• <

Wynik wyszukiwania - "flc" - Wiadomości

Kolos z CRIST SA popłynął budować najdłuższy zatapialny tunel na świecie

Specjalistyczny ponton zbudowany w stoczni CRIST na potrzeby budowy podwodnego tunelu, który połączy Danię i Niemcy, wypłynął do Danii. Niedługo rozpocznie pracę.
22.09.2024

CRIST przekazuje kolejną jedyną w swoim rodzaju jednostkę armatorowi

Stocznia CRIST oficjalnie przekazała armatorowi jednostkę – a w zasadzie dwie, choć połączone – o numerze budowy NB100. To kolejna konstrukcja zaprojektowana i wybudowana specjalnie na potrzeby budowy tunelu łączącego Danię i Niemcy.
15.09.2024

Wyjątkowa konstrukcja do budowy podwodnego tunelu odpłynęła ze stoczni CRIST

MPP, jedyny w swoim rodzaju specjalistyczny ponton, który został skonstruowany na potrzeby budowy podwodnego tunelu łączącego Niemcy i Danię, odpłynął ze stoczni CRIST w Gdyni. Jednostka jest holowana do Kłajpedy, gdzie spędzi nieco czasu przed podróżą do Danii. Tam czekają ją testy morskie.
30.10.2023

Expolco Transped Sp. z o.o.

SPEDYCJA MORSKA I TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY KONTENEROWY
spedycja morska,spedytorzy morscy,transport morski,spedycja kontenerów,spedycja kontenerów morskich,transport kontenerów,transport kontenerowy międzynarodowy,międzynarodowy transport drogowy,transport kolejowy,transport kontenerów morskich,spedycja gdynia,spedytor gdynia,spedytor morski,spedytor kontenerów,FLC,LCL,transport lotniczy,transport intermodalny,ładunki LCL

Kolos z CRIST SA popłynął budować najdłuższy zatapialny tunel na świecie

Specjalistyczny ponton zbudowany w stoczni CRIST na potrzeby budowy podwodnego tunelu, który połączy Danię i Niemcy, wypłynął do Danii. Niedługo rozpocznie pracę. Źródło wideo: CRIST SA
20.09.2024

CRIST przekazuje kolejną jedyną w swoim rodzaju jednostkę armatorowi

Stocznia CRIST oficjalnie przekazała armatorowi jednostkę – a w zasadzie dwie, choć połączone – o numerze budowy NB100. To kolejna konstrukcja zaprojektowana i wybudowana specjalnie na potrzeby budowy tunelu łączącego Danię i Niemcy.
13.09.2024

Wyjątkowa konstrukcja do budowy podwodnego tunelu odpłynęła ze stoczni CRIST

MPP, jedyny w swoim rodzaju specjalistyczny ponton, który został skonstruowany na potrzeby budowy podwodnego tunelu łączącego Niemcy i Danię, odpłynął ze stoczni CRIST w Gdyni. Jednostka jest holowana do Kłajpedy, gdzie spędzi nieco czasu przed podróżą do Danii. Tam czekają ją próby morskie.
30.10.2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.