• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Dostawa pięciu stacji monitorowania do latarni morskich
Standard

Dane kontaktowe

Opis:DOSTAWA pięciu stacji monitorowania do latarni morskich LM
wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II Urzędu Morskiego
w Gdyni

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 (pięciu) nowych, nieużywanych, nieremontowanych i nieregenerowanych stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II, na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w OPZ (załącznik nr 4 do SWZ).
Specyfikacja:SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu wszelka komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy zakupowej, znajdującej się pod adresem internetowym: https://umgdy.ezamawiajacy.pl. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, Strony postępowania przekazują sobie za pośrednictwem Platformy, poprzez kafelek ,,Wiadomości", kierujący do modułu korespondencji. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, zawarto w Dziale II SWZ "Komunikacja w postępowaniu"; z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisano szczegółowo w Dziale II pkt 5 SWZ. Z uwagi na obszerną treść i jednocześnie ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dot. RODO zawarto w Dziale IV pkt 1 SWZ.
Z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dot. RODO zawarto w Dziale IV pkt 1 SWZ.
Z uwagi na obszerną treść i ograniczoną ilość znaków w formularzu niniejszego ogłoszenia, należy zapoznać się z treścią SWZ.
Miejsce i termin składania:Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl/pn/umgdy/demand/notice/public/188156/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-10-28 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl
Termin składania:2025-10-28
Otwarcie:Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 09:30
Miejsce i termin realizacji:Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Wadium:nie wymagane
Wymagania:SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.75.2025.ASz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 (pięciu) nowych, nieużywanych, nieremontowanych i nieregenerowanych stacji monitorowania do latarni morskich LM wraz z ich montażem i podłączeniem do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej oraz systemu SYMON II, na zasadach i warunkach określonych we Wzorze Umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarto w OPZ (załącznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34933000-6 - Sprzęt nawigacyjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o którym mowa w III.11.2 SWZ, a które Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w/w dokument składa każdy Wykonawca (członek konsorcjum).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z uwagi na to, iż Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie ich spełaniania.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca w niniejszym formularzu ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza tutaj uzasadnienie braku warunków udziału w postępowaniu:
W świetle przepisów ustawy Pzp, Zamawiający ma prawo, a nie obowiązek, sformułowania warunków udziału w postępowaniu.
Wynika to wprost z przepisu art. 57 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.
Z powyższego wynika, że ustawa Pzp pozostawia Zamawiającemu decyzję, czy w danym postępowaniu określić warunki udziału w
postępowaniu, stanowiąc jednocześnie, że jeśli takie warunki Zamawiający zdecyduje się określić, muszą być one - zgodnie z art.
112 ust. 1 ustawy Pzp - proporcjonalne do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego
wykonania zamówienia. Art. 112 ust. 1 ustawy Pzp wyznacza natomiast granicę swobody Zamawiającego w kształtowaniu warunków udziału w postępowaniu, uniemożliwiając ich opisywanie w sposób nadmierny i niezwiązany z celem, jakim jest weryfikacja zdolności wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia. W żadnej mierze jednak nie wprowadza on obowiązku określania warunków udziału w postępowaniu. Obowiązku takiego nie sposób też wywodzić z przepisów ogólnych, określających zasady udzielania
zamówień publicznych (art. 16 i 17 ustawy Pzp), w tym z zasady proporcjonalności. Nie można bowiem z ogólnych zasad
nakazujących prowadzenie postępowania w sposób proporcjonalny i zapewniający najlepszą jakość dostaw, usług, oraz robót
budowlanych, wywodzić obowiązku opisania określonych warunków udziału w postępowaniu i uzasadniać tego stopniem
skomplikowania zamówienia w sytuacji, gdy inny przepis ustawy, odnoszący się wprost do warunków udziału w postępowaniu (art.
57 pkt 2 ustawy Pzp) wyraźnie stanowi, że Zamawiający może, ale nie musi warunków udziału w postępowaniu określać. Skoro
określenie warunków udziału w postępowaniu jest prawem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, to nie można w drodze środków
ochrony prawnej skutecznie domagać się ani formułowania przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu w określonym
zakresie, ani ,,zaostrzenia" warunków, które zamawiający określił. Zarówno bowiem nieokreślenie warunków jak i określenie ich napoziomie niższym niż jest to dopuszczalne z uwagi na przedmiot zamówienia, nie stanowi naruszenia przez Zamawiającego
przepisów ustawy i w konsekwencji nie może prowadzić do uwzględnienia odwołania. Krajowa Izba Odwoławcza podziela tym
samym pogląd przedstawiony w publikacji Urzędu Zamówień Publicznych z 2021 r. Prawo zamówień publicznych. Swoboda
określenia przez Zamawiających warunków zamówienia obejmuje nie tylko swobodę kształtowania treści warunków, ale również
swobodę decydowania, czy warunki zostaną w ogóle określone. Zgodnie bowiem z art. 57 pkt 2 Pzp o zamówienie mogą ubiegać
się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego. Zamawiający
zatem może, ale nie musi, określać warunki udziału w postępowaniu (Wyrok z dnia 3 września 2021 r., KIO 2293/21).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, Wykonawca, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, zobowiązany jest złożyć:
1) Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ);
2) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ);
Uwaga: Oświadczenie składa również każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Dokument rejestrowy z treści którego wynika, jaka osoba jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty wraz z załącznikami;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu rejestrowego, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, tj. w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych.
- Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
- W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia są oni zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty.
5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy.
W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub konkursie, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, stosownie do treści art. 58 ustawy Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne). pod warunkiem, że Wykonawcy spełnią łącznie następujące warunki:
a) ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy,
b) przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo udzielone (podpisane) przez każdego z Wykonawców,
c) złożą ofertę podpisaną w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
Uwaga 1: Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się w oryginale, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W przypadku, gdy zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje mocodawca lub notariusz.
Uwaga powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z umowy regulującej współpracę Wykonawców - wówczas taka umowa winna być załączona do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 2 do SWZ). Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie określonym przez Zamawiającego w III. 4. 1 i 3 SWZ.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Umowa może ulec zmianie na zasadach, o których w ustawie PZP, tj. w art. 454 i 455 PZP, a nadto w okolicznościach określonych poniżej.
3. W razie zaistnienia takich konieczności jak powodowane globalną lub krajową sytuacją gospodarczą lub geopolityczną niedostępności sprzętu, czy utrudnione lub zerwane łańcuchy ich dostaw, jak również zmiany technologiczne na rynku - strony, mogą zmienić Umowę w zakresie rodzajów komponentów wchodzących w zakres przedmiotu umowy, jednak wyłącznie w taki sposób, że zmienione parametry użytkowe i wydajnościowe, będą nie niższe od przedstawionych w ofercie.
4. W okolicznościach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, jak również z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, strony mogą również zmienić termin wykonania Przedmiotu Umowy o czas, w których okoliczności te uniemożliwiały lub utrudniały wykonanie przedmiotu umowy, przy czym do każdego wniosku o zmianę terminu wykonania Umowy, Wykonawca dołącza wyczerpujące uzasadnienia faktyczne i prawne oraz dokładne kalkulacje wpływu wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę terminu na ten termin. Z uzasadnienia Wykonawcy musi wynikać, iż przedłużenie terminu wykonania Umowy jest konieczne mimo pełnego zaangażowania Wykonawcy. Do każdego wniosku o zmianę terminu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty wykazujące istnienie niezależnych od Wykonawcy przyczyn przedłużenia terminu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
Uwagi:Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-11-26
Kod CPV:34933000-6
Numer dokumentu:2025/BZP 00481113, ZP.371.75.2025.ASz
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 

Dziękujemy za wysłane grafiki.