• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_2022

Specjalista ds. Sprzedaży Części Zamiennych

Standard

Dane kontaktowe

Bota Technik Sp. z o.o. Spółka komandytowa

Ul. Nowy Świat 38c

80-299 Gdańsk

www.botatechnik.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Części Zamiennych

Jesteśmy firmą specjalizującą się w obszarze inżynierii morskiej. Realizujemy około 400 prac serwisowych każdego roku. Nasi serwisanci podróżują indywidualnie, bądź w zespołach, w zależności od miejsca, w którym potrzebuje nas Klient. W pracy stosujemy standardy międzynarodowych producentów napędów morskich, stale doskonalimy swoje umiejętności i oferowane produkty, wybierając najlepsze dostępne rozwiązania. 

Każdy z ponad 100 pracowników firmy jest równie ważny, bo wnosi dodatkową wartość, inne spojrzenie i wiedzę, będąca czynnikiem decydującym o powodzeniu naszych działań. Zakończony projekt to sukces nie tylko firmy, ale i każdego z nas. Zapewniamy pakiet szkoleń, by pracownicy podnosili swoje kwalifikacje. Inwestujemy w rozwój technologiczny, ale naszą najcenniejszą inwestycją zawsze będzie ta w ludzi.

Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. Sprzedaży Części Zamiennych. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie nam swojego CV wraz z aktualną klauzulą RODO bezpośrednio na adres: rekrutacja@botatechnik.pl

Główne zadania:

Aktywna sprzedaż części zamiennych (szeroki i zróżnicowany asortyment techniczny) 

Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem oraz dostawcami

Prowadzenie rozmów handlowo-technicznych, doradztwo merytoryczne głównie w j. angielskim

Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, fakturowanie i monitorowanie należności

Procesowanie reklamacji towarów

Obsługa programu magazynowego, ewidencjonowanie stanów magazynowych

Współpraca z działami realizacyjnymi i księgowością

Udział w realizacji planów sprzedażowych 

Uczestnictwo w procesie inwentaryzacji 

Wymagania:

  • 2-letnie doświadczenie w sprzedaży 
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki techniczne)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność ustalania priorytetów
  • Proaktywna postawa, skrupulatność
  • Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word)

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w sprzedaży części zamiennych lub sprzedaży technicznej
  • Uprawnienia na wózki widłowe
  • Wiedza o rynku morskim i lądowym w obszarze technicznym

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Elastyczny czas pracy 
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Pakiet medyczny
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Możliwość nauki j. angielskiego w trakcie pracy
  • Miłą atmosferę, spotkania oraz wyjazdy integracyjne



Dziękujemy za wysłane grafiki.