• <

Szczegóły wydarzenia

Poinformuj o wydarzeniu
7
maj 2022

Zapisz się na hackathon z wykorzystania danych satelitarnych programu Copernicus

Szczegóły wydarzenia

  • Termin:

    07.05.2022 - 21.05.2022

  • Godzina rozpoczęcia:

    09:00

  • E-mail:

    d.olszewski@absiskey.com

    https://fpcup.pl/hackathon/
  • Patronat:

    GOSPODARKAMORSKA.PL

Instytut Geodezji i Kartografii wraz z firmą Absiskey Polska zapraszają do wzięcia udziału w organizowanym po raz pierwszy w Polsce Hackathonie w ramach projektu Framework Partnership Agreement on Copernicus User Uptake (FPCUP), dotyczącym wykorzystania danych i produktów serwisów programu Copernicus. Rejestracja na to wydarzenie trwa do 10 marca.

Wydarzenie dedykowana jest studentom i doktorantom uczelni wyższych w Polsce. Do I edycji zapraszamy studentów: Politechniki Warszawskiej, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu i Politechniki Gdańskiej.

W tej edycji FP CUP Hackathon poszukujemy drużyn, które mają już swój pomysł, lub jego zalążek. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu ani drużyny, to najpierw przejrzyj listę wyzwań i zainspiruj się do znalezienia rozwiązań. Podziel się tymi wyzwaniami ze znajomymi, którzy mają coś wspólnego z programowaniem, teledetekcją, marketingiem i biznesem – razem stwórzcie zespół, zorganizujcie burzę mózgów i wyłońcie najciekawszy pomysł.

Jeśli nie jesteś studentem lub doktorantem wskazanych uczelni, a reprezentujesz inne uczelnie zlokalizowane w województwie mazowieckim, dolnośląskim lub pomorskim, także możesz dołączyć do udziału w Hackathonie. Jeśli jesteś mieszkańcem innego województwa zapraszamy do kontaktu.

W ramach FP CUP Hackathon zmierz się z wyzwaniami i opracuj aplikację/demo rozwiązania które może wesprzeć przedstawicieli jednostek administracji publicznej w realizacji Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji (RIS) w Twoim województwie.

Rejestracja na FP CUP Hackathon trwa do 4 maja 2022. Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny dostępne są TUTAJ

W razie pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: radoslaw.gurdak@igik.edu.pl i d.olszewski@absiskey.com.

Zarejestruj swój zespół już dziś - ZAREJESTRUJ

Z przyczyn związanych z obecną sytuacją i włączaniem się studentów w akcje pomocowe organizatorzy postanowili przełożyć Hackathon na 7 maja (finał 21 maja). Szczegóły wkrótce.


PROGRAM

Faza 1: Sesja warsztatowa – Dzień 1 (Sobota, 7 maja 2022)

Hackathon prowadzony będzie w wersji wirtualnej. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link do spotkania.
09:00 – 09:30

Prezentacja powitalna organizatorów FP CUP, prezentacja założeń Hackathonu oraz wyzwań
09:30 – 09:45

Wprowadzenie do danych Obserwacji Ziemi (szczegóły niebawem)
09:45 – 10:45

Rozpoczęcie Warsztatu Technicznego, Prezentacja platformy DIAS na konkretnym przykładzie (Prezenter Klaudia Bielińska, CloudFerro)
10:45 – 12:45

Warsztat techniczny #1 (szczegóły niebawem)
12:45 – 13:15

Prezentacja platformy Orbify (Prezenter: Jakub Dziwisz)
13:15 – 14:00

Przerwa
14:00 – 16:00

Warsztat techniczny #2 (szczegóły niebawem)
16:00 – 17:00

Sesja pitchingowa – jak stworzyć dobrą prezentację (Martyna Gatkowska, Absiskey Polska)


Faza 2: Tygodnie mentorskie – Dzień 2-14 (poniedziałek-piątek, 9-20 maja 2022)

Konsultacje będą prowadzone w formie telekonferencji z ekspertami\

Poniedziałek – Środa (9-11 maja)
Praca własna

Czwartek (12 maja)
Praca własna / 15:00 – 18:00 – Konsultacje z wybranymi Ekspertami Technicznymi.

Piątek (13 maja)
Praca własna

Poniedziałek (16 maja)
Praca własna / 15:00 – 18:00 – Konsultacje z wybranymi przez każdy zespół Ekspertami Biznesowymi.

Wtorek (17 maja)
Praca własna

Środa (18 maja)
Praca własna / 15:00- 18:00 Przegląd postępów z organizatorem hackathonu, przygotowanie do sesji pitch.

Czwartek (19 maja)
Praca własna

Piątek (20 maja)
Praca własna / 15:00 – 18:00 Przegląd końcowy dla wszystkich zespołów.


Faza 3: Finał – Dzień 15 (Sobota, 21 maja 2022)

Finał wydarzenia odbędzie się wirtualnie poprzez udostępniony Uczestnikom link do spotkania.
11:00 – 11:15

Prezentacja powitalna organizatorów i Władz Uczelni
11:15 – 13:00

Prezentacja pomysłów, sesja pitchowa
13:00 – 13:30

Obrady Jury
13:30 – 13:45

Ogłoszenie wyników, wybór zwycięzców
13:45 – 14:00

Zamknięcie Hackathonu

Dziękujemy za wysłane grafiki.