• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_30lat_2023

PRZETARG NA: Łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburt. i spec. wyposażeniem,przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburt. i spec. wyposażeniem,przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników
Standard

Dane kontaktowe

Opis:Pojazd typu quad z sygnal. świetlną, przyczepa do przewozu quada, łódź motor. do ratow. wodnego wraz z silnikiem zab. i spec. wyposaż., przyczepa podł., suche komb. do pracy w wodzie dla ratow. 20 kpl
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: ,,Pojazd typu quad z sygnalizacją świetlną, przyczepa do przewozu quada, łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym i specjalistycznym wyposażeniem, przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników 20 kpl", Część nr 1 - ,,DOSTAWA pojazdu typu quad z sygnalizacją świetlną, przyczepa do przewozu quada";
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: ,,Pojazd typu quad z sygnalizacją świetlną, przyczepa do przewozu quada, łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym i specjalistycznym wyposażeniem, przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników 20 kpl" - Część nr 2 - ,,DOSTAWA łodzi motorowej do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym i specjalistycznym wyposażeniem, przyczepa podłodziowa";
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: ,,Pojazd typu quad z sygnalizacją świetlną, przyczepa do przewozu quada, łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym i specjalistycznym wyposażeniem, przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników 20 kpl" - Część nr 3 - ,,DOSTAWA suchych kombinezonów do pracy w wodzie dla ratowników 20 kpl"
Specyfikacja:SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2254444b-6b2e-4695-9205-adedc8f785c2
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-mail: biuro@slaskiewopr.pl
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2254444b-6b2e-4695-9205-adedc8f785c2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § 12 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub w konkursie (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.) przy użyciu Platformy e-Zamówienia pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl oraz zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląskie WOPR; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Śląskim WOPR w Katowicach, Ul. Grzyśki 16, 40-560 Katowice,
2) Śląskie WOPR wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować za pomocą poczty elektronicznej: biuro@slaskiewopr.pl lub za pośrednictwem danych kontaktowych Śląskiego WOPR,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,: ,,Pojazd typu quad z sygnalizacją świetlną, przyczepa do przewozu quada, łódź motorowa do ratownictwa wodnego wraz z silnikiem zaburtowym i specjalistycznym wyposażeniem, przyczepa podłodziowa, suche kombinezony do pracy w wodzie dla ratowników 20 kpl " (znak sprawy: 1/ŚLWOPR/2025), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o umowy powierzenia danych, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t.j. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty-czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony praw-nej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pa-ni/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wy-konawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-09-15 19:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy ezamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2254444b-6b2e-4695-9205-adedc8f785c2
Termin składania:2025-09-15
Otwarcie:Termin otwarcia ofert: 2025-09-15 19:05
Miejsce i termin realizacji:dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Wadium:w oryginalnej treści
Wymagania:dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Uwagi:dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia
Kod CPV:34113300-5, 34223300-9, 34521400-9, 37412270-2
Numer dokumentu:2025/BZP 00410240, 1/ŚLWOPR/2025
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl

Dziękujemy za wysłane grafiki.