• <

Wynik wyszukiwania - "Jones Act" - Wiadomości

OMSA: Holownik pod obcą banderą zauważony na amerykańskiej morskiej farmie wiatrowej

Stowarzyszenie Offshore Marine Services Association (OMSA) dokonało niezwykłego odkrycia: holownik pod holenderską banderą i z holenderskim kapitałem przepłynął przez Atlantyk i wykonał przynajmniej jedno zadanie na amerykańskiej morskiej farmie wiatrowej. Obecność tego statku wydaje się przeczyć oczekiwaniom, że sektor statków roboczych objętych Jones Act będzie miał wyłączny dostęp do kontraktów na holowanie i obsługę projektów związanych z morską energią wiatrową na amerykańskim szelfie kontynentalnym - jeśli niekoniecznie na
01.11.2022

Statek do obsługi morskiej farmy wiatrowej z krajowej stoczni. Tylko w USA i Chinach?

Stocznia St Johns Shipbuilding z Florydy rozpoczęła budowę statku do transportu załogi. To efekt gwarantowania interesów amerykańskiego przemysłu stoczniowego wynikającego z ustawy Jones Act. Statek będzie bowiem obsługiwał morską farmę wiatrową Vineyard Wind 1 na Atlantyku.
26.07.2022

Maersk zainstaluje 15 MW-owe turbiny w USA. Pomoże nowoczesna jednostka WTIV [WIDEO]

Przedstawiciele Empire Offshore Wind, spółki joint venture Equinor i bp, podpisali umowę z Maersk Supply Service na czarter swojego nowego statku do instalacji wiatrowych (WTIV). Statek ten, wraz z amerykańskimi barkami i holownikami zbudowanymi i obsługiwanymi przez Kirby Offshore Wind, będzie wykorzystywany do instalacji turbin Vestas V236-15MW w ramach projektu budowy jednej z pierwszy morskich farm wiatrowych w USA.
30.03.2022

Eneti złożyła zamówienie warte 330 mln dolarów na nowe jednostki offshore

Firma Eneti Inc zajmująca się instalacjami morskimi na morzu, do niedawna znana jako Scorpio Bulkers, zawarła umowę na budowę statku do instalacji turbin wiatrowych. Jednostka zostanie zbudowana przez południowokoreańską firmę Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering.
18.05.2021

USA: Rząd rozważa, czy zachować wymóg przewożenia paliwa amerykańskimi statkami

Ministerstwo transportu USA rozważa, czy tymczasowe zwolnienie z Jones Act z roku 1920 jest potrzebne dla dostaw paliw po cyberataku na Colonial Pipeline. Zgodnie z tym prawem towary między portami w USA mogą przewozić statki zbudowane w kraju z amerykańską załogą.
12.05.2021

Dziękujemy za wysłane grafiki.