• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Świadczenie usługi członka załogi na łodzi w zakresie wykonania prac portowych podczas postoju w porcie i podczas rejsów

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Świadczenie usługi członka załogi na łodzi w zakresie wykonania prac portowych podczas postoju w porcie i podczas rejsów
Standard

Dane kontaktowe

Opis:świadczenie usługi członka załogi na łodzi ŁM MIR 2 w zakresie wykonania prac portowych podczas postoju w porcie Tolkmicko i podczas rejsów w rejonie Zalewu Wiślanego.
świadczenie usługi członka załogi na łodzi ŁM MIR 2 w zakresie wykonania prac portowych podczas
postoju w porcie Tolkmicko i podczas rejsów w rejonie Zalewu Wiślanego.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług członka załogi łodzi ŁM MIR 2 w zakresie obsługi
podczas postoju w porcie Tolkmicko i podczas rejsów w rejonie Zalewu Wiślanego. ŁM MIR 2 jest
łodzią motorową wykorzystywaną do badań Zalewu Wiślanego o parametrach:
Rok produkcji 1985,
Moc silnika 75 kW,
długość 9,10 m,
szerokość 2,9 m,
zanurzenie 0.95 m.
Zakres zadań realizowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie prac
portowych podczas postoju w porcie Tolkmicko, drobnych prac konserwacyjno-naprawczych
i eksploatacyjnych oraz udział w rejsach na zlecenie starszego marynarza na łodzi ŁM MIR 2.
Miejsce i termin składania:X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Miejsce składania ofert: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1,
81-332 Gdynia, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 514.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć do dnia 28.03.2024r. do godz. 11:00
3. Sposób złożenia oferty: oferty należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
4. Ofertę można również złożyć w formie pisemnej w kopercie zaadresowanej na: Morski Instytut
Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Sekcja Zamówień
Publicznych i Przetargów, pok. 514. Ponadto na kopercie musi być adnotacja ,,Oferta w
postępowaniu nr 19/FZP/NO/2024 Załoga ŁM MIR2, NIE OTWIERAĆ DO DNIA 28.03.2024r. do
godz. 11:30"
Termin składania:2024-03-28
Otwarcie:5. Termin otwarcia ofert: w dniu składania ofert o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pok. 514. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania publicznej sesji otwarcia ofert.
Miejsce i termin realizacji:V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminach 01.04.2024 r. do 31.03.2025 r.
Wymagania:II. PODSTAWA PRAWNA REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający prowadzi postępowanie o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych działając na
podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 t.j. z późn. zm.)
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)
posiadają odpowiednie kwalifikacje - tj. posiadają:
a. książeczkę żeglarską,
b. świadectwo zdrowia dla marynarzy
c. świadectwo przeszkolenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
d. świadectwo przeszkolenia w zakresie Indywidualnych Technik Ratunkowych,
e. świadectwo przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności
wspólnej,
f.
świadectwo przeszkolenia w zakresie elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy
medycznej,
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się
dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy, Zamawiającemu do wglądu oryginały ww.
dokumentów. Kopie dokumentów zostaną dołączone do umowy. Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić aktualność ww. dokumentów przez cały okres obowiązywania umowy.
2)
posiadają min. roczne doświadczenie w eksploatowaniu łodzi motorowej o parametrach nie
mniejszych niż ŁM MIR 2.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie poprzez
wypełnienie pkt. 8 formularza oferty i dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających
należyte wykonanie tych usług (referencje, protokoły odbioru). Dołączanie dokumentów
potwierdzających należyte wykonanie usług nie jest konieczne, jeżeli usługi zostały
wykonane na rzecz Zamawiającego.
3) nie są powiązany z Zamawiającym osobowo, ani kapitałowo. Wykluczeniu z postępowania w
szczególności będą podlegać osoby, które:
a) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub są
związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostają we wspólnym
pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających
lub organów nadzorczych;
b)w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w
stosunku pracy lub zlecenia z Zamawiającym, otrzymywały od wykonawcy
wynagrodzenie z innego tytułu lub były członkami organów zarządzających lub organów
nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c)pozostają z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje
uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia z uwagi na posiadanie bezpośredniego lub
pośredniego interesu finansowego, ekonomicznego lub osobistego w określonym
rozstrzygnięciu tego postępowania.
5) nie pozostają w stanie likwidacji, ani upadłości - warunek zostanie uznany za spełniony w
przypadku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego
zaproszenia - Formularz oferty.
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129)1-
warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg
wzoru w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia - Formularz oferty.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do
prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego
w ROZDZIALE III.
2.Cenę oferty należy wskazać w formularzu Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
3.Cena oferty musi być określona w złotych polskich z dokładnością do 1 gr.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną lub pisemnie na adres
siedziby Zamawiającego Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja1,
81-332 Gdynia.
2W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka
korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
IX. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ TREŚCI DOKUMENTÓW
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną z wnioskiem o
wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. Zamawiający udzieli
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert,
pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynie do Zamawiającego nie
później niż na 4 dni przed terminem składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów wpłynął po upływie terminu składania pytań,
Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Treść zapytań i wyjaśnienia zostaną przekazane wszystkim Wykonawcom, którym przekazano
niniejsze zaproszenie do składania ofert.
4. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może
zmienić treść dokumentów związanych z zaproszeniem. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże
niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejsze zaproszenie do składania
ofert.
W temacie wiadomości należy wpisać: 19/FZP/NO/2024 -
oferta. Zamawiający zaleca aby oferta była zaszyfrowana hasłem, które Wykonawca prześle
Zamawiającemu na ten sam adres poczty elektronicznej w terminie do 10 minut po terminie
otwarcia ofert tj. w dniu 28.03.2024r., w godz. od 11:30 do 11:40. Zamawiający zwrotnie
potwierdzi otrzymanie oferty i hasła. Prosimy upewnić się, że oferta i hasło zostały odebrane.
Zamawiający prześle
informacje z otwarcia ofert niezwłocznie po ich otwarciu na wniosek wykonawcy. Oferty, które z
winy Wykonawcy wpłynął po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
XI OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu stosowane będzie jedno kryterium oceny i wyboru ofert: cena
brutto oferty - 100%
2. Ceny będą porównywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert, w tym rażąco niskiej ceny, wyjaśnień treści dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw bądź
uzupełnienia dokumentów.
5. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli została złożona po terminie, jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, zawiera nisko rażącą cenę,
Wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
6. Z dwoma Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty zostanie zawarta umowa -
zlecenie.
7. Jeżeli w postępowaniu nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na
to, że zostały złożone więcej niż 2 oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku braku możliwości zaoferowania
niższej ceny np. gdy więcej niż 2 oferty zawierają cenę równą minimalnej stawce wynagrodzenia
brutto obowiązującej w 2024 r. Zamawiający przeprowadzi rozmowy kwalifikacyjne i o wyniku
postępowania zadecyduje przebieg rozmowy kwalifikacyjnej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z osobą, której
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku uzyskania negatywnej oceny
podczas rozmowy Zamawiający może odrzucić ofertę i wybrać kolejną.
Przy ocenie kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej, o której mowa w ust. 7 i 8 powyżej, będą
brane pod uwagę jego doświadczenie w pracy na statkach o parametrach porównywalnych z
parametrami podanymi w ROZDZIALE IV niniejszego zaproszenia oraz będzie brana pod uwagę
znajomość zagadnień związanych z utrzymywaniem w ruchu urządzeń maszynowych koniecznych dla
zapewnienia bezpiecznego postoju, urządzeń cumowniczych oraz urządzeń związanych z
bezpieczeństwem ppoż. statku w czasie postoju
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej z osobą, której
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku uzyskania negatywnej oceny
podczas rozmowy Zamawiający może odrzucić ofertę i wybrać kolejną.
2. Niniejsze zapytanie ma formę porównania ofert. Nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu
ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie daje żadnemu z oferentów prawa roszczenia
udzielenia zamówienia.
3. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa. Istotne
postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy zawiera załącznik nr 2.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyn.
Uwagi:XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ
SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Morski Instytut Rybacki-Państwowy
Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Morskim Instytucie Rybackim-Państwowym
Instytucie Badawczym można kontaktować się mailowo na adres: iod@mir.gdynia.pl lub
rodo@mir.gdynia.pl oraz telefonicznie na nr. +48 587-356-367/251,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
5) Ponadto dane publikowane będą na stronie internetowej i stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Administratora.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je
pozyskaliśmy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w tym rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67
z późn. zm.)
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp,
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
10) będzie przysługiwało Pani/Panu:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
11) nie będzie przysługiwało Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Kontakt:3Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest Magdalena
Tebecio
4Wszystkie pytania w związku z niniejszym postępowaniem należy kierować na e-mail:
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Język kontaktu:polski
Kod CPV:63726100-5
Numer dokumentu:19/FZP/NO/2024, FZP/w/2024/MT
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 


Dziękujemy za wysłane grafiki.