• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Remont do odnowienia klasy PRS jednostki pływającej

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Remont do odnowienia klasy PRS jednostki pływającej
Standard

Dane kontaktowe

Opis:,,Remont do odnowienia klasy PRS jednostki pływającej KONSTELACJA"
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania remontu dla odnowienia klasy PRS jednostki pływającej KONSTELACJA. 2. Zakres prac: o dokowanie jednostki, o prace związane z utrzymaniem jednostki w eksploatacji, wykonanie wszelkich napraw i prac konserwacyjnych takich jak: mycie kadłuba, wymiana protektorów biernej ochrony kadłuba (pływaków), płetw sterowych, tuneli sterów strumieniowych, skrzyń lodowych oraz studni opuszczania sondy wielowiązkowej, o czyszczenie zbiorników kadłubowych, o piaskowanie kadłuba części podwodnej i nadwodnej oraz płetw sterowych, o wykonanie pomiarów grubości poszycia kadłuba, grodzi i wzmocnień, pokładów, tuneli sterów strumieniowych, o malowanie podwodnej części kadłuba i płetw sterowych, malowanie części nadwodnej, malowanie oznaczeń na kadłubie, malowanie pokładu głównego, nadbudówki, masztu i relingów, o wyprowadzenie punktu poboru wody sanitarnej na pokład rufowy (na zewnątrz) z zaworami umożliwiającymi spust wody na okres zimowy, o modyfikacja trapu wejściowego, o przegląd trzonów i płetw sterowych, wałów i śrub napędowych, przegląd sterów strumieniowych, o remont armatury dennej i burtowej, o konserwacja łańcucha kotwicznego i komory łańcuchowej, o zdemontowanie zespołu urządzenia odsalającego wodę morską, o wykonanie prób szczelności wszystkich drzwi strugoszczelnych, o wykonanie modyfikację wentylacji agregatu PB zgodnie z opisem w specyfikacji remontowej, o poweryfikacyjna przebudowa układu hydraulicznego - lewa i prawa siłownia główna, o wykonanie próby obciążenia pod ciężarem zawieszonym bramownicy rufowej, o przeniesienie panelu sterowania autopilota z pulpitu nad fotelem kapitana na poziomy pulpit/stół sterowniczy, o zakup i wymiana 14 sztuk akumulatorów (rozruchowe SG, agregatu portowego, rozruchowe ZP, użytkowych i radiowych), o wykonanie kalibracji zbiorników (denne paliwa LB i PB, wód szarych i fekalii), o wykonanie megaatestu elektrycznego. 3. Wszystkie prace mają być wykonywane pod nadzorem PRS. 4. Termin wykonania zamówienia: 100 dni kalendarzowych od dnia przekazania jednostki do remontu. (przekazanie jednostki pływającej do remontu nastąpi w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy). 5. Szczegółowy zakres prac remontowych wykonywanych na jednostkach pływających KONSTELACJA określony został w Specyfikacjach remontowych (seria 100, 200, 300) stanowiących załączniki nr 11.1., 11.2, 11.3. do SWZ. 6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50241000-6: usługi w zakresie napraw i konserwacji statków. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: ,,Remont do odnowienia klasy PRS jednostki pływającej KONSTELACJA"
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania remontu dla odnowienia klasy PRS jednostki pływającej KONSTELACJA. 2. Zakres prac: o dokowanie jednostki, o prace związane z utrzymaniem jednostki w eksploatacji, wykonanie wszelkich napraw i prac konserwacyjnych takich jak: mycie kadłuba, wymiana protektorów biernej ochrony kadłuba (pływaków), płetw sterowych, tuneli sterów strumieniowych, skrzyń lodowych oraz studni opuszczania sondy wielowiązkowej, o czyszczenie zbiorników kadłubowych, o piaskowanie kadłuba części podwodnej i nadwodnej oraz płetw sterowych, o wykonanie pomiarów grubości poszycia kadłuba, grodzi i wzmocnień, pokładów, tuneli sterów strumieniowych, o malowanie podwodnej części kadłuba i płetw sterowych, malowanie części nadwodnej, malowanie oznaczeń na kadłubie, malowanie pokładu głównego, nadbudówki, masztu i relingów, o wyprowadzenie punktu poboru wody sanitarnej na pokład rufowy (na zewnątrz) z zaworami umożliwiającymi spust wody na okres zimowy, o modyfikacja trapu wejściowego, o przegląd trzonów i płetw sterowych, wałów i śrub napędowych, przegląd sterów strumieniowych, o remont armatury dennej i burtowej, o konserwacja łańcucha kotwicznego i komory łańcuchowej, o zdemontowanie zespołu urządzenia odsalającego wodę morską, o wykonanie prób szczelności wszystkich drzwi strugoszczelnych, o wykonanie modyfikację wentylacji agregatu PB zgodnie z opisem w specyfikacji remontowej, o poweryfikacyjna przebudowa układu hydraulicznego - lewa i prawa siłownia główna, o wykonanie próby obciążenia pod ciężarem zawieszonym bramownicy rufowej, o przeniesienie panelu sterowania autopilota z pulpitu nad fotelem kapitana na poziomy pulpit/stół sterowniczy, o zakup i wymiana 14 sztuk akumulatorów (rozruchowe SG, agregatu portowego, rozruchowe ZP, użytkowych i radiowych), o wykonanie kalibracji zbiorników (denne paliwa LB i PB, wód szarych i fekalii), o wykonanie megaatestu elektrycznego. 3. Wszystkie prace mają być wykonywane pod nadzorem PRS. 4. Termin wykonania zamówienia: 100 dni kalendarzowych od dnia przekazania jednostki do remontu. (przekazanie jednostki pływającej do remontu nastąpi w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy). 5. Szczegółowy zakres prac remontowych wykonywanych na jednostkach pływających KONSTELACJA określony został w Specyfikacjach remontowych (seria 100, 200, 300) stanowiących załączniki nr 11.1., 11.2, 11.3. do SWZ. 6. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50241000-6: usługi w zakresie napraw i konserwacji statków. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: ZP.371.15.2024.KC
Główna klasyfikacja (cpv): 50241000 Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków
Specyfikacja:Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://umgdy.ezamawiajacy.pl
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert: 20/03/2024 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień
Termin składania:2024-03-20
Otwarcie:Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 20/03/2024 10:30:00 (UTC+1)
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
Miejscowość: Gdynia
Kod pocztowy: 81-338
Podpodział krajowy (NUTS): Trójmiejski (PL633)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 02/04/2024
Okres obowiązywania: 100 Dzień
Wymagania:dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Kontakt:Oficjalna nazwa: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Numer rejestracyjny: 000145000
Departament: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Adres pocztowy: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
Miejscowość: Gdynia
Kod pocztowy: 81-338
Podpodział krajowy (NUTS): Trójmiejski (PL633)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Katarzyna Chojnacka
E-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl
Telefon: +48 (58) 355 33 33
Faks: +48 (58) 6217231
Adres strony internetowej: www.umgdy.gov.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Język kontaktu:polski
Kod CPV:50241000
Numer dokumentu:127845-2024, ZP.371.15.2024.KC
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 

Dziękujemy za wysłane grafiki.