PMK
Ceremonia cięcia stali rozpoczęła budowę największej w historii Singapuru bunkierki LNG. Jednostka powstała w stoczni Sembcorp Marine na zamówienie japońskiego armatora Mitsui O.S.K. Lines (MOL).
Statek wyposażony w silnik dual-fuel (LNG i diesel) będzie zarządzany przez armatora Sinanju Tankers i rozpocznie pracę na początku 2021 roku. Barka zostanie wyczarterowana firmie Pavilion Energy Singapore, która zapewni bunkrowanie LNG w obrębie Portu w Singapurze.
Jednostka o długości 112 metrów i szerokości 22 metrów będzie wyposażona w dwa zbiorniki membranowe GTT Mark III Flex. W porównaniu ze zbiornikami LNG typu „C” IMO, zbiorniki membranowe Mark III Flex charakteryzują się niższym ciśnieniem wewnętrznym, temperaturą i szybkością wrzenia. Przekłada się to na większą trwałość zbiornika, bezpieczniejsze operacje przesyłania paliwa i mniejsze straty ładunku w wyniku parowania.
PSSE uruchomiła najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw symulatorów spawania VR na świecie [RELACJA]
Już wkrótce start sezonu wycieczkowego w Porcie Gdynia
MidOcean Energy finalizuje transakcję nabycia udziałów Tokyo Gas w portfelu zintegrowanych australijskich projektów LNG
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"
Nowa lokalizacja firmy Roxtec
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał