pc
Luksus, elegancja i wygoda. Tak w kilku słowach można opisać nowy jacht żaglowy Sunreef 60 zbudowany przez Sunreef Yachts. Po ekskluzywnej prapremierze podczas Pomorskiego Rendez-Vous, stocznia z Gdańska przedstawiła pierwsze zdjęcia z pokładu. Robią wrażenie.
Katamaran Sunreef 60 doskonale sprawdzi się na morzu, jak i podczas długich oceanicznych podróży. Jak informuje stocznia, „nowy koncept łącznika oraz wydłużona linia nadbudowy nadają mu niezrównany poziom komfortu. Wysokie i wykończone w tekowym drewnie nadburcia stanowią wyraźny ukłon w kierunku klasyki”.
Na pokładzie jednostki uwagę zwracają połączone ze sobą kokpit na rufie z hydrauliczną platformą, przestronny taras dziobowy oraz obszerny salon, który można zaprojektować zgodnie z życzeniami klienta. Strefa wypoczynkowa umieszczona w centrum jachtu żaglowego oferuje „panoramiczny widok i niezliczone opcje aranżacji”.
Powierzchnia pokładu słonecznego jednostki to 36 m2. Obok głównej sterówki, znajduje się tam miejsce na: bar, materace, grill, jacuzzi, ruchome meble oraz wygodne siedziska.
Jak informuje stocznia, „łącznik Sunreef 60 zaprojektowano z myślą o uzyskaniu jak największej powierzchni użytkowej w kadłubach. Przestrzeń, którą oferują, da się zaaranżować wedle indywidualnych potrzeb. Znaleźć się w niej mogą wygodne kabiny gościnne oraz luksusowa kabina armatorska z garderobą, biurem, wysuwanym telewizorem i obszerną łazienką”.
Jacht żaglowy Sunreef 60 ma 18,3 m długości i 10,2 m szerokości. Napęd stanowią silniki 2 x 75 HP - 2 x 110 HP. Powierzchnia grota to 95 m2. Za architekturę okrętową, jak i design, odpowiada Sunreef Yachts. Wodowanie jednostki odbyło się na początku czerwca.
Sunreef Yachts to światowy lider w projektowaniu i konstrukcji katamaranów żaglowych, motorowych oraz super jachtów typu „custom made” o długości od 60 do ponad 200 stóp. Jak podkreśla stocznia, wprowadziła ona do świata jachtingu wiele przełomowych rozwiązań, takich jak pierwszy na świecie pokład słoneczny na luksusowym katamaranie, czy pierwszy motorowy i żaglowy dwukadłubowiec typu double-deck. Firma stworzyła także pierwszy w historii przemysłu stoczniowego karbonowy superjacht żaglowy, a także jako pierwsza zainstalowała składany maszt na dwukadłubowym superjachcie. Co roku na rynek trafiają co najmniej dwa nowe modele z gdańskiej stoczni.
Srebro Polaków w regatach Pucharu Świata
Ruszyły nawodne stacje Orlenu dla motorowodniaków i żeglarzy
Polscy żeglarze z awansem na Igrzyska Olimpijskie
10 plaż na letni relaks w Kołobrzegu
62 zawinięcia wycieczkowców do Portu Gdańsk w tegorocznym sezonie
Morze, wiatr i biznes – ruszyły zapisy na PIMEW Offshore Wind Energy Cup 2024