Zapisz się
na bezpłatny newsletter

Transport śródlądowy, Żegluga śródlądowa, Transport rzeczny

A A

Udostępnij:

Facebook Twitter Google Email
powrót do listy

o firmie:


Żegluga Mazurska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Giżycku, powstała 30-01-1991 roku stając się następcą prawnym Przedsiębiorstwa Państwowego Żegluga Mazurska w Giżycku.

W roku 1946, bez wyciągów, bez doków, wydobyto na ląd oraz wyremontowano wraki poniemieckich statków turystycznych.

Po remontach wracają na wody już pod polskimi nazwami:
- Kaszub
- Łowiczanka
- Kryniczanka
- Świtezianka
- Chopin
- Krakowiak
- Radomianka

P.P. Żegluga Mazurska rozpoczęła działalność w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich w 1957 roku na bazie Warszawskiej Ekspozytury Żeglugi na Wiśle, która powstała w roku 1947 również w Giżycku.
Od wielu lat jesteśmy największym na Mazurach armatorem floty statków pasażerskich.
Przez ponad 60 lat swojej działalności Żegluga Mazurska na pokładach swoich jednostek obsłużyła kilka milionów pasażerów.

Obsługa ruchu pasażerskiego na statkach białej floty nie jest jednak jedynym profilem Naszej działalności.
Dysponujemy pełnym zapleczem do remontów statków pasażerskich żeglugi śródlądowej oraz budowy niewielkich jednostek pływających.

oferta:


Świadczymy usługi w zakresie remontów statków i obiektów pływających:
- wymiany poszycia:
- zewnętrznej i wewnętrznej konserwacji kadłuba:
- przebudowy kadłuba statku według dostarczonej dokumentacji

Posiadany przez nas park maszynowy pozwala na wykonanie usług na podstawie dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji w zakresie obróbki skrawaniem w tym;

- toczenie ( max.średnica toczenia 1000mm; max.długość toczenia 5000mm )
- frezowanie płaszczyzn ( max.2000mm x 2000mm )
- szlifowanie płaszczyzn ( max.1000mm x 400mm)
- szlifowanie wałków ( max.średnica 200mm; max.długość 1000mm )

Ponadto;
- wykonanie walcowych kół zębatych ( max.średnica 1000mm ; max.moduł 14)
- prace ślusarsko spawalnicze - cięcie blach ( max.grubość 13mm ; max.długość 3000mm)
- zwijanie walców i rur z blachy ( max.grubość 12mm; minimalna średnica 150 mm; max.długość 2000mm)
- prace kowalskie
- prace konserwacyjne
- piaskowanie i malowanie powierzchni metalowych
- remonty oraz konserwacja jachtów i silników do sprzętu pływającego

W miarę możliwości realizujemy , na podstawie podanych przez Państwa założeń, projekty techniczne, pozwalające wykonać usługę w wersji dostosowanej do indywidualnych potrzeb klienta.

Jesteśmy elastyczni w negocjacjach handlowych
Zapewniamy serwis techniczny na produkowane przez Nas wyroby.
Zapewniamy w ciągłej ofercie części zamienne do zakupionych u Nas artykułów

Wykonujemy:
1. Wciągarka kotwiczno – cumiownicza WKC – IV – RA
2. Wciągarka kotwiczno – cumownicza WKC – IR – B 2 łańcuchowa
3. Wciągarka kotwiczno – cumownicza ręczna IA – KK13
4. Wciagarka kotwiczno – cumownicza WKCI – AHB
5. Kabestan ręczny KKCR – 13 kotwiczno – cumowniczy
6. Żuraw obrotowy ŻHO
7. Wciagarka szczepiająca WS – 2/20
8. Wciągarki szczepiające WS – 6/30 WS – 8/40 WS10/60
9. Wciągarki ślimakowe ręczne WRS – 2,5/32, WRS – 5,0/6,3
10. Wciągarki łodziowe ręczne WKR – 5
11. Żurawki łodziowe 3,2 KN
12. Kosze ssące

Remonty i wykonanie części zamiennych do wciągarek i mechanizmów do koparki typ KG – 2,5
1. Wciągarka chwytakowa rys. E52 – 00 – 00 – 0
2. Mechanizm jazdy wózka rys. F62 – 20 -00 – 0
3. Wciągarka kotwiczna 4T rys. F63 – 00 – 0/T
4. Wciągarka cumownicza 2T rys. F64 – 00 – 00 - 0

Proponujemy również:
-rejsy statkami pasażerskimi po Wielkich Jeziorach Mazurskich
-organizujemy imprezy integracyjne
-dancingi w trakcie rejsów
-rejsy w/g uzgodnionego programu dla grup zorganizowanych

Ponadto:
-zimowanie jachtów
-usługi stoczniowe
-usługi portowe
-sprzedaż artykułów metalowych.

słowa kluczowe:


remonty statków, remonty obiektów pływających, wymiany poszycia, wymiana zewnętrznej i wewnętrznej konserwacji kadłuba, przebudowy kadłuba statku według dostarczonej dokumentacji, obróbka skrawaniem, toczenie ( max.średnica toczenia 1000mm; max.długość toczenia 5000mm ), frezowanie płaszczyzn ( max.2000mm x 2000mm ), szlifowanie płaszczyzn ( max.1000mm x 400mm), szlifowanie wałków ( max.średnica 200mm; max.długość 1000mm ), wykonanie walcowych kół zębatych ( max.średnica 1000mm ; max.moduł 14), prace ślusarsko spawalnicze, cięcie blach ( max.grubość 13mm ; max.długość 3000mm), zwijanie walców i rur z blachy ( max.grubość 12mm; minimalna średnica 150 mm; max.długość 2000mm), prace kowalskie, prace konserwacyjne, piaskowanie i malowanie powierzchni metalowych, remonty oraz konserwacja jachtów i silników do sprzętu pływającego, projekty techniczne, wciągarka kotwiczno – cumiownicza WKC – IV – RA, wciągarka kotwiczno – cumownicza WKC – IR – B 2 łańcuchowa, wciągarka kotwiczno – cumownicza ręczna IA – KK13, wciagarka kotwiczno – cumownicza WKCI – AHB, kabestan ręczny KKCR – 13 kotwiczno – cumowniczy, żuraw obrotowy ŻHO, wciagarka szczepiająca WS – 2/20, wciągarki szczepiające WS – 6/30 WS – 8/40 WS10/60, wciągarki ślimakowe ręczne WRS – 2,5/32, WRS – 5,0/6,3, wciągarki łodziowe ręczne WKR – 5, żurawki łodziowe 3,2 KN, kosze ssące, remonty i wykonanie części zamiennych do wciągarek i mechanizmów do koparki typ KG – 2,5, wciągarka chwytakowa rys. E52 – 00 – 00 – 0, mechanizm jazdy wózka rys. F62 – 20 -00 – 0, wciągarka kotwiczna 4T rys. F63 – 00 – 0/T, wciągarka cumownicza 2T rys. F64 – 00 – 00 - 0, rejsy statkami pasażerskimi po Wielkich Jeziorach Mazurskich, imprezy integracyjne, rejsy w/g uzgodnionego programu dla grup zorganizowanych, zimowanie jachtów, usługi stoczniowe, usługi portowe, sprzedaż artykułów metalowych.

powrót do listy
gospodarkamorska.tv Facebook