• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Budowa ujęcia brzegowego

Standard

Dane kontaktowe

Opis:-Budowa ujęcia brzegowego U-1 na
lewym brzegu rzeki Bierawki w km 38+740, służącego do
przerzutu wód z rzeki Bierawki do zalewiska W-11 dla JSW S.A.
KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Szczygłowice
Lista produktów
Lp.Nazwa zadaniaIlośćJednostka miary
1.Budowa ujęcia brzegowego U-1 na
lewym brzegu rzeki Bierawki w km
38+740, służącego do przerzutu wód
z rzeki Bierawki do zalewiska W-11
dla JSW S.A. KWK ,,Knurów-
Szczygłowice" Ruch Szczygłowice1pakiet
Specyfikacja:Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie
zakupowej
dostępnej
na
stronie
internetowej
o
adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html
oraz na stronie Zamawiającego pod
poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 23:59
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf
obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule
wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.
Termin składania:2024-05-08
Otwarcie:Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-05-15 10:00
Miejsce i termin realizacji:Termin dostawy/wykonania
1. Etap I: Wykonanie ujęcia brzegowego U-1 w tym - wykonanie przepustu oraz montaż przepływomierza
radarowego: 18 tygodni od daty przekazania rejonu robót.
Etap II: Zabudowa trzeciego stanowiska pompowego: 36 tygodni od daty przekazania rejonu robót.
Przekazanie rejonu robót nastąpi do 14 dni od daty zawarcia umowy
2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruch Szczygłowice.
Wadium:26 000,00 PLN
Wymagania:Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
Języki
Język polski
Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie
malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu
cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe
podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych
postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników
postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając
ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej
niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan
bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych
ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia
30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968.
Wnioski o wyjaśnienie treści
dokumentacja@zwp.jsw.pl
ogłoszenia
należy
przesyłać
na
skrzynkę
mailową
o
adresie:
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną
na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może
przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca
zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są mody?kowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specy?kacji technicznej w niniejszym
postępowaniu.
Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Cena wyjścia : 752220 PLN
Postąpienie : 3800 PLN
Czas na decyzję: 60 sekund
Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom. W przypadku dopuszczenia podwykonawców:
a) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych podmiotów, którym zostanie powierzone wykonanie
całości lub części przedmiotu zamówienia jako podwykonawcom - niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków.
b) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie podmiotów, którym zostanie powierzone wykonanie całości lub części przedmiotu
zamówienia jako podwykonawcom, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.Kryterium oceny- 100 % cena. Za najkorzystniejszą
ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
6. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą
zobowiązani do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji.
Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w
aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Zapłata wynagrodzenia następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego
2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A.
KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów
4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe.
5. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru każdego z Etapów - podpisany przez
przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
3. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
17. Warunki udziału
.I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na
platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do
godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod
adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 26 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym):
nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 101/INW/24".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku
bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków odpowiadających kwotowo oznaczonemu
wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, (w jednym z poniższych sposobów) jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej dokumentacja@zwp.jsw.pl
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021
r. ,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od
08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej
wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o
przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności
powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW
JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja
Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w
CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię
podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr
tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Wykaz robót budowlanych (co najmniej dwóch), związanych z wykonaniem:
- robót hydrogeologicznych lub,
- przewiertów sterowanych w nasypach i budowy studzienek (studni) lub,
- układania rurociągów w wykopach ziemnych i przekopów nasypów,
wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty złożonej przez
konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których robota została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia),
4. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby podmiotu, na rzecz
którego wskazane w wykazie roboty budowlane były wykonane, potwierdzające, że zostały
one wykonane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich
przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca korzystający z doświadczenia
(referencji) podmiotu trzeciego musi wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu umowy
w części z jakiej korzysta z jego potencjału.
5. Oświadczenie, złożone na druku Formularza Ofertowego, iż od dnia zawarcia umowy
Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje oraz uprawnienia, co
najmniej:
5.1. Kierownika budowy w branży budowlanej posiadającego łącznie:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz w
specjalności elektrycznej i hydrotechnicznej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do
właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
5.2. Osobę o kwalifikacjach bezpieczeństwa i higieny pracy posiadającą:
a) kwalifikacje pracownika służb BHP zgodnie z § 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2
września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (dopuszczalne jest
posiadanie uprawnień budowlanych jak wyżej i kwalifikacje służb BHP przez tę samą osobę).
5.3 Pozostali pracownicy:
a) zatrudnieni w ilości gwarantującej terminową realizację zamówienia, winni posiadać
aktualne świadectwa kwalifikacyjne, uprawnienia i upoważnienia, zgodnie z wymaganiami
obowiązujących przepisów, stosownie do zakresu wykonywanych czynności.
6. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (na załączniku do Specyfikacji technicznej).
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
UWAGA!!! Zmiana dopuszczalnych form złożenia oferty.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w
całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie
Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl
do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do
postanowień Regulaminu.
Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Kontakt:Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje:
Ewa Marcol nr tel.: 32 756 4968, e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
KWK Knurów-Szczygłowice Daniel Honisz tel. 32 717 6750, Paweł Czaplicki tel. 32 717 6992, Dariusz Beier
tel. 32 717 6736
Język kontaktu:polski
Numer dokumentu:101/INW/24, 9392
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl


Dziękujemy za wysłane grafiki.