W Stoczni Remontowej Nauta trwa remont masowca Alam Pintar. Prace na jednostce o długości prawie 230 m są prowadzone w suchym doku SD I.
Wybudowany w 2005 r. masowiec wymaga drugiego remontu klasowego. Zakres prac na statku obejmuje m.in: prace konserwacyjno-malarskie na kadłubie, przegląd silnika głównego, remont uszczelnień wału śrubowego i śruby napędowej, remont steru, przegląd zbiorników balastowych, prace rurarskie, remont silników elektrycznych oraz drobne prace remontowe. Remont prowadzony jest pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego Lloyd’s Register of Shipping.
Alam Pintar jest jednym z postpanamaxów w flocie Pacific Carriers Limited (PCL) – jednego z największych operatorów masowców na świecie. Od pewego czasu armator rozszerzył zakres działalności o flotę statków serwisowych offshore – PCL jest właścicielem statków AHT (Anchor Handling Tug), PSV (Platform Supply Vessel) i OSV (Offshore Support Vessel).
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza