• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Legalizacja oraz przegląd wraz z zaworami butli nurkowych oraz przegląd serwisowy skuterów podwodnych i kompresora butli nurkowych

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Legalizacja oraz przegląd wraz z zaworami butli nurkowych oraz przegląd serwisowy skuterów podwodnych i kompresora butli nurkowych
Standard

Dane kontaktowe

Opis:ZAPYTANIE CENOWE 2024/GMT/53
Dotyczące legalizacji oraz przeglądu wraz z zaworami butli nurkowych - 29 sztuk oraz przeglądu serwisowego skuterów podwodnych i kompresora butli nurkowych

Opis postępowania:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej

Tel: 4783-54-616

Faks:4783-54-606

l.dz.AM-U.2353.1.2024

Kraków, dnia 07.05.2024 roku

ZAPYTANIE CENOWE 2024/GMT/53

Dotyczące legalizacji oraz przeglądu wraz z zaworami butli nurkowych - 29 sztuk oraz przeglądu serwisowego skuterów podwodnych i kompresora butli nurkowych

DLA KWP W KRAKOWIE

Postępowanie jest prowadzone, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą (t.j.: Dz. U. 2019 r., poz. 2019 ze zm.) i zgodnie z Decyzją Nr 58/2020 z późniejszymi zmianami

Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie

I INFORMACJE OGÓLNE:

1. ZAMAWIAJĄCY:

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

31-571 Kraków, Ul. Mogilska 109

NIP: 675-000-55-94
REGON: 351081570

2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zadanie 1 : - legalizacja i przegląd 29 sztuk butli nurkowych w tym: 8 kompletów butli

podwójnych Twinset 2x12 L oraz 13 butli pojedynczych / 4 szt z

zaworami pojedynczymi , 9 szt z zaworami podwójnymi /

- przegląd wszystkich zaworów oraz manifoldów w ww. butlach

Zadanie 2 : - przegląd 2 szt skuterów podwodnych Suex XJ14

- przegląd elektrycznego kompresora do nabijania butli Bauer PE300-TE-F02

3. TERMIN i SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA , KRYTERIA BADANIA I WYBORU OFERTY

? Realizacja Zadania nr 1 w 3 etapach - do końca maja 2024r - 10 sztuk butli, do końca czerwca 2024r- 11 sztuk butli , do końca lipca 2024r - 8 sztuk butli / w tym do końca czerwca 4 zestawy Twinset, do końca lipca 4 zestawy Twinset / DOSTAWA poszczególnych etapów po wykonaniu poprzedniego. /

? DOSTAWA i odbiór sprzętu z Zadania nr 1 tylko po stronie Wykonawcy wliczone w cenę , dokładne terminy uzgodnione na bieżąco z wyłonionym wykonawcą

? Realizacja Zadania nr 2 możliwa na terenie KWP w Krakowie Ul. Mogilska 109 w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wysłania zamówienia droga elektroniczną , cena usługi podana w ofercie ma zawierać wyszczególnioną cenę za ewentualny dojazd serwisanta. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dojazdu serwisanta i transport sprzętu do Wykonawcy na jego koszt . Możliwy również transport do Wykonawcy przez Zamawiającego. Do Zadania 2 na platformie proszę umieścić cenę z transportem po stronie Wykonawcy, cenę z dojazdem serwisanta i dostawę po stronie Zamawiającego ująć w załączniku nr 1

? W zakresie zamówienia Zamawiający wyznaczył kryteria oceny i wyboru ofert - 100% cena z uwzględnieniem kosztów dostawy do serwisu po stronie Wykonawcy.

? Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy który zaoferuje wyższą cenę jeśli po doliczeniu kosztów dojazdu serwisanta cena całościowa będzie niższa niż cena bez dojazdu tańszej oferty.

? Płatność odroczona 30 dni po wykonaniu całości zamówienia

W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu oraz prawidłowości wykonania dostawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania kar umownych potrącanych z kwoty głównej , w wysokości 0,5% wartości brutto zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu dostawy, nie więcej jednak niż 10% wartości zamówienia brutto, na co wykonawca wyraża zgodę.

W przypadku odstąpienia od zamówienia naliczona zostanie maksymalna kara umowna w wysokości 10% wartości zamówienia brutto.

4. OSOBA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE MERYTORYCZNYM:

Dariusz Pycia tel. 4783- 54 616 e-mail: dariusz.pycia@malopolska.policja.gov.pl

Sekcja Uzbrojenia i Techniki Specjalnej Wydziału GMT Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.

II ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1. Wykonawca musi zagwarantować poprzez przesłanie skanów odpowiednich dokumentów, że posiada uprawnienia do wykonania zleconych czynności w zakresie w którym będzie wykonywał osobiście czynności. Gwarancja na przegląd zaworów minimum na okres trwania legalizacji butli.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

2. WARUNKI PŁATNOŚCI:

Wykonawca Wystawi fakturę VAT, wskazując płatnika jako:

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

31-571 Kraków, Ul. Mogilska 109 NIP: 675-000-55-94 REGON: 351081570

Fakturę wysłać należy na adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie 31-571 Kraków, Ul. Mogilska 109

Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej lub przesłać wraz z dostawą towaru.

Przelew na wskazane przez dostawcę konto nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

3. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2024 roku do godz. 14.00 poprzez platformę zakupową eB2B

4. POZOSTAŁE WARUNKI:

§ Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania zakupu bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania, również po dokonaniu zamówienia oraz zmiany ilości zamówionych usług.

§ Zamawiający zastrzega sobie wybór oferty, która będzie gwarantowała wydatkowanie środków w sposób celowy, oszczędny z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.

§ Okres związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.

INFORMACJA DOT. RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, Ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, tel.: 012/ 61-54 698;

§ Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl;

§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i eRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę materiałów profilaktycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie prowadzonym w trybie art. 4 pkt.8 PZP;

§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; lub na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016r. poz.1764);

§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami archiwizacyjnymi;

§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§ posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§ nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e (i.c.) RODO.
Miejsce i termin składania:Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/435157
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-05-07 13:00 2024-05-17 12:00
Termin składania:2024-05-17
Miejsce i termin realizacji:Realizacja Zadania nr 1 w 3 etapach - do końca maja 2024r - 10 sztuk butli, do końca czerwca 2024r- 11 sztuk butli , do końca lipca 2024r - 8 sztuk butli / w tym do końca czerwca 4 zestawy Twinset, do końca lipca 4 zestawy Twinset / DOSTAWA poszczególnych etapów po wykonaniu poprzedniego. /
Realizacja Zadania nr 2 możliwa na terenie KWP w Krakowie Ul. Mogilska 109 w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wysłania zamówienia droga elektroniczną , cena usługi podana w ofercie ma zawierać wyszczególnioną cenę za ewentualny dojazd serwisanta.
Wymagania:Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:
Kontakt:KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
Telefon: 12 615 54 44
DARIUSZ PYCIA
4783 54 616
dariusz.pycia@malopolska.policja.gov.pl
Zamawiający: Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej
Język kontaktu:polski
Numer dokumentu:AU-003820
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 

Dziękujemy za wysłane grafiki.