• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Zakup i dostawa wyposażenia specjalnego - kamizelki pneumatyczne

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Zakup i dostawa wyposażenia specjalnego - kamizelki pneumatyczne
Standard

Dane kontaktowe

Opis:zakup i dostawa wyposażenia specjalnego - kamizelki pneumatyczne dla funkcjonariuszy garnizonu zachodniopomorskiego w ramach projektu pt. IN SERVICE ++ finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Miejsce i termin składania:1. Sposób przygotowania ofert:
Oferty należy składać na załączonym formularzu cenowym - załącznik nr 1, drogą elektroniczną do dnia 16.10.2025 r na adres: agnieszka.burmistrzak@sc.policja.gov.pl
Termin składania:2025-10-16
Miejsce i termin realizacji:5. Pozostałe warunki:
DOSTAWA towaru odbywa się na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego
ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin.
Wymagania:Zakup zostanie zrealizowany na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp z 11 września 2019 r
(Dz. U z 2024 r poz. 1320) adres strony zamawiającego :http://zachodniopomorska@policja.gov.pl
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
2. Zasady udzielenia zamówienia :
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i otrzyma najwyższą ilość punktów zgodnie ze wzorem:

najniższa oferowana cena
cena oferty brutto = ----------------------------- x 100(pkt.)
cena oferty badanej

2) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących asortymentu złożonych ofert.
3) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
4) Zamawiający odrzuci ofertę:
o złożoną po terminie,
o niezgodną z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja zamówienia:
- zostanie powierzona wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową cena 100%
- zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych
i prawnych, dopuszczony do obrotu, gat. I spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie
z załączoną dokumentacją zapytania ofertowego.
4. Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia, na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze, nastąpi w terminie do 21 dni od daty dostarczenia faktury. Wykonawca dostarczy fakturę do magazynu Zamawiającego ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin lub drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres e-mail.
Dostawca zapewni możliwość wymiany asortymentu niezgodnego z zamówieniem.

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Niniejsze zapytanie nie jest zobowiązaniem do realizacji zamówienia i nie rodzi skutków prawnych, nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Uwagi:KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH UZYSKANYCH W RAMACH POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

W związku realizowanym postępowaniem informuję, że:

o Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Szczecinie ul. Małopolska 47,70-515 Szczecin Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzielenie zamówienia na zakup wyposażenia specjalnego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja biorące udział w postępowaniu,
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
Kontakt:osoba prowadząca sprawę Agnieszka Burmistrzak tel. 4778-11496.
Język kontaktu:polski
Kod CPV:35000000-4
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.