PMK
Po raz pierwszy od ataku Huraganu Dorian we wrześniu do stoczni Grand Bahama zawinął statek na suche dokowanie. Był nim kontenerowiec Taiper Trader, zarządzany przez armatora Lomar Shipping Limited. To duży krok w kierunku powrotu zakładu do pełnej operacyjności.
Statek po raz pierwszy zadokował w stoczni 25 sierpnia w celu wykonania rutynowego programu obejmującego konserwację napędu i steru strumieniowego oraz przygotowanie kadłuba do nałożenia powłoki ochronnej. 30 sierpnia, zgodnie z procedurami stoczni w wypadku huraganu, statek musiał opuścić stocznię.
Po powrocie Taipei Trader stocznia Grand Bahama wznowiła prace konserwacyjne i naprawy statku, które mają zostać ukończone w październiku.
W połowie września stocznia z zadowoleniem przyjęła powrót 57062-tonowego Agathonissos należącego do greckiego Eletsona, który obecnie jest również w remoncie.
Kolejnym statkiem, który zawita do stoczni 5 października, będzie wycieczkowiec Carnival Ecstasy należący do linii Carnival Cruise Line.
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich
Amerykanie zwodowali swój pierwszy statek instalacyjny
BBC: firmy z Chorwacji i Włoch pomagają rosyjskiemu przemysłowi zbrojeniowemu omijać sankcje