ew/Trade Winds News
Po 37 latach, koreański armator Hyundai Merchant Marine zmienia nazwę. Przedstawiciele firmy przyznają, że większość klientów i tak posługuje się akronimem HMM.
Zmiana wejdzie oficjalnie w życie 1 kwietnia. Jak powiedział Jae Hoon Bae, dyrektor generalny HMM: "Jestem przekonany, że większość naszych klientów a tym bardziej pracowników nie będzie zdezorientowana tą decyzją. Nazwa HMM funkcjonuje już od dawna na światowym rynku".
Hyundai Merchant Marine jest 14. największą na świecie linią kontenerową pod względem pojemności statków i numerem jeden wśród koreańskich krajowych przewoźników kontenerowych, szczególnie od czasu ogłoszenia upadłości przez Hanjin Shipping. Firma posiada w swojej flocie różne rodzaje statków: kontenerowce, masowce, trampery. Portem macierzystym armatora jest PSA HPNT Terminal (Wharf 4) w Pusan. Dodatkowo, HMM jest właścicielem 50% udziałów w tym terminalu
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza