sons/offshore-energy
Advaita (22 200 dwt), cementowóz zbudowany w Penglai Zhongbai Jinglu Ship Industry w Chinach, został skutecznie wypuszczony na wodę, pomimo licznych ograniczeń związanych z pandemią COVID-19.
Statek został zbudowany zgodnie z klasyfikacją Indyjskiego Rejestru Żeglugi Morskiej (IRClass). IRClass wyjaśniło, że ich inspektorzy musieli stawiać czoła stale zmieniającemu się scenariuszowi zarówno globalnych, jak i lokalnych ograniczeń i ogromnym wyzwaniom, w tym przemieszczaniu się siły roboczej, aby zapewnić, że wypłynięcie odbędzie się zgodnie z planem.
Advaita o długości 160 metrów to dedykowany cementowwiec, zaprojektowany zgodnie ze wszystkimi najnowszymi konwencjami i kodeksami Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), takimi jak SOLAS, MARPOL, Loadline itp.
Nowy statek będzie pracował dla UltraTech Cement, największego indyjskiego producenta cementu z siedzibą w Bombaju.
„Cieszę się, że mogliśmy ten projekt wprowadzić w życie i wykazać się umiejętnością szybkiego dostosowywania się i reagowania na zmieniające się okoliczności” - komentuje P K Mishra, szef operacyjny IRClass.
„Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie inspektorów IRClass jest dla nas najwyższym priorytetem i przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa i ostrożności, aby mogli oni wykonywać swoje role” - podkreślił.
Indyjski Rejestr Żeglugi zapewnia klasyfikację i certyfikację statków, a także usługi kontroli technicznej i jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Towarzystw Klasyfikacyjnych (IACS).
Konferencja poświęcona morskiej flocie handlowej pod narodową banderą w murach Wydziału Nawigacyjnego UMG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
Jak chronić morskie szlaki komunikacyjne? Szkolenie Okrętowej Grupy Zadaniowej 3. FO
SEA Europe: Czas na wspólną pracę na rzecz Europejskiej Strategii Przemysłu Morskiego
Spółka MidOcean Energy należąca do EIG przejmuje 20% udziałów w Peru LNG
Gaz-System: kierunki rozwoju to biometan, wodór i CO2