gm24
Szczeciński oddział GDDKiA oddał w czwartek do ruchu drogę ekspresową S6 między Kołobrzegiem a Koszalinem. Przejezdny jest już cały 130-kilometrowy odcinek S6 od Goleniowa do Koszalina. Czas przejazdu do Szczecina skróci się o ok. 40 minut.
Szczeciński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poinformował w czwartek w oficjalnym komunikacje o otwarciu kolejnego ponad 44-kilometrowego odcinka trasy S6 łączącej Szczecin z Koszalinem. Do ruchu został oddany odcinek Kołobrzeg-Koszalin.
Kierowcy mogą już jeździć S6 na 130-kilometrowej trasie Goleniów-Koszalin, co, jak poinformowała GDDKiA, pozwoli skrócić czas przejazdu między Koszalinem a Szczecinem o ok. 40 minut.
30 września do ruchu oddano blisko 39 km drogi ekspresowej S6 między Płotami a Kołobrzegiem. W maju kierowcy mogli już przejechać odcinkiem Goleniów – Nowogard. Od sierpnia korzystają z jednej jezdni na odcinku Nowogard - Płoty. Druga jezdnia ma być gotowa do końca października.
Jak poinformowała GDDKiA na odcinku Ustronie Morskie- Koszalin jeszcze przez najbliższe tygodnie będą wykonywane prace wykończeniowe, głównie poza jezdniami drogi ekspresowej. Do końca października zostanie udostępniony odcinek obwodnicy Koszalina i Sianowa do węzła Koszalin Wschód.
130-kilometrowa trasa S6 od Goleniowa do Koszalina jest obecnie najdłuższym budowanym fragmentem drogi ekspresowej w skali kraju. Nowa trasa ma przebieg zupełnie inny od dotychczasowej dk6. Jej realizacja to koszt ok. 3,9 mld zł, z czego ok. 1,55 mld zł to dofinansowanie ze środków UE w ramach programu POIiŚ 2014-2020. Realizacja odcinka Koszalin-Słupsk jest na etapie ogłoszenia przetargu na opracowanie projektów budowlanych, uzyskania decyzji ZRID i wykupu nieruchomości. Na ten cel zostało zapewnionych 120 mln zł. GDDKiA poinformowała, że w 2021 r. ten fragment S6 będzie gotowy do realizacji.
Unimot przygotowuje dodatkową infrastrukturę importową dla LPG
W Baltimore otwarto trzecią, tymczasową trasę w pobliżu zniszczonego mostu
MI przygotuje projekt rozporządzenia ws. planu zagospodarowania przestrzennego wód portu morskiego w Dziwnowie
Port Elbląg liczy na większy przeładunek
Masowce i tankowce na fali. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 11-14/2024)
Przygotowania do bazy offshore. Jak wygląda budowa?