• <

Wynik wyszukiwania - " fracht" - Wiadomości

Konosament – ustalenie ciężaru ładunku masowego

Pomimo faktu, iż „draft survey” jest powszechnie stosowaną w praktyce shipping’owej formą ustalenia ciężaru ładunku, równie powszechnym jest problem dokładności tych pomiarów i związanych z tym sporów.
31.08.2023

Ucieczka przed recesją. Analiza rynku frachtowego, czarterowego i kontraktowego (tydzień 15-17/2023)

Na rynkach handlu morskiego pojawiają się nadal uzasadnione obawy, co do stanu światowej gospodarki, ale zwraca się również uwagę, że w aktualnych warunkach są także i pozytywne informacje. W wielu przypadkach światowe gospodarki notują drobne wzrosty, ale co najważniejsze unikają w szerszym ujęciu przynajmniej jak na razie recesji.
11.05.2023

VLCC dostarczą olej napędowy do Europy i Afryki

Wzrost transportu drogowego w Europie i Afryce przy niewielkim złagodzeniu blokad związanych z pandemią COVID-19, znacząco wpłynął na przepływ oleju napędowego ze wschodu na zachód. W konsekwencji wyczarterowano około pół tuzina nowo zbudowanych VLCC – komentują uczestnicy rynku Azjatyckiego.
17.03.2021

Kancelaria Prawna Baltic Lawyers Law & maritime solutions

ustanowienia hipotek na jednostkach morskich, rejestracja jednostek morskich, obsługa prawna związana z konsekwencjami szkód na ładunkach kontenerowych, demmurage kontenerów, morski list przewozowy, konosament morski, mariusz sanocki, konosament, prawna obsługa łańcucha dostaw, przepisy nautyczne, prawna obsługa logistyczna, prawna obsługa kontenerowa, prawna obsługa branży frachtowej, prawo morskie krajowe, prawo morskie międzynarodowe, prawo ubezpieczeń w zakresie transportu morskiego, lotniczego i lądowego ,prawo cywilne ,w tym w prawo rodzinne , spadkowe, lokalowe prawo pracy ze szczególnym uwzględnieniem zatrudnienia marynarzy na kontraktach u armatorów krajowych i zagranicznych, prawo morskie,yachts & hospitality,analiza umów ubezpieczeniowych jachtów morskich,analiza umów charterowych,reprezentacja członków załóg jachtów wobec pracodawcy,prawne aspekty eksploatacji morskich farm wiertniczych,areszt statku

ADAMPOL S.A.

Intermodalny transport pojazdów gotowych i ładunków FTL/LTL/FCL, terminale: samochodowe, kolejowy, kontenerowy, morski, usługi celne i magazynowe, depot kontenerowy, serwis samochodowy.
transport,spedycja,logistyka, spedycja, logistyka, przemysł samochodowy, transport samochodowy, transport morski, przewozy morskie, fracht morski, porty morskie, statki morskie, kontenery morskie, przewoźnicy morscy, zawinięcie statku, ładunek morski, transport kontenerów morskich, wolny obszar celny, terminal samochodowy, terminal kolejowy, terminal kontenerowy, depot kontenerowy, transport towarów, transport drobnicowy, FVL, FCL, FTL, agencja celna, usługi celne, odprawa celna, składowanie,automotiveindustry, automotive, logisticsolutions, supplychains, customservices, customerexperience, customerrelations, supplychainsolutions, logistics, innovation, containershipping, internationaltrade, warehousing, railway, motoryzacja, cargo, supplychainstrategy, seafreight, transportationindustry, automotivenews, transportation, logisticscompany, supplychain, shipping, transport, general cargo

INCHCAPE SHIPPING SERVICES POLAND Sp z o.o.

Agent żeglugowy
- agent żeglugowy - frachtowanie - broker żeglugowy - shipbroker - shipbrokers

DAMEN SHIPYARDS KOŹLE SP. Z O.O.

Damen,damen,pontony,barki,Pchacze i holowniki Pogłębiarki Statki pasażerskie Barki pchane i pontony Piaskowce Kontenerowce Frachtowce Zbiornikowce Stacje paliw Pokrywy lukowe Nadbudówki i sterówki Instalacje Zbiorniki

Fracht FWO rozpoczął realizację dostaw dla jednej z największych inwestycji branży energetycznej w Polsce

Fracht FWO, operator logistyczny dla przemysłu, został głównym partnerem logistycznym globalnego dostawcy technologii dla energetyki, lidera konsorcjum w projekcie budowy Nowy Blok Energetyczny w Elektrowni Dolna Odra. Fracht rozpoczął właśnie realizację serii dostaw dla jednej z największych inwestycji branży energetycznej w naszym kraju.
27.09.2021

Niewystarczająca infrastruktura i wysokie koszty hamują rozwój intermodalnego transportu

Niewystarczająca infrastruktura i wysokie koszty głównymi zagrożeniami transportu intermodalnego w Polsce. – Dzisiaj ogromną pracę do wykonania mają zarówno rządzący, jak i polscy przedsiębiorcy – powiedział Janusz Piechociński, prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja. O wyzwaniach, planach i potrzebach wpływających na rozwój tej gałęzi gospodarki rozmawiali eksperci podczas V Forum Transportu Intermodalnego FRACHT 2017, które odbyło się w Gdańsku.
14.04.2017

Dziękujemy za wysłane grafiki.