• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Zakup bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego
Standard

Dane kontaktowe

Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2025 dotyczące dostawy bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego wraz z przyczepą do wodowania oraz napędem elektrycznym - 1 sztuka
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-5997/24 - ,,Rozszerzenie oraz dywersyfikacja usług Agroturystyka Wena - wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa środków trans portu wodnego, obiekty noclegowe turystycz

Część 1
Zakup bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest Zakup bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego wraz z przyczepą do wodowania oraz napędem elektrycznym - 1 sztuki spełanijące wymagania specyfikacji technicznej zamieszczonej w zapytaniu ofertowym
W ramach zamówienia wykonane zostaną takie działania jak:
-dostawa bezemisyjnego, mobilnego zestawu jachtu motorowego wraz z przyczepą do wodowania oraz napędem elektrycznym - 1 sztuka
Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowym opisem parametrów znajduje się w w załączniku ZAPYTANIE OFERTOWE.
Okres gwarancji
24 miesięcy
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-09-02
Termin składania:2025-09-02
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2025-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
nowotomyski
Gmina
Miedzichowo
Miejscowość
Miedzichowo
Adres dostawy i montażu: Zachodzko 28 a, 64-361 Miedzichowo.
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Możliwa jest zmiana umowy z Wykonawcą, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana dostawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana dostawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Warunki zmiany umowy
Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Pojęcie to Zamawiający będzie interpretował w sposób odpowiadający postanowieniu pkt. 109 preambuły Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE. W świetle tego postanowienia, ,,Pojęcie niemożliwych do przewidzenia okoliczności odnosi się do okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo odpowiednio starannego przygotowania pierwotnego postępowania o udzielenie zamówienia przez instytucję zamawiającą, z uwzględnieniem dostępnych jej środków, charakteru i cech tego konkretnego projektu, dobrych praktyk w danej dziedzinie oraz konieczności zagwarantowania odpowiedniej relacji pomiędzy zasobami wykorzystanymi na przygotowanie postępowania jego przewidywalną wartością. Nie może to jednak mieć zastosowania w sytuacjach, w których modyfikacja powoduje zmianę charakteru całego zamówienia, na przykład przez zastąpienie zamawianych robót budowlanych, dostaw lub usług innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia (...)". W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by możliwe było odwrócenie lub naprawienie skutków wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
Umowa może zostać też zmieniona w przypadku zmiany Dostawcy, gdy wynika ona z sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego dostawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego dostawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem, że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia zasad, wynikających z niniejszego zapytania ofertowego, umowy o dofinansowanie zawartej z Operatorem (Kaliskim Inkubatorem Przedsiębiorczości) oraz postanowień Wytycznych horyzontalnych.
Umowa może zostać też zmieniona w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy, które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy, i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie lub po stronie ich podwykonawców, i których nie można było uniknąć przez postępowa nie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością. W takim wypadku, umowa zostanie wydłużona o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej lub zostanie zmieniony termin wykonania obowiązku wynikającego z umowy, o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej. W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
Umowa może zostać też zmieniona w przypadku, gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu działania osoby lub osób trzecich, za których nie ponosi odpowiedzialności ani Dostawca, ani Zamawiający. W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego, że ziścił się ten warunek, umowa zostanie wydłużona o czas niezbędny do odwrócenia skutków działania osoby lub osób trzecich. W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
Umowa może zostać też zmieniona w sytuacji, gdy dojdzie do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wprowadzenia nowych regulacji prawnych, mających wpływ na wykonanie niniejszej Umowy. W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym. W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
Możliwa jest zmiana umowy z Wykonawcą, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana dostawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana dostawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zmiana umowy możliwa jest także w sytuacjach, wskazanych w Sekcji 3.2.4 Wytycznych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wraz z wypełnionym formularzem ofertowym należy złożyć następujące załączniki:
a) Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu oferenta (jeśli dotyczy) w formie kopii lub oryginału,
b) załącznik nr 2 do formularz ofertowego - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
c) załącznik nr 3 Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych
d) zaświadczenie (nie starsze niż 30 dni od daty złożenia oferty w postępowaniu) z odpowiedniego US i ZUS o niezaleganiu płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
e) potwierdzenie wniesienia wadium w odpowiedniej wysokości.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między firmą DWG DESIGN KRZYSZTOF KOŚCIUKIEWICZ lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy DWG DESIGN KRZYSZTOF KOŚCIUKIEWICZ lub osobami wykonującymi w imieniu firmy DWG DESIGN KRZYSZTOF KOŚCIUKIEWICZ czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wskazuje, że osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w jego imieniu jest Angelina Kościukiewicz. Zamawiający wskazuje, że czynności związane z wyborem wykonawcy będzie wykonywać Krzysztof Kościukiewicz.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Oferent podpisuje oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2)
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2025-08-23
Data ostatniej zmiany
2025-08-23 10:49:47

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena- WAGA 65%. Max. liczba punktów- 65
Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 65
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin - najniższa cena spośród ważnych ofert,
C0 - cena obliczona badanej oferty.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji przedmiotu zamówienia. WAGA 10%
Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" oceniany wg wzoru
Termin najkrótszy spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------ x 10 = ilość punktów
Termin oferty badanej
szczegóły w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,serwis i czas naprawy usterek w okresie gwarancji" do 5 dni roboczych to 0 pkt
- każdy dzień serwisu krócej będzie punktowany zgodnie z poniższym wzorem wzoru
Termin najkrótszy spośród wszystkich ofert
------------------------------------------------ x 25 = ilość punktów
Termin oferty badanej
Kontakt:Osoby do kontaktu
ANGELINA KOŚCIUKIEWICZ
tel.: 697579372
e-mail: k.kosciukiewicz@gmail.com
KRZYSZTOF KOŚCIUKIEWICZ
tel.: 785926343
e-mail: k.kosciukiewicz@gmail.com
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34522000-2
Numer dokumentu:2025-91671-242326, 4/2025
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 


Dziękujemy za wysłane grafiki.