• <

Polskie firmy na targach Transport Logistics w Monachium [Relacja]

Dodano: 11.06.2019
Monachium od lat jest gospodarzem jednych z największych targów branży logistycznej na świecie. 2374 wystawców z 63 krajów, 64 000 tysiące odwiedzających, 125 tys metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej rozmieszczonej w 10 halach targowych oraz na przestrzeniach zewnętrznych. Te liczby mówią same za siebie i odzwierciedlają skalę wydarzenia. Bardzo ważnym elementem tegorocznej edycji jest fakt, że Polska znalazła się w pierwszej dziesiątce najliczniejszych wystawców. Wrażenia i opinie przedstawicieli polskich firm można zobaczyć w naszej relacji wideo z targów.

Naszą uwagę szczególnie zwróciło bardzo efektowne stoisko Ports of Poland oraz kampania wizerunkowa Portu Gdańsk, która już od wejścia na teren targów nie mogła być przez nikogo niezauważona. Hasło "Monachium wita Port Gdańsk najszybciej rozwijający się port w Europie" widoczne w kluczowych lokalizacjach imprezy robiło spore wrażenie. Świetna inicjatywa wspólnego stoiska 3 największych polskich portów zaowocowała doskonałym wizerunkiem Polski i polskich firm oraz stała się targową bazą dla operatorów portowych, partnerów biznesowych oraz wielu polskich przedsiębiorców, przedstawicieli mediów i odwiedzających.

Jesteśmy obecni na targach w Monachium z uwagi na to, że są to największe targi transportu i logistyki w Europie. Tutaj nawiązujemy kontakty wraz ze swoimi operatorami. Ich sukces to jest nasz sukces. Im więcej towarów przeładowanych w porcie za ich sprawą, tym więcej przychodów generujemy jako port do budżetu - powiedział Łukasz Greinke, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdańsk.

Podczas targów ogłosiliśmy wdrożenie całkowicie nowego narzędzia IT, które dedykujemy właśnie naszym operatorom i kontrahentom. To oprogramowanie NAVIGATE, które wprowadzamy do naszego portu w wyniku bardzo bliskiej współpracy z największym portem europy, Portem Rotterdam - dodał prezes Greinke.

Jako Zarząd Morskiego Portu Gdynia na targach w Monachium jesteśmy z pięcioma naszymi partnerami. To nasi operatorzy tacy jak BCT Gdynia oraz firmy logistyczne, spedycyjne, agencje wśród których znalazły się Terramar, Langowski Logistics, Morska Agencja Gdynia oraz Omega Pilzno. Chcemy tu wyraźnie zaznaczyć swoją obecność, nawiązać nowe kontakty oraz być jak najbliżej branżowych trendów. To kolejny bardzo ważny krok w budowaniu marki Portu Gdynia w ostatnim czasie - powiedział Maciej Krzesiński, dyrektor marketingu w Zarządzie Morskiego Portu Gdynia SA.

Jest to nasz powrót na tą imprezę. Ostatni raz Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście był wystawcą targów w Monachium 8 lat temu. Z uwagi na rangę tego wydarzenia bardzo istotne jest to, żeby budować tu swoją pozycję na rynku. Jesteśmy tu z siedmioma podmiotami ponieważ uważamy, że nasza oferta jest kompletna tylko wtedy kiedy to nasi operatorzy, partnerzy biznesowi mogą się zaprezentować tu osobiście - powiedział Aneta Szreder-Piernicka, dyrektor handlowy ZMPSiŚ SA.

Wsród polskich wystawców można było znaleźć między innymi: DCT Gdańsk, BCT Gdynia, Speed, Terramar, Langowski Logistics, Port Gdański Eksploatacja, Adampol, Bulk Cargo Port Szczecin, PKP CARGO, Eco Containers - grupa Balticon, MAG, Kador, Polskie LNG, Baltchem, Terminal Promowy Świnoujście, Elewator Ewa, DB Port Szczecin.
Podziel się:

Dziękujemy za wysłane grafiki.