Narasta konflikt między władzami szczecińskiej stoczni MSR Gryfia a związkowcami. Ci ostatni zarzucają właścicielowi, że „nic nie robi dla zakładu”.
Związkowcy ganią Fundusz Mars, właściciela stoczni za brak inwestycji oraz wyprzedaż terenów. Wróciła także sprawa Mostu Brdowskiego i konfliktu z firmą Bilfinger, czego wynikiem jest utrudniony dojazd do zakładu
Wczoraj przed radnymi sejmiku zachodniopomorskiego stanęła Hanna Hanć, prezes MSR Gryfia. Przedstawiła plany na rozwój firmy. W tej chwili kluczową inwestycją jest remont doku nr 5. Jest to największy dok i ma dla MSR Gryfii kluczowe znaczenie, ponieważ to w nim remontowane są największe jednostki wpływające do stoczni. Aby mógł dalej sprawnie funkcjonować, wymaga przeprowadzenia prac remontowych i odnowienia klasy.
Wynik finansowy Gryfii nadal jest jednak zły. - Moja rada nadzorcza i właściciel oczekują, że w tym roku tę rentowność poprawię i to jest moje zadanie – mówiła w kwietniu Hanć. Stocznię czeka teraz badanie przez specjalną komisję. Wtedy radni będą mieli pełny obraz sytuacji.
Już wkrótce start sezonu wycieczkowego w Porcie Gdynia
Nowa lokalizacja firmy Roxtec
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał
Stoczniowcy wyróżnieni przez marszałka za wkład w rozwój województwa pomorskiego
Optonaval nawiązuje współpracę z Damen Naval przy budowie niemieckich fregat nowej generacji
Rozpoczyna się budowa trzeciego, atomowego okrętu podwodnego dla Francji