• <
plus

Dane kontaktowe

  • Adres: 81-198 Suchy Dwór, Słowikowa 13
  • Telefon: +48 58 781 77 77
  • Fax: +48 58 781 55 55
  • E-mail: info@sealog.pl

Udostępnij

Spółka została założona w 1990 r., natomiast od 2002 r. kiedy jej 100% udziałów zostało zakupione przez obecnych właścicieli, rozpoczął się nowy etap funkcjonowania Sea-Logistics. Od początku swojej działalności firma z roku na rok bardzo dynamicznie się rozwijała, czego odbiciem są stale rosnące przyrosty obrotów w porównaniu do każdego poprzedniego roku, rozszerzający się zakres usług, zwiększające się z początkowo 2 do obecnie 10 osób zatrudnienie, jak i przeniesienie w 2010 r. siedziby firmy do własnego obiektu w Suchym Dworze tuż za Gdynią.

Od samego początku firma zdobywała przewagę konkurencyjną i uznanie partnerów pełnym zaangażowaniem i poświęceniem jej pracowników, którzy traktowali każdą, nawet najmniejszą przesyłkę jak własną, troszcząc się o zapewnienie jak najszybszego, najbezpieczniejszego i najbardziej korzystnego cenowo sposobu jej przemieszczenia od drzwi nadawcy aż do finalnego odbiorcy. Wraz z rozwojem firmy nasze standardy jakościowe dzięki stale zdobywanym doświadczeniom ulegają konsekwentnej poprawie, stanowiąc jeden z najistotniejszych aspektów naszego funkcjonowania.

Zdajemy sobie w pełni sprawę, że nie tylko sprzedanie swoich produktów przez naszych Klientów, ale również terminowa i pozbawiona błędów dostawa, kreują kompleksową ocenę ich firmy w oczach ich kontrahentów. Tym samym wszystkie nasze działania i usługi podporządkowujemy realizacji założenia, aby maksymalizować satysfakcję (w tym zwłaszcza finansową) naszych Klientów korzystających z usług Sea-Logistics.

Oferta

Specjalizujemy się w obsłudze różnorodnych ładunków spożywczych, zwłaszcza takich jak mleko w proszku (i wszystkie pozostałe rodzaje towarów z tej grupy towarowej, w tym masło i sery), mięso mrożone oraz cukier. Byliśmy jedną z pierwszych firm spedycyjnych w porcie Gdynia i pierwszą w Gdańsku, która zorganizowała transport i odprawę celną mleka w proszku z dopłatami do eksportu. Wspólnie z urzędnikami celnymi „przecieraliśmy szlaki” i mamy już bardzo dużą wiedzę i kontakty w zakresie wysyłek z subwencjami. Podobnie było w przypadku importu cukru trzcinowego do Polski – można powiedzieć, że po wielu latach przerwy byliśmy pionierami również i w przypadku obsługi tego ładunku. W chwili obecnej jesteśmy jedną z największych polskich firm spedycyjnych pod względem organizacji przeładunków, magazynowania i przewozów drogą morską cukru.



Certyfikat AEO

Od lipca 2013 r. nasza firma może pochwalić się również uzyskaniem Certyfikatu Upoważnionego Przedsiębiorcy (AEO- Authorized Economic Operator), potwierdzającego przestrzeganie wysokich standardów w odniesieniu do realizowanych procedur celnych.

Status AEO otrzymują przedsiębiorcy wiarygodni i wypłacalni, którzy są weryfikowani w trakcie bardzo szczegółowych audytów, przeprowadzanych przez organy celne.

Dzięki statusowi Upoważnionego Przedsiębiorcy a co za tym idzie wielu ułatwieniom i uproszczeniom w procedurach celnych, możemy zapewnić naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie, między innymi poprzez:

· łatwiejszy i szybszy dostęp do procedur uproszczonych

· mniejszą ilość kontroli fizycznych i kontroli dokumentów

· Priorytetowe traktowanie przesyłki w przypadku wytypowania do kontroli – przeprowadzenie

kontroli poza kolejnością

Dziękujemy za wysłane grafiki.