Morska Stocznia Remontowa Gryfia przebudowuje barkę Kurt należącą do firmy Bilfinger. Jest to przebudowa \'moonopol\' (otwór w kadłubie umożliwiający dostęp do prac podwodnych od środka pontonu). Moonpool może służyć m.in. do budowy i remontów konstrukcji offshore. Przewidywany termin zakończenia prac, przełom lutego i marca.
Jednostka została zbudowana dla Bilfinger Construction w 2010 r., służy do transportowania różnego rodzaju wyposażenia infrastruktury portowej oraz konstrukcji stalowych. Kontrakt realizowany dla Bilfinger Marine &Offshore Systems – jednego z udziałowców fabryki Bilfinger Mars Offshore – jest przykładem tego, w jak efektywny i skuteczny sposób spółki związane z grupą MARS S&O wykorzystują efekt synergii, wspierając się nawzajem i korzystając ze swoich zasobów, wiedzy i doświadczenia.
Już wkrótce start sezonu wycieczkowego w Porcie Gdynia
MidOcean Energy finalizuje transakcję nabycia udziałów Tokyo Gas w portfelu zintegrowanych australijskich projektów LNG
Konferencja „Morska flota handlowa pod narodową banderą. Polską racją stanu!"
Nowa lokalizacja firmy Roxtec
Carnival Corporation z dobrym wynikiem za pierwszy kwartał
Stoczniowcy wyróżnieni przez marszałka za wkład w rozwój województwa pomorskiego