ew
MEWO S.A. od stycznia 2020 r. poprawia tożsamość korporacyjną oraz markę w zakresie logo firmy. Jest to bezpośredni wynik dynamicznego i strategicznego rozwoju i ekspansji MEWO, szczególnie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, od głównie morskich rynków energii odnawialnej i usług ukierunkowanych na badania, do sektora ropy i gazu, podmorskich kabli, telekomunikacji, w połączeniu z rozpoczęciem działalności w Holandii i Egipcie.
Nowa marka umacnia pozycję MEWO jako lidera na polskim rynku. Dodanie „Subsea Solutions” do logotypu koncentruje się na połączeniu kluczowych elementów w naszym portfolio usług, przy jednoczesnym dostarczeniu naszych rozwiązań „pod klucz”. Kolor czarny podkreśla siłę marki, a elementy bursztynu nawiązują do serdecznych polskich wartości, tradycji i korzeni firmy, czyli pięknego bursztynu bałtyckiego.
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał
Stoczniowcy wyróżnieni przez marszałka za wkład w rozwój województwa pomorskiego
Optonaval nawiązuje współpracę z Damen Naval przy budowie niemieckich fregat nowej generacji
Rozpoczyna się budowa trzeciego, atomowego okrętu podwodnego dla Francji
Elektryczne wodoloty ze Sztokholmu wypłyną na wody Abu Zabi
Morskie baterie pod kontrolą. Corvus Energy skontroluje baterie w czasie rejsu