Urząd Morski w Gdyni
58 355 35 45, 58 355 35 46
ofertytz@umgdy.gov.pl
https://www.umgdy.gov.pl/?p=48826Zamawiający, Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10, zaprasza
do złożenia oferty cenowej na dostawę:
I. Przedmiot zamówienia: Dostawa akumulatorów bezobsługowych AGM-100Ah
EUROPOWER EPS 100-12 w ilości 11 szt. dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w formularzu oferty. Okres gwarancji
na dostarczone akumulatorów – min. 12 miesięcy licząc od daty dostawy, lecz nie krótszy niż
gwarancja producenta. Miejscem dostawy i odbioru jest: Magazyn Centralny 81-341 Gdynia, ul.
Warsztatowa 5, Nabrzeże Duńskie, tel. do MAG 058 355 35 32 czynne dni robocze pon.-pt. 08:00 do
14:00 dostawa zamówionego towaru nastąpi w dni robocze w godz. 08:00-14:00.
II. Termin realizacji zamówienia:
Do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
III. Warunki płatności.
Faktura za towar będzie płatna przez Zamawiającego przelewem w terminie do 30 dni od daty
otrzymania faktury – z rachunku bankowego Zamawiającego na wskazany na fakturze rachunek
bankowy. Terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Wynagrodzenie Wykonawcy ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający wymaga aby dostarczone akumulatory były wolne od wad fizycznych (przez wadę
fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność towarów z opisem przedmiotu
zamówienia.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych ustawy nie stosuje się.
V. Kryterium wyboru ofert:
Cena: 100%
VI. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert
należy złożyć w terminie do dnia 17.05.2022r. do godz. 12:00 w jednej z poniższych form:
- w wersji elektronicznej (w postaci podpisanego skanu lub dokumentu w formie cyfrowej
podpisanego podpisem elektronicznym) jako plik PDF na adres e-mail:
ofertytz@umgdy.gov.pl
- pisemnej, w zamkniętej kopercie na adres : Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10,
81-338 Gdynia, Kancelaria Ogólna, z dopiskiem „Oferta na dostawę akumulatorów
bezobsługowych AGM w ilości 11 szt.”.
VII. Do zaproszenia załączono:
• formularz oferty
VIII. Dodatkowe informacje:
• prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu 18.05.2022r.;
• informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie
internetowej Urzędu Morskiego w Gdyni;
• w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta wybrana została za najkorzystniejszą, uchyli się
od wykonania zamówienia lub termin realizacji zamówienia przekroczy o 5 dni roboczych,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownego badania i oceny;
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania
przyczyn;
• Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania w formie pisemnej pytań dotyczących
przedmiotu zamówienia;
• Zamawiający przewiduje możliwość udzielania wyjaśnień oraz doprecyzowania
poszczególnych zapisów dotyczących przedmiotu zamówienia;
• Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:
o gdy wykonawca złoży ofertę, której przedmiot będzie niezgodny z wymogami
zamawiającego i obowiązującymi przepisami (w tym z przepisami ustawy z dnia 11
marca 2004 roku - o podatku od towarów i usług);
o złożenia niepełnej oferty;
o gdy oferta zawierać będzie błędy rachunkowe;
o gdy oferta zostanie złożona po wyznaczonym terminie.
IX. Osoby do kontaktu:
Wojciech Rosiński – St. Insp. Oddziału Zaopatrzenia – trel 58 355 35 46
e-mail: wojciech.rosinski@umgdy.gov.pl
Agnieszka Bałuch – Kierownik Oddziału Zaopatrzenia - tel.: 58 355 35 45
e-mail: agnieszka.baluch@umgdy.gov.pl