ew
Firma Escort Technology z zaawansowaną jednostką badawczo-szkoleniową ECHO 2. Statek posiada w pełni zintegrowany system hydrograficzny, w którego skład wchodzi echosonda wielowiązkowa, sonar holowany, sonar skanujący, system pozycyjny GPS RTK, pojazd podwodny ROV Falcon, system pozycjonowania podwodnego i kamera akustyczna ARIS.
ECHO 2 może być wykorzystywany do:
- pomiarów hydrograficznych na wodach morskich i śródlądowych,
- monitoringu strefy przybrzeżnej Morza Bałtyckiego,
- poszukiwań wraków na morzu,
- badań okresowych przy przeglądach hydrotechnicznych budowli, nabrzeży, rurociągów, w tym sprawdzenie czystości dna,
- inspekcji konstrukcji hydrotechnicznych oraz kadłubów statków za pomocą środków telewizji podwodnej,
- szkoleń specjalistycznych z zakresu wykorzystania systemów hydroakustycznych i hydrograficznych.
Statek na swoim pokładzie może pomieścić do 12 osób. Istnieje możliwość wynajmu jednostki do prac nurkowych.
Podstawowe wymiary ECHO 2:
Długość: 13.0 m, szerokość: 4.1 m, zanurzenie: 1.2 m
Pomocnicze wyposażenie pokładowe:
- hydraulicznie opuszczana do linii wody rampa rufowa z drabinką (przydatna przy wchodzeniu i wychodzeniu z wody oraz do zanurzania sprzętu)
- żurawik pokładowy o dmc 100 kg
Więcej informacji o jednostce TUTAJ
Firma ESCORT powstała w roku 1990 roku, grupując doświadczonych pracowników w zakresie elektroniki morskiej. Zajmuje się dostawą, instalacją i serwisem urządzeń radionawigacyjnych, radiokomunikacyjnych i hydrograficznych. ESCORT projektuje i realizuje systemy lądowej łączności radiowej.
Klientami firmy są instytucje związane z gospodarką morską, stocznie, rybołówstwo, właściciele jachtów, radioamatorzy oraz użytkownicy lądowych systemów łączności radiowej i monitoringu. ESCORT dysponuje bogatym wyposażeniem pomiarowym, obszerną biblioteką dokumentacji technicznych oraz magazynem części zamiennych.
Czarter na podróż – okres ładowania w formule „sztywnej” [Część 1]
Ministerstwo Infrastruktury: decyzja w sprawie przetargu na terminal zbożowy w rękach Portu Gdynia
Zanieczyszczone paliwo przyczyną problemów Dali w Baltimore?
Konferencja dt. bezpieczeństwa powodziowego w dorzeczu Wisły z udziałem ministra infrastruktury
Niemal pół miliarda dolarów na modernizację sił morskich Peru przy współudziale stoczni z Korei Południowej
Wyprawa Save The Baltic Sea na przystanku w Darłowie