• <

Wynik wyszukiwania - "studium wykonalności" - Wiadomości

Rozpoczęto prace nad wstępnym studium wykonalności dla Nordycko-Bałtyckiego Korytarza Wodorowego

Europejscy operatorzy systemów przesyłowych gazu: Gasgrid Finland (Finlandia), Elering (Estonia), Conexus Baltic Grid (Łotwa), Amber Grid (Litwa), GAZ-SYSTEM (Polska) i ONTRAS (Niemcy), zaangażowani w międzynarodowy projekt dotyczący budowy Nordycko-Bałtyckiego Korytarza Wodorowego, podpisali umowę na opracowanie wstępnego studium wykonalności dla tego korytarza. Dokument zostanie przygotowany w ciągu sześciu miesięcy, czyli do połowy 2024 roku.
03.01.2024

Odebrano Studium Wykonalności dla projektu „Budowa Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia”

Studium wykonalności, które właśnie odbieramy jest kolejnym kluczowym dla ZMPG S.A. oraz dla potencjalnego inwestora dokumentem. Analizuje wszystkie aspekty prawne, finansowe, ekonomiczne i techniczne budowy Portu Zewnętrznego i potwierdza zasadność jego budowy. Wykonanie studium wykonalności pozwoliło na pogłębioną analizę w stosunku do wcześniej przygotowanej Oceny Efektywności konkretnego wybranego wariantu realizacji projektu.
23.12.2020

ENMARO

Energetyka wiatrowa, gazowa i wodorowa
morska energetyka odnawialna,offshore wind,zieloy wodór,transport zielonego wodoru,magazynowanie zielonego wodoru,budowa i nadzór nad budową jednostek offshorowych,analizy związane z zielonym wodorem,projekty morskiej energetyki wiatrowej,nadzór nad pracami inżynieryjnymi,zielony wodór-studium wykonalności,Opracowanie koncepcji i projektu FEED ,zarządzanie projektami stoczniowymi,operacje z wykorzystaniem dronów

W ciągu 18 miesięcy powstanie studium wykonalności na zagospodarowanie żeglugowe Wisły

W ciągu 18 miesięcy powstanie studium wykonalności zagospodarowania żeglugowego Wisły na odcinku od Gdańska do Warszawy oraz dróg wodnych od Warszawy do granicy z Białorusią i na odcinku od Wisły do Zalewu Wiślanego. Umowę w tej sprawie podpisano w poniedziałek w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk.
03.07.2018

Dziękujemy za wysłane grafiki.