• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup platform ratowniczych do skutera wodnego wraz z zapasowymi stabilizatory

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Zakup platform ratowniczych do skutera wodnego wraz z zapasowymi stabilizatory
Standard

Dane kontaktowe

Opis:,,Zakup 3 szt. platform ratowniczych LifeSled do skutera wodnego wraz z zapasowymi stabilizatory bungee na potrzeby Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Woj. Zachodniopomorskiego"
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) sprzedaż 3 szt. fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2024 lub 2025
roku platform ratowniczych LifeSled do skutera wodnego wraz z zapasowymi
stabilizatory bungee na potrzeby Wodnego Ochotniczego Pogotowia
Ratunkowego Woj. Zachodniopomorskiego;
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1
niniejszego zapytania ofertowego.
5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają
charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu,
przy
czym
Zamawiający
dopuszcza
składanie
ofert
równoważnych
w
zakresie
sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6. Platformy będą:
1) wolne od wad fizycznych i prawnych;
2) wyposażone w fabryczne elementy producenta.
Miejsce i termin składania:VII. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 17.10.2025 r do godz. 10:00
1. Ofertę należy złożyć w tradycyjnej formie papierowej na adres Zamawiającego: Wodne
Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego, Ul. Mickiewicza
18, pok. 011, 70 - 383 Szczecin. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie
elektronicznej na adres: biuro@woprwz.pl.
Termin składania:2025-10-17
Otwarcie:Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.10.2025 r., o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
Miejsce i termin realizacji:2) dostawa fabrycznie nowych platform wraz z zapasowymi stabilizatorami nakoszt i ryzyko wykonawcy, do dnia 20.11.2025, pod adres: Ul. Mickiewicza 18,
70-383 Szczecin (Biuro WOPR WZ);
VIII. Termin realizacji umowy: w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia złożenia
zamówienia.
Wymagania:II.
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób:
zgodnie z zasadą równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.
1)
zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie
wykonawców;
2)
przejrzysty;
3)
proporcjonalny.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2004 Nr 19,
poz. 177, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
3. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
IV.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
ich spełniania
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - osoby fizyczne,
osoby
prawne
albo
jednostki
organizacyjne
nieposiadające
osobowości
prawnej, którzy spełniają następujące warunki:
- prowadzą działalność gospodarczą;
- wystawią rachunek lub fakturę VAT za sprzedany produkt.
2.
Zamawiający
dokona
oceny
spełnienia
warunków
metodą
SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
V.
Informacja
o
kryteriach
oceny
oraz
wagach
punktowych
lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny
oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie
następujących kryteriów (nazwa kryterium - waga % lub punkty):
Cena, wartość procentowa kryterium: 100 %
Maksymalna możliwa do uzyskania liczba pkt w kryterium Cena - 100
VI.
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium
oceny oferty.
1.
Sposób oceny oferty:Kryterium: Cena
Sposób oceny: (cena brutto najniższa/cena brutto oferenta) * 100%
2.
Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Ofertą najkorzystniejszą
będzie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie.
3.
Jeżeli
Zamawiający
nie
będzie
mógł
wybrać
najkorzystniejszej
oferty
ze względu na to, że kilka ofert uzyska tą samą ilość punktów, Zamawiający
wezwie
wykonawców,
którzy
złożyli
oferty,
do
złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
IX.
Informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów
powiązanych).
W celu uniknięcia konfliktu interesów, z udziału w postępowaniu wykluczone są:
1.
podmioty
powiązane
z
Zamawiającym
osobowo
lub
kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między
do
Wykonawcą,
zaciągania
Zamawiającym
zobowiązań
wykonującymi
z
a
w
przygotowaniem
w
imieniu
i
lub
imieniu
osobami
Zamawiającego
Zamawiającego
przeprowadzeniem
upoważnionymi
procedury
lub
osobami
czynnościzwiązane
wyboruWykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej,
2)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie
wynika z przepisów prawa,
3)
pełnieniu
funkcji
prokurenta,
członka
pełnomocnika,
organu
ani
zarządzającego
pozostawaniu
z
lubkontrolnego,
nimiw
związku
małżeńskim,
4)
pozostawaniu z w/w osobami w związku małżeńskim, we wspólnym
pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo
lub
kapitałowo
z
Zamawiającym,
zostanie
on
wykluczony
z
udziału
w postępowaniu.
2.
wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz.U. z 2007 Nr 50, poz. 331, t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), złożyli
odrębne oferty, chyba że wykażą, iż istniejące między nimi powiązania nie
prowadzą
do
zachwiania
uczciwej
konkurencji
pomiędzy
wykonawcami
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.
. Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą
wyboru wykonawcy, w szczególności osoby biorące udział w procesie oceny ofert,
nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli
oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne.
X. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą
1.Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu stanowiący
załącznik nr 3 do formularza ofertowego.
3. Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych, stanowiący załącznik
nr 4 do formularza ofertowego;
4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 5 do
formularza ofertowego.
5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu
potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub
podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania;
wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Folder reklamowy, broszura, parametry oferowanego przedmiotu zamówienia.
XI. Informacje o planowanych zamówieniach uzupełniających (jeśli dotyczy).
Zamawiający
nie
przewiduje
możliwości
udzielenia
wyłonionemu
zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.
wykonawcyXII. Pozostałe informacje:
Z uwagi na ograniczenia związane z organizacją
pracy biura, nie przewiduje się otwierania ofert z udziałem publiczności.
2. O ważności oferty decyduje data jej wpływu do Zamawiającego. Złożenie oferty w
formie elektronicznej następuje z chwilą, gdy wprowadzono ją do środka komunikacji
elektronicznej w taki sposób, żeby Zamawiający mógł zapoznać się z jej treścią (tj.
wpływ na skrzynkę poczty elektronicznej Zamawiającego lub wpływ do programu do
obsługi poczty elektronicznej Zamawiającego).
3. Jeżeli wykonawca nie złożył załączników, o których mowa w pkt X niniejszego zapytania
ofertowego lub złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane
przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo
ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy
podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego przez Zamawiającego terminu Zamawiający
odrzuca ofertę.
5. Jeżeli z przedstawionych dokumentów lub rejestrów publicznych wynika, że osoba, która
podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym,
do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony
przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono
potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub
notariusza.
7. Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi po dostarczeniu, zgodnego z opisem
przedmiotu zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie
30 dni od daty jej przedłożenia Zamawiającemu
X.
Zastrzeżenia
Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Wodnego Ochotniczego Pogotowia
Ratunkowego
Województwa
Zachodniopomorskiego
do
żadnego
określonego
działania:
1)
Zamawiający nie odpowiada za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione
przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty;
2)
Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmian całości
lub części zapytania ofertowego;
3)
Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie w
momencie jego trwania i po jego zakończeniu.
XI.
Kontakt:6. Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
o Wojciech Reperowicz, reperowicz@woprwz.pl; tel. 783 008 088 (godz. 8:30 -
16:30).
Język kontaktu:polski
Kod CPV:42415320-7
Źródło:

GRUPA BIZNES POLSKA

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 

Dziękujemy za wysłane grafiki.