Morska Stocznia Remontowa Gryfia pracuje dla szczecińskiego armatora – Baltramp Shipping. Obecnie w jednym z doków trwa remont masowca Olza.
Zakres remontu obejmuje m.in. pomiary i wymianę uszczelnień na trzonie sterowym, montaż i demontaż śruby napędowej i wału śrubowego, remont trapów z podestami, wymianę stali na burtowych zbiornikach balastowych oraz prace konserwacyjne na kadłubie. Pobyt statku w stoczni zaplanowany jest na 21 dni, z czego aż 18 dni jednostka spędzi w doku.
Pod polską banderą Olza pływa od 2010 r. – wtedy masowiec dołączył do floty szczecińskiego armatora. Jednostka została zbudowana w 1990 r. i początkowo pływała pod nazwą Christopher, a następnie Sun Leader. Masowiec ma prawie 85 m długości i 13 m szerokości.
Właściciel statku – Baltramp Shipping zarządza flotą 4 statków, które pływają w rejonie basenu Morza Bałtyckiego i Północnego, przewożąc głównie wyroby stalowe, drewno, metale kolorowe oraz ładunki sypkie, takie jak zboża i nawozy. Wszystkie jednostki należące do tego armatora noszą nazwy polskich rzek.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza