• <

Wynik wyszukiwania - "finneco" - Wiadomości

Duże statki coraz częstszymi gośćmi w Porcie Gdynia

W Porcie Gdynia pojawiają się coraz większe jednostki. Wpływ na to mają inwestycje, ale także sytuacja geopolityczna kraju, choć w wielu przypadkach także rosnący import i eksport.
22.03.2023

Finnlines – kurs na innowacyjne statki ro-ro z długą linią ładunkową. Port Gdynia i OT Gdynia już się przygotowują

Dobrze znany w Polsce Finnlines w okresie styczeń – wrzesień 2022 osiągnął wzrost sprzedaży o 31%. Przychody wyniosły 558,4 mln euro. W tym czasie statki armatora przewiozły 572 tys. jednostek ładunkowych, 99 tys. samochodów ciężarowych oraz 514 tys. pasażerów. Swój udział w dobrych wynikach operatora ma również połączenie Polska-Finlandia z serwisem ro-ro sześć razy w tygodniu między Gdynią a Hanko.
24.02.2023

Finneco III w Porcie Gdynia. Będzie przebudowa nabrzeży [WIDEO]

Finneco III, jeden z najnowszych i największych statków ro-ro jakie pojawiają się na Bałtyku, zawinął na chwilę do Portu Gdynia. Odbyło się to w ramach testów mających pokazać, czy takie jednostki mogą częściej przybijać do portu jeszcze zanim przebudowane zostanie nabrzeże i rampy ro-ro. Prace mają ruszyć niedługo.
25.10.2022

Finnlines odebrało drugi hybrydowy prom ro-ro

Finneco II, drugi z trzech promów ro-ro klasy Eco, został dostarczony liniom Finnlines.
31.05.2022

Finnlines odebrał pierwszy hybrydowy ro-ro

Linie Finnlines oficjalnie odebrały pierwszą hybrydową jednostkę ro-ro. Statek o nazwie Finneco I został przekazany armatorowi przez chińską stocznię China Merchants Jinling. Jednostka będzie pływać po Bałtyku, Morzu Północnym i Zatoce Biskajskiej.
29.04.2022

Trzeci hybrydowy prom Finnlines zwodowany

W Chinach odbyło się wodowanie promu ro-ro Finneco III. To trzecia hybrydowa jednostka produkowana w stoczni w Jiangsu dla Finnlines.
22.11.2021

Wkrótce na trasie Dover-Calais, nowy prom DFDS [podsumowanie tygodnia 21/2021]

W naszym cotygodniowym przeglądzie w telegraficznym skrócie informujemy o najważniejszych wydarzeniach minionych dni; o sprawach, którymi żyje lub wkrótce będzie żyła branża promowa. W tym tygodniu m.in. o oficjalnym przekazaniu nowoczesnego promu typu E-Flexer dla DFDS. Już za kilka miesięcy będą z niego korzystać pasażerowie oraz klienci frachtowi na trasie Dover-Calais. To będzie zupełnie nowa jakość żeglugi przez kanał La Manche.
25.05.2021

Statki przyszłości właśnie nadchodzą. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 16-19/2021)

Aktualny globalny poziom zamówień nowych statków sięga aktualnie około 167,2 mln DWT. Jak do tej pory w 2021 roku zawarto kontrakty na budowę jednostek o wielkości około 28,7 mln DWT.
19.05.2021

Położono stępkę pod drugi hybrydowy prom ro-ro dla Finnlines

W Chinach położono stępkę pod drugi z trzech hybrydowych statów ro-ro zamówionych przez fińskiego armatora Finnlines. Ceremonia odbyła się12 maja w stoczni Nanjing Jinling.
17.05.2021

W Chinach zwodowano pierwszy hybrydowy statek typu ro-ro dla Finnlines [wideo]

26 kwietnia w chińskiej stoczni Nanjing Jinling Shipyard (NJS) zwodowano prom ro-ro o nazwie Finneco I. Jednostka rozpocznie rejsy po fińską flagą pod koniec tego roku.
27.04.2021

Tygodniowy przegląd promowy - tydzień 17/2021

W naszym cotygodniowym przeglądzie w telegraficznym skrócie informujemy o najważniejszych wydarzeniach minionych dni; o sprawach, którymi żyje lub wkrótce będzie żyła branża promowa. W tym tygodniu m.in. o wodowaniu pierwszego z gigantów, które wkrótce w barwach Finnlines będą wykonywały rejsy na Morzu Bałtyckim, a także o dużej eksplozji na nowoczesnym promie w jednym z chińskich portów.
27.04.2021

Wszystkie trzy hybrydowe statki ro-ro Finnlines są obecnie w budowie [foto]

Program budowy nowych statków Finnlines przebiega zgodnie z planem, a obecnie ostatni z trzech zamówionych nowych ultra-zielonych statków ro-ro jest w fazie produkcji. Stalowe płyty trzeciego hybrydowego pojazdu ro-ro zostały wycięte podczas tradycyjnej ceremonii cięcia stali w stoczni Nanjing Jinling w Chinach w dniu 16 grudnia 2020 r. Ponadto tego samego dnia odbyło się położenie stępki pod pierwszą hybrydową jednostkę ro-ro.
16.12.2020

Pocięto blachy pod drugi hybrydowy statek Ro-Ro dla Finnlines

W środę 16 września tradycyjną ceremonią cięcia blach rozpoczęła się budowa drugiego nowego hybrydowego statku ro-ro Finnlines w chińskiej stoczni Nanjing Jinling.
21.09.2020

Dziękujemy za wysłane grafiki.