• <

Szczegóły ogłoszenia

technozbyt_980x120_gif_2020

PRZETARG NA: Dostawa sześcioosobowego dwukadłubowego jachtu motorowego

Strona główna Ogłoszenia Ogłoszenia biznes Przetargi, konkursy ofert PRZETARG NA: Dostawa sześcioosobowego dwukadłubowego jachtu motorowego
Standard

Dane kontaktowe

Opis:,,Dywersyfikacja usług świadczonych przez HOTEL SĘKOWSKI w Legnicy poprzez wprowadzenie usługi wynajmu sześcioosobowego jachtu motorowego"
Powstaje w kontekście projektu
RPDS.01.05.01-02-0064/21 - Dywersyfikacja usług świadczonych przez HOTEL SĘKOWSKI w Legnicy poprzez wprowadzenie usługi wynajmu sześcioosobowego jachtu motorowego

Część 1
DOSTAWA sześcioosobowego dwukadłubowego jachtu motorowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześcioosobowego dwukadłubowego jachtu motorowego - 1 szt. o następujących minimalnych parametrach technicznych:
I. Jacht przeznaczony do zarówno krótkich jak i długich rejsów po akwenach śródlądowych oraz zatokowych wodach morskich. Z przestronnym wnętrzem dla 6 osób.
Dwa kadłuby w celu zagwarantowania jak najmniejszych odczuć przechyłów przy złych warunkach pogodowych. W celu zagwarantowania dodatkowego bezpieczeństwa stępki kadłubów okute 3 milimetrowymi teownikami. ok
II. Dane podstawowe:
-długość min. 9 m
-szerokość min. 3 m
-zanurzenie max. 0,50 m
-wysokość max 4 m
-ilość osób 6
-moc silnika min. 50 KM
III. Dane szczegółowe:
1.Silnik zaburtowy min. 50 KM uciągowy (elektryczne podnoszenie i opuszczanie silnika) + zbiornik paliwa min. 25 litrów. W zestawie osprzęt:
-manetka topowa koloru czarno-srebrnego - 1 szt.
-obrotomierz - 1 szt.
-wskaźnik paliwa - 1 szt.
-wskaźnik napięcia - 1 szt.
-stacyjka - 1 szt.
-zrywka - 1 szt.
-licznik motogodzin - 1 szt.
-wiązki elektryczne do podłączenia silnika - 1 szt.
-cięgna, tj. linka do gazu i linka do biegów, 6 m każda sztuka, 1 bieg do przodu, 1 bieg do tyłu
-sterowanie hydrauliczne - dwie linki pomiędzy kołem sterowym a silnikiem
2.Ster strumieniowy 2,0 kW, 12V dziobowy i rufowy z akumulatorem - 1 szt.
3.Zbiornik paliwa ze stali nierdzewnej 140 L z czujnikiem elektrycznym - 1 szt.
4.Winda kotwiczna 500 W - 1 szt.
5.Kotwica dziobowa 10 kg galwanizowana z łańcuchem 25 mm, 6mm średnica galwanizowanym - 1 szt.
6.Komplet oświetlenia nawigacyjnego - 1 kpl. oświetlenia, tj.: 1 szt. po lewej i 1 szt. po prawej stronie burty światłem nocnym (zielona prawa, czerwona lewa).
7.Kokpit:
-kierownica okrągła trzyramienna - wykonanie: tworzywo kolor czarny + srebrny
-podświetlenie schodów na półpokłady lampami LED (łącznie 6 sztuk, tj. po 3 sztuki z lewej i 3 szt. z prawej strony). Lampy odporne na uderzenia, wodoodporne po 1 lampce na stopień;
-prysznic w kokpicie z mieszaczem (zimna, ciepła woda)
-stolik w kokpicie wykonany z teak - wymiary min. 55x80 cm
-głośniki wodoodporne 2 szt. 150 mm każdy
-2 dodatkowe lampy LED w dachu kokpitu wodoszczelne, nie mniej niż IP65
-komplet czterech materacy w kokpicie + wałek do podparcia pleców.
8.Wyposażenie:
-zabudowa dwóch koi dziobowych (system drzwi przesuwnych) ,,drzwi do sypialni"
-wykończenie elementów wnętrza z ekoskóry: ściany pionowe wykończone ekoskórą w kojach dziobowych i w salonie
-trzy szafki kuchenne podblatowe 60cm (fronty) - wykonane z MDF lakierowane
-blat kompozytowy mineralno-akrylowy z ociekaczem, odporny na bardzo wysokie temperatury o wymiarach: 180 x 60 cm
-system karniszy z zasłonami/rolety - 2 sztuki do okien burtowych i szyby przedniej (jeśli występuje)
-szyba przesuwna w messie wymiary min. 550x250 mm
-lodówka 108l (wyposażona w agregat + parownik)
-prysznic w kabinie (bateria + słuchawka na przewodzie prysznicowym)
-baterie: łazienkowa + kuchenna
-podłoga drewniana w łazience
-instalacja ciepłej wody - bojler min. 20L (dwufunkcyjny: grzałka 230V + wężownica)
-TV min. 19" z uchwytem + Antena TV dwufunkcyjna (TV + Radio + kabel połączeniowy do radia), mocowanie, poprowadzenie kabli zasilających, antenowych.
-radio z WiFi / USB + głośniki
-zbiornik wody min. 150 l
-czujnik poziomu wody
-czujnik poziomu fekaliów
-czujnik poziomu paliwa
-WC elektryczne, porcelana, kompaktowe + zbiornik fekalia min. 70 l
-macerator (pompa) do fekaliów
-gniazdka 230 V, USB w kojach i kuchni
-akumulator startowy do silnika
9.Komputer pokładowy, sterowany dotykowo, wyposażony w system WIFI bezprzewodowej komunikacji, ramka slim w celu estetycznego montażu na konsoli, GPS 16 kanałowy 10 Hz.
Salon główny (messa):
Szerokość 3,20 metra w całej linii - powierzchnia mieszkalna dla 6 osób. W messie (salon główny) rozkładana kanapa o wymiarach 210×120 cm, dla 2 osób dorosłych z funkcją wypoczynkową.
Wysokość użytkowa: 2 metry.
IV. Kuchnia (kambuz):
Podblatowe szafki kuchenne z MDF ,,lakierowane" o dużej pojemności (60 cm głębokości), duża 150 litrowa lodówka w formie wysuwanej szafy CARGO zasilana napięciem 12V.
V. Kajuty dziobowe:
2 oddzielne kajuty dziobowe. Każda dla 2 osób. Wyposażone w niezależne okna dachowe (forluk) w celu bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania. Starannie zaprojektowane elementy wykończenia jak: szafka na ubrania, oświetlenie LED kinkietowe, przyłącza USB, 230V.
VI. Łazienka:
Łazienka z wydzieloną częścią sanitarną oraz częścią kąpielową dla dwóch osób jednocześnie. Część toaletowa wyposażona w szafkę wraz z umywalką nablatową (wymiar 32 cm) i lustrem. Część kąpielowa: niezależny prysznic ścienny.
VII. Kokpit:
Kokpit wyposażony w część wypoczynkową dla 6 osób oraz trap kąpielowy o szerokości minimum 70 centymetrów.
VIII. Sterówka:
Umiejscowiona w górnej części jachtu z fotelem dla 2 osób. Zadaszona z przednią szybą i wycieraczką. Wyposażona w koło sterowe, nawigację z ekranem nie mniejszym niż 5 calowy, sterowaną dotykowo i włączniki świateł nawigacyjnych po 1 szt. (czerwone, zielone, białe).
IX. Drzwi wejściowe: przeszklone, przesuwne, o szerokości 90cm ułatwiając komunikację pomiędzy messą (salon główny) a kokpitem (część zewnętrzna). Szkło hartowane o grubości 6mm w kolorze grey, oraz system strukturalny profili z bezpośrednio wklejoną szybą.
Okres gwarancji
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 12 miesięcy do 36 miesięcy.
Miejsce i termin składania:TERMIN SKŁADANIA ofert
2022-05-23

5.TERMIN SKŁADANIA ofert rozpoczyna się z dniem 13.05.2022 r. i będą one przyjmowane do dnia 23.05.2022 r. do godz. 16:00.

9.Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty prosimy składać poprzez Bazę Konkurencyjności, osobiście lub pocztą lub za pośrednictwem kuriera na adres siedziby Zamawiającego, tj.:
HOTEL SĘKOWSKI SP. Z O. O.
ul. Gliwicka 15
59 - 220 Legnica
lub drogą elektroniczną w formie skanu podpisanej oferty na adres: biuro@hotelsekowski.pl
w terminie określonym w niniejszym zaproszeniu tj. od dnia 13.05.2022 r. do dnia 23.05.2022 r. do godz. 16:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Oferta (wraz z załącznikami) musi być podpisana przez osobę (lub osoby) upoważnione do reprezentowania oferenta. Zamawiający ustali, czy oferta została podpisana przez osoby upoważnione na podstawie dostępnych publicznych rejestrów. W przypadku ofert składanych przez spółki cywilne, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta składana jest przez osobę legitymującą się stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania Oferenta, do formularza oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa.
Oferta może być także podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającym dyrektywę 1999/93/WE.
Uwaga: oferta podpisana przez osobę lub osoby nieupoważnione do reprezentowania Oferenta w świetle publicznie dostępnych rejestrów lub dokumentów dołączonych do oferty, zostanie odrzucona, bez wezwania do poprawy.
Termin składania:2022-05-23
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2022-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Legnica
Gmina
Legnica
Miejscowość
Legnica
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2022-06-10
Koniec realizacji
2023-03-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
DOSTAWA 1 sztuki sześcioosobowego dwukadłubowego jachtu motorowego.
Daty mają charakter orientacyjny i faktyczny harmonogram będzie uzależniony od daty zawarcia umowy.
06/2022 - szacowana data rozpoczęcia
03/2023 - szacowana data zakończenia

7.Planowany termin i miejsce realizacji zamówienia:
Całość zamówienia zostanie zrealizowana do 31.03.2023 r.
Miejsce wykonania zamówienia:
ul. Gliwicka 15
59 - 220 Legnica
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z treścią punktu "Warunki zmiany umowy".
Warunki zmiany umowy
Umowa zawarta w wyniku niniejszego postępowania, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
a) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług,dot. Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy,a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia,po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia,wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu,jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług.Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie,lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
b) Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności.Pojęcie to Zamawiający będzie interpretował w sposób odpowiadający postanowieniu pkt. 109 preambuły Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26.02.2014 r. w sprawie zamówień publicznych,uchylającej dyrektywę 2004/18/WE.W świetle tego postanowienia, ,,Pojęcie niemożliwych do przewidzenia okoliczności odnosi się do okoliczności,których nie można było przewidzieć pomimo odpowiednio starannego przygotowania pierwotnego postępowania o udzielenie zamówienia przez instytucję zamawiającą,z uwzględnieniem dostępnych jej środków, charakteru i cech tego konkretnego projektu, dobrych praktyk w danej dziedzinie oraz konieczności zagwarantowania odpowiedniej relacji pomiędzy zasobami wykorzystanymi na przygotowanie postępowania a jego przewidywalną wartością.Nie może to jednak mieć zastosowania w sytuacjach,w których modyfikacja powoduje zmianę charakteru całego zamówienia, np. przez zastąpienie zamawianych robót budowlanych, dostaw lub usług innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia (...)".
W takim przypadku, umowa zostanie zmieniona w ten sposób,by możliwe było odwrócenie lub naprawienie skutków wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności.
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności,możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
c) Umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany Wykonawcy,gdy wynika ona z sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego Wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji,w tym przejęcia,połączenia,nabycia lub upadłości,przez innego dostawcy,który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej,pod warunkiem, że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia zasad, wynikających z niniejszego zapytania ofertowego,umowy o dofinansowanie zawartej z Dolnośląską Instytucją Pośredniczącą (DIP) oraz postanowień Wytycznych horyzontalnych.
d) Umowa może zostać zmieniona w przypadku,gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu wystąpienia siły wyższej.Przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał nieprzewidywalną,wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą stron niniejszej Umowy,które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie niniejszej Umowy i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie lub po stronie ich podwykonawców, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością.W takim wypadku, umowa zostanie wydłużona o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej lub zostanie zmieniony termin wykonania obowiązku wynikającego z umowy, o czas trwania siły wyższej lub czas niezbędny do odwrócenia skutków wystąpienia siły wyższej.
W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
e) Umowa może zostać zmieniona w przypadku,gdy zachodzi konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia lub terminu wykonania obowiązku wynikającego z umowy z powodu działania osoby lub osób trzecich,za których nie ponosi odpowiedzialności ani Wykonawca, ani Zamawiający.W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego, że ziścił się ten warunek, umowa zostanie wydłużona o czas niezbędny do odwrócenia skutków działania osoby lub osób trzecich.
W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu dostawy oraz terminu realizacji umowy.
f) Umowa może zostać zmieniona w sytuacji,gdy dojdzie do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wprowadzenia nowych regulacji prawnych,mających wpływ na wykonanie niniejszej Umowy.W takim przypadku,umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym.W takim przypadku możliwa jest także zmiana terminu realizacji umowy.
g) Umowa z Wykonawcą może zostać zmieniona w sytuacji,gdy dojdzie do zmiany umowy o dofinansowanie, zawartej przez Zamawiającego z DIP.W takim przypadku,umowa z Wykonawcą zostanie zmieniona w ten sposób,by odpowiadała obowiązującym postanowieniom umowy o dofinansowanie.
h) Możliwa jest zmiana umowy z Wykonawcą,gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego wykonawcy,nieobjętych zamówieniem podstawowym,o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
-zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu,usług lub instalacji,zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
-zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
-wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Warunkiem ważności oferty jest wypełnienie załączonego formularza ofertowego.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
2. Wymaga się, aby oferty były ważne do 30 czerwca 2022 roku.
3. Planowany termin zawarcia umowy z dostawcą: do 10 czerwca 2022 roku.
4. Sposób obliczania ceny:
Cena zakupu obejmuje cenę jednostkową zamówienia czyli cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto.
Dopuszcza się składanie ofert w walutach innych niż złoty (PLN). Waluty obce zostaną przeliczone na złote (PLN) wg kursu średniego NBP z dnia porównania ofert.

6.Oferty będą rozpatrywane po 23.05.2022 r.

8.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia.

10.Wybór dostawcy nastąpi do dnia 31.05.2022 roku w oparciu o oferty złożone w formie pisemnej lub elektronicznej (w Bazie Konkurencyjności lub za pomocą maila) w terminie określonym w niniejszym zapytaniu.
11.Decyzja o wyborze dostawcy zostanie umieszczona na portalu internetowym Baza Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn.
13.Zastrzega sobie również prawo do zwrócenia się do oferentów z prośbą o wydłużenie terminu związania z ofertą.
14.Informacje dodatkowe:
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający zamieści na portalu internetowym Baza Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
15.Informacje na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem HOTEL SĘKOWSKI SP. Z O. O. lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy HOTEL SĘKOWSKI SP. Z O. O. lub osobami wykonującymi w imieniu firmy HOTEL SĘKOWSKI SP. Z O. O. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Aby zapewnić oferentom możliwość złożenia wskazanego oświadczenia Zamawiający wskazuje, że do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta oraz do wykonywania czynności związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy uprawnione są następujące osoby:
o Łukasz Sękowski
o Katarzyna Puk Dobrydnio
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2022-05-13
Data ostatniej zmiany
2022-05-14 06:19:06

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty za kryterium ,,cena netto" zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena netto oferty najtańszej
------------------------------------------ x 70 = ilość punktów
Cena netto oferty badanej
Szczegółowy opis kryterium w załączniku pn.: "Zapytanie ofertowe_13.05.2022".
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,gwarancja" zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Gwarancja w ofercie badanej
------------------------------------------------ x 30 = ilość punktów
Gwarancja najdłuższa spośród wszystkich ofert
Szczegółowy opis kryterium w załączniku pn.: "Zapytanie ofertowe_13.05.2022".
Kontakt:Osoby do kontaktu
Łukasz Sękowski
tel.: 508325653
e-mail: sekowski.lukasz@wp.pl
Język kontaktu:polski
Kod CPV:34522000-2
Numer dokumentu:2022-38430-108745
Źródło:GRUPA BIZNES POLSKA
Załączniki

załącznik

więcej ogłoszeń znajdziesz na biznes-polska.pl


Dziękujemy za wysłane grafiki.