• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Usługa wykonania projektu autonomicznego, rozproszonego systemu akwizycji

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Usługa wykonania projektu autonomicznego, rozproszonego systemu akwizycji
Standard

Dane kontaktowe

Opis:kieruje zapytanie ofertowe
na: ,,Usługę wykonania projektu autonomicznego, rozproszonego systemu akwizycji dla
Politechniki Morskiej w Szczecinie" w ramach projektu pt.: ,,Inteligentny system wyznaczania
drogi wodnej dla żeglugi śródlądowej zwiększający bezpieczeństwo nawigacji, uzupełniony o
możliwość
dynamicznego
pozyskiwania
danych
hydrologicznych
i fizykochemicznych" (nr projektu: HYDROSTRATEG1/001P/2022).
Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Rządowego
Programu Strategicznego Hydrostrateg ,,Innowacje dla gospodarki wodnej i żeglugi
śródlądowej"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i doboru układu pomiarowego czujników, układu
akwizycji danych, sposobu przesyłu zmierzonych danych oraz układu zasilającego projektowany znak
nawigacyjny. Przygotowanie dokumentacji projektowej oraz wskazanie sposobu mocowania
elementów do konstrukcji znaku.
W ramach realizacji Usługi Wykonawca będzie uwzględniał uwagi zespołu badawczego w zakresie
projektu i doboru czujników do układu pomiarowego pławy, projektu jego układu zasilania oraz
systemu akwizycji danych pomiarowych.
Projektowany system współpracować będzie z czujnikami (przykładowo: temperatury, pH,
przewodności elektrycznej) posiadającymi znormalizowane sygnały wyjściowe. Wykonawca
zobowiązany jest przygotować system akwizycji danych w sposób umożlwiający transfer
zarejestrowanych danych pomiarowych za pośrednictwem sieci teleinformatycznej. Dla sygnałów
analogowych Wykonawca uwzględni układ konwersji analogowo-cyfrowej o dokładności ustalonej w
wyniku prac projektowych. Protokoły, częstotliwość pomiarów oraz format przesyłanych danych
zostaną ustalone w ramach prac projektowych prowadzonych przez Wykonawcę z zespołem
projektowym.
Do zadań wykonawcy należeć będzie:
1. Wskazanie istotnych parametrów niezbędnych w procesie doboru czujników pomiarowych,
np. parametry sygnałów wyjściowych umożliwiające normalizację pomiarów, klasa IP
czujników, typ wykorzystywanych złącz , dopuszczalny rozmiar czujnika umożliwiający jego
montaż w pławie;
Projekt układu zasilania - dobór zakresu napięć dla projektowanego układu, dobór źródła
zasilania gwarantującego ciągłość pracy;
Projekt układu akwizycji oraz transferu danych pomiarowych - znormalizowane dane
pomiarowe, przesyłane za pomocą wybranej sieci teleinformatycznej do bazy danych
zaprojektowanej przez Wykonawcę;
Współpraca z zespołem w zakresie wskazania wytycznych montażowych oraz sposobu
integracji zaprojektowanych układów;
Wykonawca będzie współpracował z zespołem przy przygotowywaniu dokumentacji
projektowej dla opracowanych systemów.
Uwagi do pkt 1-3:
? Praca z minimum 4 czujnikami;
? Układ akwizycji danych musi zakładać współpracę z czujnikami, o znormalizowanym
wyjściowym sygnale analogowym 0-10V lub 4-20mA, i uwzględniać konwersję tych
sygnałów do postaci cyfrowej;
? Komunikacja za pomocą sieci komórkowej i/lub Internet;
? Zapis danych pomiarowych do relacyjnej bazy danych o strukturze ustalonej w trakcie
prowadzonych praz projektowych (np. SQL, mySQL);
? Układ znajdujący się w pławie (pomiar, akwizycja, transmisja danych oraz zasilanie)
zaprojektowany w oparciu o komercyjnie dostępne podzespoły, z uwzględnieniem założeń w
postaci minimalizacji masy oraz kosztu jednostkowego gotowego układu przy jednoczesnej
maksymalizacji jego czasu pracy (w przypadku zasilania bateryjnego) lub minimalizacji
poboru energii elektrycznej (w przypadku zasilania ze źródła własnego).
Miejsce i termin składania:Miejsce oraz termin składania ofert:
a. Złożenie oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
b. Zamawiający oczekuje odpowiedzi - złożenia oferty - w terminie do dnia 19/03/2024 roku
na adres mailowy a.gajda@pm.szczecin.pl uwagi na fakt gromadzenia odpowiedniej ilości
ofert, niezbędnych w procedurze Politechniki Morskiej w Szczecinie.
Termin składania:2024-03-19
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji:
Zamówienie będzie zrealizowane maksymalnie w terminie do 40 dni (kalendarzowych) od dnia
podpisania umowy.
Wymagania:Termin płatności:
Zapłata nastąpi przelewem po wykonaniu przedmiotu umowy, w terminie do 30 dni od
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Przelew zostanie dokonany na rachunek Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym
wskazanym w Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz
wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT. W przypadku wskazania rachunku bankowego
niezgodnego z Wykazem, zapłata bez żądania odsetek za opóźnienie w zapłacie, nastąpi po wyjaśnieniu
prawidłowości rachunku bankowego.
Opis przygotowania oferty:
1. Oferta powinna zawierać:
Formularz oferty z określeniem cen jednostkowych brutto oraz ceny łącznej brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) z datą
sporządzenia i podpisem osób upoważnionych.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
4. Całość zapytania ofertowego prowadzone jest w języku polskim.
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę cenową przygotowaną w języku polskim.
6. Cenę podaną w ofercie należy wpisać w sposób czytelny, wyrażając w polskich złotych
uwzględniając wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
8. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów i wymagań.
Uwaga!
Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy (wg KRS/wpisu do
ewidencji lub na podstawie dołączonego pełnomocnictwa).
c. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
d. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień/uzupełnienia
braków/korekt błędów dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając w tym celu odpowiedni
termin i zakres wymaganych wyjaśnień.
f. Niedotrzymanie wyznaczonego terminu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
g. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone
podpisem osoby podpisującej ofertę.
h. W przypadku wystąpienia omyłek (pisarskich, rachunkowych) w ofercie, Zamawiający poprawi
powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
i. W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej
poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
Oferty będą oceniane według kryterium:
I.
Cena - 80%
II.
Doświadczenie - 20%
Kryteria zostaną obliczone według następującego wzoru:
I.
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 80 = liczba punktów za kryterium cena.
II.
Doświadczenie:
1. Jedno zrealizowane zlecenie = 5 punkt
2. Dwa i więcej zrealizowanych zleceń = 10 punkty
Metoda weryfikacji kryterium oceny:
I.
Kryterium ceny będzie weryfikowane na podstawie załącznika nr 1 do zapytania
ofertowego.
II.
Kryterium doświadczenie będzie weryfikowane na podstawie załącznika nr 4 do zapytania
ofertowego.
"Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego z 23.04.1964r.
(Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.), dalej KC, ani zaproszenia do zawarcia umowy
w rozumieniu art. 71 KC.
Warunkiem rozpatrywania przez Zamawiającego złożonej oferty jest spełnienie i złożenie przez
Wykonawcę odpowiednich oświadczeń wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz
formularza ofertowego wg wzoru.
Warunki zmiany, odwołania i unieważnienia zapytania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a
także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie zapytania bez wyboru ofert, w
szczególności, gdy:
a. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
b. w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez NCBR, co skutkowałoby
nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
zamówienia,
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym lub prywatnym Zamawiającego, czego nie można
było wcześniej przewidzieć,
d. zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia,
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania z istotnych powodów,
f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia zapytania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania oraz
nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Dostawców.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający informuje, że w niniejszym zapytaniu ofertowym Wykonawcom nie przysługują
środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo Zamówień
Publicznych.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą wg wzoru wskazanego w
załączniku nr 3 do zapytania ofertowego, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Uwagi:Ochrona danych osobowych:
Klauzula informacyjna dla procedury udzielania zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych
"Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Morska w Szczecinie ul. Wały
Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, tel. (91) 48 09 400, pm.szczecin.pl;
2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych e-mail: iod@pm.szczecin.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania
ofertowego, tj. w procedurze wyboru wykonawcy i dalej w związku z podpisaniem i realizacją
umowy;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w
szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz
podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, na podstawie umowy powierzenia
danych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji celów
określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa;
6. podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej
Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie
Zapytania ofertowego, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy
pomiędzy ww. stronami;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
? prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
? prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
? prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach
określonych w art. 21 RODO.
Z tych praw może Pani/Pan skorzystać, składając wniosek w formie pisemnej do Inspektora
Ochrony Danych na adres poczty elektronicznej: iod@pm.szczecin.pl;
8. ma również Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
Kontakt:Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie niniejszego zapytania jest: Jarosław Poniewiera - tel. 91
48-09-930, e-mail: j.poniewiera@pm.szczecin.pl
Język kontaktu:polski
Numer dokumentu:2/2024
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl


Dziękujemy za wysłane grafiki.