• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Dostawa fabrycznie nowego bezemisyjnego jachtu żaglowego, sportowo - turystycznego wykonanego z włókna szklanego

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Dostawa fabrycznie nowego bezemisyjnego jachtu żaglowego, sportowo - turystycznego wykonanego z włókna szklanego
Standard

Dane kontaktowe

Opis:DOSTAWA fabrycznie nowego bezemisyjnego jachtu żaglowego, sportowo - turystycznego wykonanego z włókna szklanego.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-9946/24 - Budowanie odporności firmy Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Iwona Pieńkowska poprzez dywersyfikację jej działalności polegająca na stworzeniu nowych usług na terenie województwa warm. - mazurskiego

Część 1
DOSTAWA bezemisyjnego jachtu żaglowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego bezemisyjnego jachtu żaglowego, sportowo - turystycznego wykonanego z włókna szklanego o parametrach zgodnych z poniższą specyfikacją funkcjonalno-techniczną:
Dane techniczne:
- Długość kadłuba: min.8.28 max.8.45m
- Szerokość: min.2.92 max 3.07 m
- Masa jednostki: min. 3000 kg max. 4000 kg.
- Balast min. 920 kg. max 1.000 kg.
- Zanurzenie bez miecza/z mieczem : min. 0,40 / 1,60 m max. 0,43 / 1,75 m
- Max liczba miejsc: min.8 max. 9
- Wysokość w kabinie: min. 1.85 max. 1.86 m
- Wysokość masztu: min. 10.50 max. 11.0 m
- Powierzchnia żagli: min. 39.0 m2 - max. 40m2
- Silnik elektryczny: min. 1.9 KM
- Kategoria jachtu min.C max. B
Wyposażenie funkcjonalne:
- Okno w kokpicie 1szt.
- Otwierane okno nad stołem
- Wywietrznik typu "SolarVent" 4 szt.
- Kabestany fałowe 12ST 2 szt.
- Kabstany szotowe 12ST 2szt
- Kabestan elektryczny 750W
- Szyny szotowe , wózki szotowe , genua
- Górne szafki śródokręcia z drzwiczkami
- Szafka ubraniowa w strefie dziobowej
- Szafka ubraniowa w prawej huntkoi
- Szafka ubraniowa w lewej huntkoi
- Podłoga laminowana (imitacja teaku)
- Rolfok na sztywnym sztagu
- Osłona UV na foku
- Urządzenie do kładzenia masztu
- Stolik demontowalny w kokpicie
- Pantograf silnika - cztery siłowniki
- Przedłużacz rumpla
- Drabinka rufowa
- Podpora masztu z wieszakiem na koło
- Rozkładane siedziska na koszach rufowych
- Kaczy dziób ze stali nierdzewnej z rolką i miejscem na kotwicę
- Trap tylny
- Ledy za oparciami
- Pokrowiec grota + lazy jack
- Kieszenie lub wieszaki fałowe
- Intalacja ciepłej wody(wymagana instalacja 230V)
- Wskażnik poziomu wody pitnej w zbiorniku
- Toaleta morska z obiegiem zaburtowym (elektryczna)
- Zbiornik na fekalia
- Czujnik i wskażnik poziomu płynów w zbiorniku fekalnym
- Pompa zęzowa elektryczna z czujnikiem poziomu wody + wylot wody
- Oświetlenie wnętrza LED
- Oświetlenie podsalingowe LED
- Instalacja 230V , 2 gniazda , przyłącze portowe ,przewód 15m
- Dodatkowe gniazdo 230V 3szt.
- Dodatkowe gniazdo 12V 3szt.
- Akumulator 90ah AGM 3 szt.
- Ładowarka akumulatora dwu sekcyjna 25 A
- Przygotowanie do montażu radia+ 2 głośniki w mesie
- Dodatkowe głośniki w kokpicie
- Instalacja TV
- Ogrzewanie wnętrza olejowe 2KW
- Raymarine i40 (log echosonda )
- Lodówka 40l
- Miękki obciągacz bomu 1:4
- Talia achtersztagu 1:3
- Rozkładane koje w mesie
- Instalacja elektryczna dla silnika (rozruch + ładowanie akumulatora)
- panel solarny 55W + regulator
- ster strumieniowy
- Prysznic WC
Dodatkowo, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu odbioru.
Zgodność z przepisami UE i certyfikaty:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z jachtem:
- Deklaracji zgodności z dyrektywą 2013/53/UE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 listopada 2013 r. w sprawie rekreacyjnych jednostek pływających i skuterów wodnych,
- Certyfikatu CE,
- Numeru CIN (Craft Identification Number),
- Instrukcji użytkowania oraz dokumentacji technicznej w języku polskim,
- Oznaczenia kategorii projektowej jednostki zgodnej z RCD.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów będzie podstawą do odmowy odbioru łodzi i uznania zamówienia za niezrealizowane.
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
4. W przypadkach gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiający korzysta z możliwości zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm właściwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.

Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-09-12
Termin składania:2025-09-12
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2025-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
mrągowski
Gmina
Mikołajki
Miejscowość
Mikołajki
Zamawiający wymaga realizacji dostawy maksymalnie do dnia 20.01.2026 r.
Przez datę wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie datę dostawy potwierdzoną podpisanym przez obie Strony protokołem zdawczo-odbiorczym. Adres dostawy Ul. Wileńska 1, 11-730 Mikołajki
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w sytuacji gdy łącznie zostaną spełnione warunki, że:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje:
a. zmiana sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową;
b. zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części,
c. jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów, w tym art. w przypadku zmiany stawek VAT, art.;
d. zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania przez Oferenta rozwiązań lepszych pod warunkiem, że Oferent wykaże, że nowe rozwiązania są lepsze lub będą lepsze dla Zamawiającego;
e. zmiany terminu końcowego realizacji zamówienia, terminu początkowego lub terminów poszczególnych etapów realizacji zamówienia, gdy:
? zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność faktyczna, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa - okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy, w tym także z uwagi na utrudnienia stanowiące skutki pandemii Covid-19 lub innej epidemii/stanu zagrożenia epidemicznego, takie jak ograniczenia administracyjne, przestoje w transporcie międzynarodowym, art.
? wykonanie zamówienia w terminie określonym w Umowie jest niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie/ za które ponosi odpowiedzialność Zmawiający, w tym z uwagi na terminy określone w harmonogramie realizacji Projektu, w ramach którego realizowane będzie zamówienie.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z Wykonawcą dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. dostawę urządzeń/maszyn zgodnych ze specyfikacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują odpowiednim zapleczem technicznym, kadrowym oraz potencjałem wykonawczym pozwalającym na terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią zawartą w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony w innych dokumentach związanych
z projektem,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawa", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia).
5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Wykonawcę.
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2025-09-04
Data ostatniej zmiany
2025-09-04 22:15:00

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena netto" (Pc) - 70 pkt (waga 70%);
- oferta z najniższą ceną netto, spełniająca wymagania zapytania ofertowego, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,Cena netto" (70 pkt
- pełen opis sposobu oceny ofert według kryterium ,,Cena netto" zawiera zapytanie ofertowe
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Gwarancja" (Pg) - 30 pkt (waga 30%);
- oferta z najdłuższym okresem gwarancji, spełniająca wymagania zapytania ofertowego, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,Gwarancja" (30 pkt),
- pełen opis sposobu oceny ofert według kryterium ,,Gwarancja" zawiera zapytanie ofertowe
Kontakt:Osoby do kontaktu
WOJCIECH PIEŃKOWSKI
tel.: 508-114-499
e-mail: wojciechpienkowski@outlook.com
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34522000-2, 34522100-3
Numer dokumentu:2025-104511-243979, 1/2025/KPO/HORECA/IP
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl 


Dziękujemy za wysłane grafiki.