ew
Jak poinformowała niemiecka stocznia Meyer Werft, w związku z pełnym portfelem zamówień na kilka następnych lat oraz dynamicznym rozwojem - firma zatrudni wkrótce 250 pracowników. Potrzebni będą wykwalifikowani specjaliści, tacy jak: spawacze, elektrycy, operatorzy dźwigów, inżynierowie czy projektanci.
Ostatni rok był niewątpliwie udany dla niemieckiej stoczni. Jednym z najważniejszych wydarzeń był spektakularny chrzest pierwszego na świecie wycieczkowca napędzanego LNG - AIDAnova. O uroczystości, ktora przyciągnęła ponad 25 tysięcy widzów pisaliśmy TUTAJ.
AIDA Cruises zamówiła tę jednostkę latem 2015 r. w ramach umowy dotyczącej budowy dwóch statków wycieczkowych nowej generacji. Jak informował armator: "Dzięki koncepcji „Green Cruising”, AIDA Cruises będzie pierwszą firmą żeglugową na świecie, zdolną do obsługi nowej generacji statków przy użyciu 100% LNG".
Warto wspomnieć, że armator AIDA Cruises zamówił kolejne dwa nowoczesne statki wycieczkowe, które zostaną zbudowane w tej samej stoczni i wejdą do eksploatacji w 2023 roku.
Jak dodają w komunikacie przedstawiciele stoczni Meyer Werft: "Budowa tak innowacyjnych i wymagających projektów jak AIDAnova, wymaga specjalistycznego know-how, zaawansowanych technologii i licznych specjalistów. Udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie sprostać takim wyzwaniom".
W związku z licznymi zamówieniami, Meyer Werft jest w stanie zaoferować nowym pracownikom gwarancję zatrudnienia aż do 2030 roku. Co ważne, to przyjazne miejsce pracy. Proponuje wewnętrzny, prywatny system opieki zdrowotnej, zakładowy program emerytalny oraz szeroki wachlarz mozliwości dalszego rozwoju i edukacji.
Royal Navy prezentuje Agamemnona. To szósty okręt podwodny typu Astute z napędem atomowym
W stoczni Naval Group położono stępkę pod trzecią fregatę dla Marynarki Wojennej Grecji
Singapur na czele miast morskich świata. Gdańsk w morskiej 40-tce
Unibaltic wzbogaca swoją flotę o nowy statek. To także drugi w jej historii, jaki otrzymał nazwę Apatyth
W stoczni TKMS zwodowano czwarty okręt podwodny dla Singapuru
EST-Floattech dostawcą kontenerowego systemu akumulatorów dla pierwszego w pełni elektrycznego pchacza