Urząd Morski w Szczecinie
Polska – Paliwo diesla – Dostawa paliwa żeglugowego przez okres 24 miesięcy
OJ S 63/2024 28/03/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
Nabywca
Oficjalna nazwa: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Status prawny nabywcy: Instytucja regionalna
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne
2. Procedura
Procedura
Tytuł: Dostawa paliwa żeglugowego przez okres 24 miesięcy
Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliwa żeglugowego przez okres 24 miesięcy w
ilości 690.000 litrów paliwa żeglugowego od daty zawartej w umowie na potrzeby UMS.
Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy
może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu zgodnie z rzeczywistymi potrzebami
Zamawiającego. Oferowane paliwo żeglugowe musi odpowiadać pod względem jakości
wymogom polskich i unijnych norm jakościowych, musi być wolne od wad fizycznych i
prawnych oraz dopuszczone do obrotu prawnego na terytorium UE. Paliwo żeglugowe musi
posiadać jakość zgodną z normą ISO 8217:2017 lub równoważną oraz Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 7 października 2015 r. w sprawie wymagań
dotyczących zawartości siarki w paliwie żeglugowym w tym sposobu jej oznaczania (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 326) dot. statków o polskiej przynależności i przebywających w polskich
obszarach morskich – zawartość siarki nie może przekraczać 0,10 % m/m. W okresie od 1
października do 31 marca każdego roku (okres zimowy) dostarczone w ramach umowy paliwo
żeglugowe powinno posiadać parametry dostosowane do niskich temperatur otoczenia m.in.:
temperatura blokady zimnego filtra: - 10ºC lub niższa. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.
Identyfikator procedury: 56cecdb3-9c61-47bb-b758-b8efdd4fc373
Wewnętrzny identyfikator: PO-II.2600.3.24
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Główne aspekty procedury: dokumenty zamówienia dostępne są na stronie prowadzonego
postępowania:https://ums.ezamawiajacy.pl. Zamawiający informuje, że komunikacja z
wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy elektronicznej https://ums.ezamawiajacy.pl oraz poczty
elektronicznej zamowienia@ums.gov.pl. Zamawiający zaleca, aby w korespondencji
kierowanej za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się numerem i nazwą postępowania.
Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: a)
dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się
podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", jednakże wówczas wymagany będzie
oddzielny plik z podpisem (wykonawca zobowiązany będzie załączyć prócz podpisanego
dokumentu oddzielny plik z podpisem); Zamawiający określa niezbędne wymagania
sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o
185887-2024 Page 2/9
2.1.2.
2.1.1.
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC
spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca
TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obsługujący pliki w formacie pdf.; Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: a) rekomendowaną
przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez
producenta, b) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również
zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32bitowej,
pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień
administracyjnych na komputerze, c) zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK
oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po
zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą
stronę, d) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy
podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera; Zamawiający określa dopuszczalne
formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng,
xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający określa informacje na
temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez wykonawcę na Platformie i
zapisany widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego
odpowiednim źródłem czasu.
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 09134200 Paliwo diesla
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Plac Stefana Batorego 4
Miejscowość: Szczecin
Kod pocztowy: 70-207
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwaną dalej
„ustawą pzp”. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
określonego w art. 132 ustawy pzp. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury
odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający najpierw dokona
badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta
została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia przez Wykonawcę w
formularzu JEDZ ogólnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
(kryteriów kwalifikacji), co wiąże się z koniecznością wypełnienia przez Wykonawcę wyłącznie
185887-2024 Page 3/9
2.1.4.
sekcji α w części IV. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych w niniejszym
postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający
przewiduje składanie podmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. 8.
Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym
postępowaniu. 9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie
wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy pzp. 10. Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o
których mowa w art. 214 pkt 7 ustawy pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej,
obowiązku sprawdzenia przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia, ani zwoływania zebrania wykonawców. 14. Zamawiający nie przewiduje
rozliczania w walutach obcych. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia. 17.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych części
zamówienia. 18. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których
wykonanie powierzy podwykonawcom. 19. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia
aukcji elektronicznej. 20. Zamawiający przewiduje zmiany umowy.
Informacje ogólne
Informacje dodatkowe: Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
wyklucza się wykonawcę: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.). Na
podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie
w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r.
zakazuje się udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia/podmiot udostępniający
zasoby zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3, składa informacje z odpowiedniego
rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny
dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dotyczy informacja albo dokument, w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 – wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3, lub gdy dokumenty te nie
odnoszą się do wszystkich przypadków, wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w
całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed
organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub
miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. * Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
185887-2024 Page 4/9
2.1.6.
2.1.5.
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby, jeśli te podmioty wykonają roboty budowlane/usługi do realizacji, których te zdolności
są wymagane. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza stosunek łączący
wykonawcę z tym podmiotem oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i
wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach
którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia realizuje roboty budowlane lub
usługi, których wskazane zdolności dotyczą . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej
Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają
dokumenty w następujący sposób: 1) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – każdy z
wykonawców; Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 2)
oświadczenie wykonawcy (składane w związku z art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014
z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ – każdy
z wykonawców; 3) oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ – każdy z wykonawców; 4)
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ –
każdy z wykonawców 5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ
– każdy z wykonawców; 6) koncesja, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, –każdy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
inna podstawa - Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą
pzp”
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Oferent musi złożyć oferty dotyczące wszystkich części zamówienia
Podstawy wykluczenia:
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca
składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych
w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).
Korupcja: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie
JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).
185887-2024 Page 5/9
5.1.
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: Na potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: Na potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
(na żądanie zamawiającego).
Płatność podatków: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa:
oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: Na potwierdzenie braku podstaw
do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
oraz informację z KRK (na żądanie zamawiającego).
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Na
potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z
ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie zamawiającego).
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji
zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ (na żądanie
zamawiającego).
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Na potwierdzenie braku podstaw do
wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
oraz informację z KRK(na żądanie zamawiającego).
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną: Na
potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z
ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 7 do SWZ oraz informację z KRK(na żądanie zamawiającego).
Udział w organizacji przestępczej: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
wykonawca składa: oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji
zawartych w JEDZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ oraz informację z KRK
(na żądanie zamawiającego).
Nadużycia: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa:
oświadczenie JEDZ ( wraz z ofertą), oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ oraz informację z KRK(na żądanie
zamawiającego).
5. Część zamówienia
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Dostawa paliwa żeglugowego przez okres 24 miesięcy
Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa paliwa żeglugowego przez okres 24 miesięcy w
ilości 690.000 litrów paliwa żeglugowego od daty zawartej w umowie na potrzeby UMS.
Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy
może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu zgodnie z rzeczywistymi potrzebami
Zamawiającego. Oferowane paliwo żeglugowe musi odpowiadać pod względem jakości
wymogom polskich i unijnych norm jakościowych, musi być wolne od wad fizycznych i
185887-2024 Page 6/9
5.1.9.
5.1.7.
5.1.6.
5.1.3.
5.1.2.
5.1.1.
prawnych oraz dopuszczone do obrotu prawnego na terytorium UE. Paliwo żeglugowe musi
posiadać jakość zgodną z normą ISO 8217:2017 lub równoważną oraz Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 7 października 2015 r. w sprawie wymagań
dotyczących zawartości siarki w paliwie żeglugowym w tym sposobu jej oznaczania (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 326) dot. statków o polskiej przynależności i przebywających w polskich
obszarach morskich – zawartość siarki nie może przekraczać 0,10 % m/m. W okresie od 1
października do 31 marca każdego roku (okres zimowy) dostarczone w ramach umowy paliwo
żeglugowe powinno posiadać parametry dostosowane do niskich temperatur otoczenia m.in.:
temperatura blokady zimnego filtra: 10ºC lub niższa. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: PO-II.2600.3.24
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 09134200 Paliwo diesla
Opcje:
Opis opcji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Plac Stefana Batorego 4
Miejscowość: Szczecin
Kod pocztowy: 70-207
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 24 Miesiąc
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw
(MŚP)
Zamówienia strategiczne
Cel zamówienia strategicznego: Zamówienia inne niż strategiczne
Zielone zamówienia - Kryteria: Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych
Promowany cel społeczny: Dostępność dla wszystkich
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Nazwa: 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
aktualną koncesje na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266) obowiązującej przez
cały okres trwania zamówienia. W przypadku gdy termin koncesji wygasa w trakcie realizacji
zamówienia, Wykonawca powinien załączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiązuje
się przedłużyć koncesję na obrót paliwami do końca okresu trwania zamówienia. W przypadku
składania oferty wspólnej ww. koncesję składa ten z członków konsorcjum, który w ramach
realizacji przedmiotu zamówienia będzie wykonywał czynności, które takiej koncesji wymagają.
185887-2024 Page 7/9
5.1.15.
5.1.12.
5.1.11.
5.1.10.
Wykorzystanie tego kryterium: Stosowane
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Opis: Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena - 100 pkt
Waga (wartość punktowa, dokładna): 100
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ums.ezamawiajacy.pl
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: platforma elektroniczna
Adres URL: https://ums.ezamawiajacy.pl
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ums.ezamawiajacy.pl
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 08/05/2024 10:30:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 88 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 08/05/2024 11:00:00 (UTC+2)
Miejsce: Miejsce: platforma elektroniczna: https://ums.ezamawiajacy.pl.
Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia
3 sierpnia 2024r.
Warunki zamówienia:
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Niedozwolone
Informacje o terminach odwołania: Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu
podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz
poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów
ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale IX ustawy pzp. Środki
ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na
listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich
Przedsiębiorców. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie: 1)
10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej; 2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
ppkt. 1); (uwaga! odwołujący kopię odwołania przekazuje zamawiającemu, przed upływem
terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu).
Techniki
185887-2024 Page 8/9
8.1.
5.1.16.
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Organ odwoławczy: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Dyrektor Urzędu
Morskiego w Szczecinie
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Dyrektor
Urzędu Morskiego w Szczecinie
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Dyrektor Urzędu Morskiego w
Szczecinie
Organizacja rozpatrująca oferty: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
8. Organizacje
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Numer rejestracyjny: REGON 000145017
Departament: Wydział Prawno - Organizacyjny
Adres pocztowy: pl. Stefana Batorego 4 Numer rejestracyjny: 8520409053
Miejscowość: Szczecin
Kod pocztowy: 70-207
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Szczecin (PL424)
Kraj: Polska
E-mail: sekretariat@ums.gov.pl
Telefon: 91 4403400
Adres strony internetowej: www.ums.gov.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ums.ezamawiajacy.pl
Profil nabywcy: https://ums.ezamawiajacy.pl
Inne punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Departament: Numer rejestracyjny: 010828091
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: (22) 4587801
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
185887-2024 Page 9/9
11.2.
11.1.
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
Organ mediacyjny
11. Informacje o ogłoszeniu
Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 6e48d80a-d253-49c4-92e0-ec87a8b57417 - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Ogłoszenie – data wysłania: 27/03/2024 11:03:19 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 185887-2024
Numer wydania Dz.U. S: 63/2024
Data publikacji: 28/03/2024