 1,74 mln dolarów. To dużo lepszy wynik niż w tym samym okresie zeszłego roku, gdy koncern zaliczył stratę 15,1 mln dolarów.
13.08.2018

Fuzja Cosco-OOIL ma stworzyć nowego lidera branży

Fuzja Orient Overseas (International) Limited i COSCO Shipping Holdings to olbrzymia szansa dla obu firm, by zostać liderem na rynku kontenerowym – powiedział C C Tung, odchodzący prezes OOIL.
06.08.2018

Cosco zobowiązało się sprzedać niedawno nabyty amerykański terminal

Rada Bezpieczeństwa Narodowego USA od dłuższego czasu wyrażała zaniepokojenie przejęciem dużego terminala kontenerowego Long Beach przez chiński koncern Cosco. W końcu doszło do zawarcia ugody i chiński gigant zobowiązał się jak najszybciej sprzedać obiekt nowemu właścicielowi.
08.07.2018

Przejęcie przez Cosco dużego terminalu w USA wzbudza podejrzenia

Rada Bezpieczeństwa Narodowego USA ujawniła swoje zaniepokojenie przejęciem dużego terminala kontenerowego Long Beach przez chiński koncern Cosco.
02.07.2018

CMA CGM przejął brazylijskiego armatora

Francuski armator CMA CGM zakończył zakup brazylijskiej linii kontenerowej Mercosul Line od duńskiego Maersk Line.
13.05.2018

Stany Zjednoczone zaniepokojone przejęciem terminalu Long Beach przez chińskie Cosco

Rada Bezpieczeństwa Narodowego USA ujawniła swoje zaniepokojenie przejęciem dużego terminala kontenerowego Long Beach przez chiński koncern Cosco.
22.04.2018

Zakup OOCL przez Cosco oficjalny już w czerwcu

Cosco Shipping prawdopodobnie już w czerwcu zakończy proces zakupu Orient Overseas Container Line (OOCL) – powiedział prasie Huang Xiaowen, wiceprezes armatora.
03.04.2018

CMA CGM przejął linię kontenerową Mercosul Line

Francuski armator CMA CGM zakończył zakup brazylijskiej linii kontenerowej Mercosul Line od duńskiego Maersk Line.
05.03.2018

CMA CGM przejął linię kontenerową od Maersk Line

Francuski armator CMA CGM zakończył zakup brazylijskiej linii kontenerowej Mercosul Line od duńskiego Maersk Line.
08.12.2017

Unia wyraziła zgodę na zakup Orient Overseas przez Cosco

Komisja Europejska dała zielone światło chińskiemu Cosco Shipping w sprawie zakupu armatora Orient Overseas (OOCL). To praktycznie oznacza, że do tej transakcji dojdzie.
06.12.2017

Kolejna fuzja gigantów - jest zgoda na przejęcie Orient Overseas przez Cosco

Udziałowcy Cosco Shipping wyrazili zgodę na przejęcie armatora Orient Overseas (OOIL). Oferta przejęcia została złożona w lipcu, a jej cena wyniosła 6,3 mld dolarów.
18.10.2017

Czołowy chiński armator prezentuje wyniki finansowe

Chińskie Cosco odnotowało zysk 288 mln dolarów w pierwszej połowie tego roku, dzięki poprawieniu się sytuacji na rynku oraz oszczędnościach płynących z niedawnego połączenia spółki z CSCL.
30.08.2017

Cosco złożyło ofertę zakupu Orien Overseas wartą ponad 6,3 mld dolarów. Zdaniem ekspertów – za wysoką

Cosco Shipping złożyło ofertę zakupu armatora Orient Overseas International za cenę 6,3 mld dolarów. Uczyniłoby to z Cosco trzeciego największego przewoźnika kontenerów na świecie. Część ekspertów uważa jednak, że Chińczycy mocno przepłacają.
18.07.2017

Cosco złożyło ofertę zakupu Orien Overseas wartą ponad 6,3 mld dolarów

Cosco Shipping złożyło ofertę zakupu armatora Orient Overseas International za cenę 6,3 mld dolarów. Uczyniłoby to z Cosco trzeciego największego przewoźnika kontenerów na świecie.
07.07.2017

Dziękujemy za wysłane grafiki.