Począwszy od 2005 roku Hutchison Ports realizuje w Porcie Gdynia szereg inwestycji, które zaowocowały przekształceniem stoczniowej spółki w nowoczesny terminal kontenerowy. Inwestycje te stanowią część programu rozwojowego mającego na celu zwiększenie wydajności i zdolności przeładunkowych Hutchison Ports Gdynia (GCT) oraz uzyskanie statusu czołowego terminalu kontenerowego w regionie nie tylko dla połączeń dowozowych i żeglugi bliskiego zasięgu, ale również dla bezpośrednich zawinięć statkami oceanicznymi.
Patrząc w przyszłość kierujemy się następującymi celami:
Dalszym rozwojem terminalu w celu zwiększenia jego zdolności przeładunkowych zgodnie z rozwojem i zapotrzebowaniem rynku.
Konsekwentnym podnoszeniem jakości i wydajności oferowanych usług.
Inwestowaniem w rozwój naszych pracowników.
Prowadzeniem działalności w sposób odpowiedzialny w celu ochrony środowiska naturalnego.
Jesteśmy przekonani, że dążenie do tych celów sprawia, że GCT staje się głównym portem dla tych, którzy poszukują możliwości obrotu skonteneryzowanymi ładunkami w sposób wydajny a zarazem ekonomiczny.
Zakres usług GCT obejmuje:
- przeładunki kontenerów i ładunków drobnicowych we wszystkich relacjach (transport morski, drogowy i kolejowy),
- składowanie kontenerów,
- formowanie i rozformowanie kontenerów,
- przeładunki sztuk cięzkich do 100 T własnym sprzętem,
- magazynowanie towarów,
- usługi cumownicze,
- wynajem powierzchni biurowych.
Konferencja Offshore Wind w Warszawie
HUTCHISONPORTS podczas TRANSPORT WEEK 2019
VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki – TransLogistica Poland w Warszawie
terminal kontenerowy, kontenery, drobnica, przeładunki, ponadgabaryty, gct, turbiny wiatrowe, hutchisonports