Anna Konopka
Nie spada zainteresowaniem usługami remontowo-dokowymi oferowanymi przez gdyńską stocznię „Nauta”. Warte odnotowania jest jednoczesne prowadzenie prac remontowych na trzech masowcach Polskiej Żeglugi Morskiej.
Największy z nich m/v Rysy, o długości 229 m i szerokości 32 m, jest określany mianem kamsarmax. Oznacza to jednostkę o maksymalnych wymiarach gabarytowych umożliwiających zawinięcie do Portu Kamsar w Gwinei. Jednostka przechodzi remont klasowy połączony z montażem systemu uzdatniania wód balastowych.
Dwie pozostałe jednostki to m/v Wadowice II oraz m/v Puck, gdzie wykonywane są remonty bieżące połączone z konserwacją ładowni.
System uzdatniania wód balastowych montowany jest również na dwóch jednostkach należących do niemieckiego armatora JÜNGERHANS MARITIME SERVICES GMBH & CO. KG. Są to 140-metrowy kontenerowiec Pavo J oraz 153-metrowy drobnicowiec BBC OPAL.
Dodajmy również, że przy jednym z nabrzeży prowadzone są prace na blisko 230-metrowym zbiornikowcu Nordic Josephine niemieckiego armatora V.Ships (Germany) GmbH .
Już wkrótce start sezonu wycieczkowego w Porcie Gdynia
MidOcean Energy finalizuje transakcję nabycia udziałów Tokyo Gas w portfelu zintegrowanych australijskich projektów LNG
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"
Nowa lokalizacja firmy Roxtec
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał
Stoczniowcy wyróżnieni przez marszałka za wkład w rozwój województwa pomorskiego