• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Dostawa czujników optycznych wraz z montażem w doku pływającym

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Dostawa czujników optycznych wraz z montażem w doku pływającym
Standard

Dane kontaktowe

Opis:DOSTAWA czujników optycznych wraz z montażem w doku pływającym w Stoczni Myklebust Verft AS Norwegii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa, działając na podstawie art.
11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023
r. poz. 1605 z późń. zm) zwanej dalej ,,ustawą Pzp", zaprasza do składania ofert w postępowaniu
pn. DOSTAWA czujników optycznych wraz z montażem w doku pływającym w Stoczni
Myklebust Verft AS Norwegii w ramach projektu badawczego pt. ,,A Floating Dock Digital Twin
towards Efficient, Safer and Autonomous Docking Operations".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia wraz z
załącznikiem 3a.
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie przez
oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. dokumentację techniczną
zaoferowanych tensometrów optycznych oraz termometrów optycznych. Przez dokumentację
techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez
producentów i dystrybutorów lub własne opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz
ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne, adres strony
WWW producenta lub dystrybutora, zawierające opis produktu. Zamawiający akceptuje równoważne
przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez
zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
8. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Zgodnie z pkt. 9 OPZ, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia:
a) dostawa czujników optycznych
Wyspecyfikowane czujniki optyczne, kabel światłowodowy i złącza mają być dostarczone do siedziby
Zamawiającego - w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy.
b) wykonanie usługi montażu
- zakres określony w pkt. 5.2 od a) do c) oraz i) OPZ: Realizacja usługi montażu nastąpi w terminie
nieprzekraczającym 6 dni roboczych pomiędzy 01.03.2024 a 25.04.2024. Ze względu na
niepewność przerw w pracy doku pływającego, o konkretnej dacie rozpoczęcia prac montażowych na
doku, która nastąpi w trakcie określonego powyżej przedziału czasowego, Wykonawca zostanie
poinformowany minimum na 72 godz. przed tą datą. Czas wykonania usługi nie może przekroczyć 6
dni roboczych.
- zakres określony w pkt. 5.2. od d) do e) OPZ - max 10 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi
określonej powyżej.
Miejsce i termin składania:Ofertę należy dołączyć do wiadomości e-mail wysłanej na adres: dzp.wimio@pg.edu.pl
wpisując w tytule wiadomości: ,,Oferta - ZZ/43/005/D/2024 do postępowania pn. DOSTAWA
czujników optycznych wraz z montażem w doku pływającym w Stoczni Myklebust Verft
AS Norwegii.
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia,
w terminie do dnia 16.02.2024 r. do godz. 09.00
Termin składania:2024-02-16
Wymagania:3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą,
zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu (dokumentów) potwierdzającego ubezpieczenie,
o którym mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy.
4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków NCBiR oraz Mechanizmu Finansowego EOG i
Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 w ramach projektu badawczego pt. ,,A
Floating Dock Digital Twin towards Efficient, Safer and Autonomous Docking Operations"
realizowanego
w
ramach
programu
POLNOR
2019
Call,
nr
umowy:
NOR/POLNOR/DigiFloDock/0009/2019-00.
5. Zamówienie stanowi zamówienie na potrzeby realizacji projektu badawczego. Przedmiotem
zamówienia są dostawy i usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych,
naukowych lub rozwojowych, które nie służą prowadzeniu przez Zamawiającego produkcji
masowej służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.
6. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Postępowanie prowadzone jest na podstawie art.11 ust.5 pkt 1 Pzp.
2) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w na stronie podmiotowej Zamawiającego:
https://dzp.pg.edu.pl
3) Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, równe traktowanie
podmiotów zainteresowanych wykonaniem zamówienia oraz z uwzględnieniem okoliczności
mogących mieć wpływ na jego udzielenie.
4) Niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert.
5) a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych
ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
b) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
c) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w
uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione. W szczególności Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
d) w przypadkach, o których mowa w pkt. 5)b), zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie
lub koszcie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
7) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;
d) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
7. Warunki udziału:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat producenta (oferowanych czujników
optycznych) o odbyciu przeszkolenia w zakresie instalacji i wykonywania pomiarów z użyciem takich
czujników.
W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 1) powyżej, wykonawca musi złożyć
wraz z ofertą wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, certyfikatów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
ogłoszenia.
Wraz z wykazem należy złożyć kopie uprawnień, o których mowa w pkt. 1) dla każdej osoby
wskazanej w wykazie.
2) wykonał w okresie ostatnich 8 lat co najmniej 2 instalacje w warunkach przemysłowych lub
laboratoryjnych, zawierającą czujniki optyczne i kable światłowodowe.
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wykaz usług
wykonanych w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty np. protokoły odbioru lub
wnioski patentowe, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały
wykonane - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia.
Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na warunki zewnętrznego dofinansowania ostateczny,
nieprzekraczalny pod żadnym warunkiem, w tym z uwagi na okoliczności obiektywne o
charakterze zewnętrznym, termin zakończenia realizacji etapu I umowy nie może przekroczyć
45 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający informuje, a Wykonawca przyjmuje do
wiadomości i własnego ryzyka, iż po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym,
Zamawiający, z uwagi na obwarowania związane z dofinansowaniem zewnętrznym, nie będzie
dysponował środkami na realizację przedmiotu zamówienia i w razie braku możliwości
zakończenia realizacji etapu I umowy w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy, w terminie
do 14 dni od upływu granicznego terminu wykonania umowy, Zamawiający odstąpi od umowy
bez wyznaczania dodatkowego terminu. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym
Zamawiający zachowuje prawo do naliczenia Wykonawcy kary umownej za odstąpienie od
umowy, jeśli brak możliwości zakończenia realizacji umowy w terminie do dnia określonego w
umowie wynikać będzie z okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
W razie zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują względem
Zamawiającego żadne roszczenia związane z dostawą całości lub części przedmiotu umowy,
jak również żadne roszczenia odszkodowawcze. Wykonawca podpisując umowę zrzeka się
tych roszczeń i przyjmuje na siebie związane z tym ryzyka. W razie zrealizowania części
elementów Przedmiotu Umowy do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w trybie, o
którym powyżej Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie, na swój koszt i ryzyko
zdemontować i odebrać te elementy pod rygorem złożenia ich na przechowanie przez
Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami
oceny ofert:
L.p.KryteriumWaga kryteriumMaksymalna ilość punktów w
danym kryterium
1.Cena (C)C = 60%C = 60 pkt
2.Termin realizacji usługi
montażu (T)T = 20%T = 20 pkt
3.Okres gwarancji na
prawidłowe działanie instalacji
w warunkach ciągłego
zanurzenia w słonej wodzie
morskiej (G)G = 20%G = 20 pkt
1) Kryterium ,,Cena":
Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o
najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba
punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
Cmin
C = ------------------- X 60 pkt
Cb
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb
- cena oferty badanej
2) Kryterium ,,Termin realizacji usługi montażu":
Kryterium ,,Termin realizacji usługi montażu" będzie rozpatrywany na podstawie terminu,
Wykonawca zaproponuje w Formularzu oferty, zgodnie z poniższym :
Lp.Termin podlegający ocenieLiczba punktów
16 dni od podpisania umowy0
25 dni od podpisania umowy10
34 dni od podpisania umowy20
jaki
Maksymalny termin realizacji usługi montażu wynosi 6 dni
Minimalny termin realizacji usługi montażu wynosi 4 dni
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania - 20 pkt.
W przypadku zaproponowania terminu realizacji usługi montażu dłuższego niż 6 dni, Zamawiający
odrzuci ofertę.
W przypadku zaproponowania terminu realizacji usługi montażu krótszego niż 4 dni, Zamawiający
przyzna punkty jak za minimalny przyjęty termin realizacji usługi montażu, przy czym do umowy
zostanie wpisany termin realizacji usługi montażu zaoferowany w ofercie.
W przypadku niewpisania terminu realizacji usługi montażu, Zamawiający przyjmie, że czas
realizacji usługi montażu wynosi 6 dni i przyzna punkty jak za maksymalny dopuszczalny termin
realizacji usługi montażu, tym samym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
3) Kryterium ,,Okres gwarancji na prawidłowe działanie instalacji w warunkach ciągłego
zanurzenia w słonej wodzie morskiej":
Kryterium ,,Okres gwarancji na prawidłowe działanie instalacji w warunkach ciągłego
zanurzenia w słonej wodzie morskiej" będzie rozpatrywane na podstawie udzielonego okresu
gwarancji:
Oferty z okresem gwarancji równym 3 miesiące - otrzymają 0 pkt.
Oferty z okresem gwarancji równym 6 miesięcy - otrzymają 10 pkt.
Oferty z okresem gwarancji równym 9 miesięcy - otrzymają 20 pkt.
Okres gwarancji na prawidłowe działanie instalacji w warunkach ciągłego zanurzenia
w słonej wodzie morskiej liczony jest w miesiącach. Wykonawca winien zaoferować w
przedmiotowym kryterium okres gwarancji w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji
wynosi 3 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy.
W przypadku zaproponowania okresu gwarancji na prawidłowe działanie instalacji
w warunkach ciągłego zanurzenia w słonej wodzie morskiej krótszego niż 3 miesiące
Zamawiający odrzuci ofertę.
W przypadku zaproponowania okresu gwarancji na prawidłowe działanie instalacji w
warunkach ciągłego zanurzenia w słonej wodzie morskiej dłuższy niż 9 miesięcy - przyjmuje
się, że Wykonawca udzielił gwarancji na okres wskazany w ofercie i Zamawiający przyzna ofercie
w tym kryterium 20 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie zaproponuje żadnego okresu gwarancji na prawidłowe działanie
instalacji w warunkach ciągłego zanurzenia w słonej wodzie morskiej lub zaproponuje okres
w niepełnych miesiącach przyjmuje się, że Wykonawca udzielił 3 miesiące gwarancji
i Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 0 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę
punktów (PŁ) w ramach kryteriów oceny ofert, zgodnie z poniższym wzorem:
PŁ = C + T + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena"
T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Termin realizacji usługi montażu"
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Okres gwarancji na prawidłowe działanie
instalacji w warunkach ciągłego zanurzenia w słonej wodzie morskiej"
Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
4) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
5) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności
należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię
wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
6) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
7) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
8) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz z ofertą.
10. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca w oparciu o opis przedmiotu zamówienia określi cenę ryczałtową brutto z
podziałem na poszczególne etapy realizacji przedmiotu zamówienia (cyfrą, w walucie
PLN), na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2. Stawka podatku VAT musi być określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r., o
podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 1221 z późn. zm.).
3. Cena winna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w
tym między innymi: koszty dostawy, koszty transportu, zakwaterowania, opłaty graniczne (m.
in. cło, obsługa celna) koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą, koszty opakowania,
gwarancji, usługi montażu itp.
4. Wykonawca zagraniczny mający siedzibę w Unii Europejskiej lub w krajach trzecich określa
cenę oferty w EURO w kwocie netto (bez podatku VAT).
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od kowarów i usług, Zamawiający w celu oceny
takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty
podatku.
6. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w PLN.
7. Koszty poniesione przez Wykonawcę, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez
Zamawiającego dodatkowo rozliczone.
8. Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegać
negocjacjom i będzie wiążąca dla Stron umowy.
9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Podstawą
wystawienia faktury będzie prawidłowa realizacja danego etapu przedmiotu zamówienia
potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozliczenia
będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem.
11. Szczegółowy sposób rozliczeń, w tym podstaw dokonywania płatności określony został we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
12. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN,
Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji
ogłoszenia. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie
ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
1. Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej - opatrzoną własnoręcznym podpisem lub
b) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
c) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
d) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym
podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy
określoną/określone w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej
Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
4) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
5) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
7) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Ofertę należy złożyć w języku polskim.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
8) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi wykonawca. Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe złożenie oferty.
9) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić
treść ogłoszenia o zamówieniu. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający udostępni na stronie
internetowej.
10) W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), zwana dalej
,,specustawą sankcyjną" z mocą obowiązywania od 16 kwietnia 2022 roku:
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie
ustawy Pzp jak również zamówień publicznych oraz postępowań zmierzających do udzielenia
zamówienia publicznego z wyłączeniem stosowania tej ustawy, art. 9 - 12 ustawy Pzp, oraz
poniżej 130 000 złotych) wyklucza się (art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej):
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 specustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, w stosunku do
którego zachodzi którakolwiek z powyższych okoliczności, a jego oferta zostanie odrzucona.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez
podania przyczyn.
Uwagi:12. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul.
Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
o inspektorem ochrony danych osobowych na Politechnice Gdańskiej jest Pan Paweł Baniel:
iod@pg.edu.pll, tel. +48 58 348 66 29*;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa czujników
optycznych wraz z montażem w doku pływającym w Stoczni Myklebust Verft AS
Norwegii, Nr ZZ/43/005/D/2024"
prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późń. zm);
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Pzp;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
o ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
o
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach,
o których mowa w art. 19 ust. 2 I 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy
przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to zamawiający będzie uprawniony do żądania
od wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych
osobowych, to zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Kod CPV:38410000-2, 38412000-6, 38425500-5, 32562000-0, 51210000-7, 51230000-3
Numer dokumentu:ZZ/43/005/D/2024
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.