• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Dostawa części do pojazdu podwodnego

Standard

Dane kontaktowe

Opis:DOSTAWA części do pojazdu podwodnego systemu OPM GŁUPTAK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: DOSTAWA części do pojazdu podwodnego OPM GŁUPTAK.
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
ILI.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do pojazdu podwodnego systemu OPM GŁUPTAK zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy oraz w ilościach i asortymencie wskazanymi w tabeli poniżej:
Lp. Wyszczególnienie Numer katalogowy J.m. Ilość
1 WKRĘT DOCISKOWY M5X12 764-01.03.01.04/S SZT 4
2 PIERŚCIEŃ O-RING 240X3 DIN 3771 764-15.46 SZT 1
3 PRZEWÓD TELESTER 1000M. 764-09.05.01.46/S SZT 1
4 GŁOWICA SONARU OBRAZUJĄCEGO 764-15.14 SZT 1
2. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z aktualną dokumentacją techniczną - (DT) ,,Systemu głębinowego obrony przeciwminowej OPM kryptonim GŁUPTAK".
3. Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.
Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych.
Miejsce i termin składania:IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.wp.mil.pl
IV.4.2) TERMIN SKŁADANIA ofert:
28 marca 2024 r. godz. 08:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego - Ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz - budynek nr 1, pokój nr 2 w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz.ch od 7.00 do 15.30 i w piątek w godz.ch od 7.00 do 13.00.
Termin składania:2024-03-28
Otwarcie:IV.4.3) Otwarcie ofert - siedziba zamawiającego budynek nr 1, pokój nr 111 - 28 marca 2024 r. godz. 09:00.
Miejsce i termin realizacji:II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
1. Zamówienie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa zostanie wykonane w terminie: do dnia 31 lipca 2024 r
Wadium:3 515,00 zł
Wymagania:II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM. EKONOMICZNYM.
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
ULI) WADIUM
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 515,00 zł:
2. Wadium należy wnieść w walucie polskiej, przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z2023, póz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na nieoprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr ruch. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000
a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty' w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w poniższych okolicznościach:
1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa na warunkach określonych w ofercie,
2) Wykonawca nie wniósł wymaganego ZNWU,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 2 ppkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze, od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 7.00 do 15.30, w piątki od 7.00 do 13.00). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem ,,WADIUM - nazwa postępowania, numer Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godzina składania ofert.
6. Zamawiający zwraca wadium w terminie do 7 dni wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub zamknięciu postępowania.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je bez odsetek bankowych pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu).
8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie do 7 dni od zawarcia umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
m.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonej koncesji, o której mowa w ust.III. 3.1 Ut. b) niniejszego ogłoszenia.
111.2.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonych dokumentów, o których mowa w ust. III.3.1) lit. d) niniejszego ogłoszenia.
111.2.3) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymogu w> zakresie wyżej opisanego warunku.
111.2.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonych dokumentów, o którym mowa w ust. III.3.1) lit c) niniejszego ogłoszenia.
III.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
III.3.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ust. III.2. niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
b) aktualnej koncesji, o której mowa w art. 6 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicyjną oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t. j. Dz. U. z 2018 r., póz. 2037 ze zm.) uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia określonym w WT IV - Wojenne jednostki pływające, specjalny sprzęt morski i wyposażenie oraz ich części składowe specjalnie zaprojektowane do celów wojskowych, ust. 3 - Podwodne urządzenia wykrywające, załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym - WT" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesji (Dz. U. 2001 r. Nr 145, póz. 1625 ze zm.) - która zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym(Dz. U. z 2023 r., póz. 1743 ze zm.) zachowała ważność po dniu wejścia w życie nowej ustawy
lub
aktualnej koncesji, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym tj. (Dz. U. z 2023 r., póz. 1743) uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia określonym w części IV - RODZAJE WYROBÓW I TECHNOLOGII O PRZEZNACZENIU WOJSKOWYM LUB POLICYJNYM - WT - WT IV -Wojenne jednostki pływające, specjalny sprzęt morski i wyposażenie oraz ich części składowe specjalnie zaprojektowane do celów wojskowych, ust. 3 - Podwodne urządzenia wykrywające, załącznika ,,Klasyfikacja rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów
i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz.U. z 2019 r. póz. 1888).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego winien on posiadać:
1) koncesję lub inny dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydaną zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument łub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów.
2) dokument uprawniający do handlu (obrotu) przedmiotem zamówienia z RP;
Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia dokumentu uprawniającego do handlu (obrotu) z RP został spełniony, jeżeli przedłożone zostanie oświadczenie o zobowiązaniu się do uzyskania takiego dokumentu. Przedstawienie oświadczenia zamiast stosoMmego dokumentu dotyczy Wykonawców z tych krajów, w których przepisy uniemożliwiają uzyskanie takiego zezwolenia na etapie otwarcia ofert.
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej: 32 425,00 zł
Uwaga:
o Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wykonania dostawy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązując)>ch w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem.
o Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
d) wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał należycie dostawy części do podwodnych urządzeń wykrywających i/lub dostawy podwodnych urządzeń wykrywających, których suma dostaw odpowiada wartości co najmniej 129 703,00 zł
Uwaga:
o Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wykonania dostawy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem.
Wykonawca w wykazie - załączniku nr 6 do SIWZ podaje wartość dostaw, ich przedmiot, datę wykonania i podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Dowodami o których mowa wyżej może być poświadczenie.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, że wystarczającym dowodem jest oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku gdy Wykonawca -wykonał na rzecz Zamawiającego dostawy wskazane w Mykozie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania do oferty dowodów potwierdzających.
III.3.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia

w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa w okolicznościach, o których mowa w Regulaminie udzielania zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest mniejsza niż progi unijne (Rozdział VII ust. I pkt 2 ppkt 1 SIWZ) - załącznik nr 3 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania, braku podstaw do wykluczenia,
c) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w Rozdziale VII ust. I pkt 2 ppkt 1.15) SIWZ, albo informację, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy
kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ,
d) oświadczenia o niepodleganiu/podleganiu wykluczeniu w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., póz. 1497 ze zm. ) (Rozdział VII ust. I pkt 2 ppkt 2 SIWZ) -M'g załącznika nr 4 do SIWZ.
III. 3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w ust. III.3.2 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzjelenia zamówienia: przetarg
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
o Cena (w PLN) - 60 %
o Okres gwarancji - 40%
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie tej samej lub lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen),
b) zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 4 Umowy,
c) zmiany danych Wykonawcy (zmiana siedziby, adresu, adresu do doręczeń, nazwy),
d) zmiany przepisów prawnych (np. dot. akcyzy, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
e) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji Umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy lub pojawienie się podwykonawcy na późniejszym etapie realizacji Umowy lub jego zmiany,
f) zmiany zakresu podwykonawstwa,
g) zmiany rodzajów i wielkości opakowań,
h) umożliwienia dalszej realizacji Umowy przez konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej z których składu ubył członek/wspólnik.
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. W przypadku wniosku Wykonawcy Zamawiający podejmie decyzję po rozważeniu wszystkich czynników przemawiających za uwzględnieniem wniosku lub odmową jego uwzględnienia.
IY.4.4) Termin związania ofertą: okres w dniach 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kod CPV:35500000-9; 35512400-0
Numer dokumentu:1RBLog-SZP.2612.23.2024, 19/2024
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.