PMK
Południowokoreańska spółka żeglugowa, Hyundai Merchant Marine (HMM) wprowadził nową tożsamość korporacyjną (CI) w celu zwiększenia wartości marki. CI ma odzwierciedlać "wizję i ambicję HMM, aby zrobić krok naprzód w kierunku świetlanej przyszłości".
- Opierając się na zaangażowaniu i sile woli, którą wykazali wszyscy pracownicy, wyznaczyliśmy sobie wyzwanie, aby w 2022 roku zostać światowym najlepiej ocenianym przewoźnikiem - powiedział Jae-hoon Bae, nowy prezes HMM.
Jak wyjaśnił HMM, nowy CI zawiera „dumę krajowego flagowego przewoźnika w Korei, a także intuicyjne zrozumienie biznesu wysyłkowego”. Ponadto niebieska litery HMM uosabiają kształt dużego statku przechodzącego przez ocean, a czerwona linia na górze przedstawia wschodzące słońce na horyzoncie, na którym płynie statek.
HMM obecie kontroluje 2,2 procent globalnej ładowności kontenerowej. Firma chce zwiększyć swoją konkurencyjność poprzez skupienie się na szlaku Azja-USA. W tym celu HMM złożył ofertę zakupu udziałów na szlaku Azja - USA zbankrutowanego przewoźnika Hanjin. To kluczowa transakcja dla Hanjin, bo dała im możliwość spłacenia długu u kredytorów. Koreańczycy będą także dążyć do zwiększenia przychodu i podnoszenia jakości swoich usług.
By zrealizować swoją misję firma dodatkowo w tym roku zainwestuje 95 milionów dolarów w zakup 30 000 nowych kontenerów i podpisała kontrakt w sprawie budowy 12 kontenerowców o ładowności 22 tys. TEU i ośmiu o ładowności 13 tys. TEU.
Koreański przewoźnik dołączy do klubu posiadaczy największych kontenerowców na świecie. Do obecnych lub przyszłych użytkowników takich statków należą takie firmy jak CMA CGM i MSC. Popyt na większe statki jest spowodowany rosnącymi potrzebami przewozowymi, oraz koniecznością dostosowanie się do nowych regulacji dotyczących ograniczenia emisji do środowiska szkodliwych substancji. Wprowadzane przez IMO przepisy wchodzą w życie od 2020 roku.
Hyundai Merchant Marine jest największą morską spółką przewozową Korei Południowej i 13 taką firmą na świecie. Przejęła pałeczkę pierwszeństwa od Hanjin Shipping, firmy, która ucierpiała w wyniku kryzysu z 2016 roku.
Nabrzeże Hanzy– nowa nazwa Nabrzeża Wyspy Spichrzów w Gdańsku
Rynek kontenerowy nadal w dołku
Oceanarium w kołobrzeskim porcie – nowa, całoroczna atrakcja?
Hongkong wypada z czołówki najbardziej zatłoczonych portów świata
Jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego ws. nieruchomości portowych
Rozpoczęła się decydująca faza realizacji Morskiego Terminala Przeładunkowego