• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

DFDS przygotowuje promy przed przyjęciem wczasowiczów

ew

02.06.2020 12:38 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski DFDS przygotowuje promy przed przyjęciem wczasowiczów

Partnerzy portalu

DFDS przygotowuje promy przed przyjęciem wczasowiczów - GospodarkaMorska.pl

Operator promowy, firma DFDS, zaproponowała, abyśmy rzucili okiem na to jak przygotowała swoje promy przed zaproszeniem wczasowiczów do podróży na upragnione wyjazdy w tym roku.

Jako że zasady zamknięcia w całej Europie zaczynają być luzowane, gwałtowny wzrost liczby wyszukiwań pomysłów i miejsc podróży wskazuje na chęć konsumentów znalezienia nowego sposobu na wakacje. Podczas gdy wakacje prawdopodobnie będą wyglądać zupełnie inaczej dla nas wszystkich z nas, firma DFDS zapewnia podróżujących, że dostosowała się do nowego, zachowującego dystans międzyludzki, środowiska podróży.

Firma wprowadziła w życie szereg zabezpieczeń na pokładzie swoich statków, aby umożliwić dystans społeczny, w tym:

1. Miejsce - wszystkie statki mają dużą powierzchnię i w przeciwieństwie do innych środków transportu mają dużo miejsca na pokładzie i na zewnątrz. Dozwolona ilość pasażerów jest zmniejszona, aby ograniczyć liczbę osób przebywających na pokładzie w jednym czasie

2. Świeże powietrze - ciągły dopływ świeżego powietrza jest zapewniany przez systemy pompujące powietrze na całym statku. Powietrze z recyklingu nie jest w ogóle wykorzystywane. Zewnętrzne pokłady są również otwarte na tak ważną w tym momencie bryzę morską.

3. Sprzątanie – nieprzerywane, z wysoką częstotliwością, czyszczenie wszystkich punktów kontaktowych przez załogę środkiem dezynfekującym, który zabija Covid-19

4. Środki dezynfekujące do rąk – nieprzerwane uzupełnianie środków dyzenfekujących ręce dla pasażerów oraz dla załogi dostępnych na całym statku

5. Sprzęt ochronny – korzystanie przez załogę ze sprzętu ochronnego, w tym osłon twarzy i rękawic oraz instalowanie osłon z pleksiglasu w punktach kontaktowych

6. Wchodzenie na pokład &  schodzenie z pokładu - rozłożenie procedury wejścia na pokład i schodzenia na ląd w celu umożliwienia dystansu między pasażerami

7. Miejsca publiczne - miejsca do siedzenia we wszystkich strefach publicznych rozmieszczone w taki sposób, aby umożliwić zdystansowanie się między ludźmi

8. Bary & Restauracje - stoliki rozłożone w sposób zapewniający dystans społeczny. Wszystkie potrawy oraz napoje są podawane przez załogę. Opcja samoobsługi jest niedostępna

9. Sklepy - sklepy będą otwarte, ale tylko ograniczona liczba pasażerów będzie mogła wejść na raz do środka

10. Nowe oznakowanie - nowe znaki informacyjne dla pasażerów i wyraźne oznaczenia podłogi zainstalowane w celu zarządzania przepływami pasażerów na pokładzie i na terminalu

Kasper Moos, wiceprezes i szef ds. Pasażerów w DFDS powiedział: „Naszym priorytetem jest dobro naszych pasażerów i załogi. Środki ostrożności, które podejmujemy na całej naszej sieci tras, chronią dobro wszystkich osób podróżujących naszymi statkami i umożliwiają nam wspieranie podróży zdystansowanych społecznie.”

“Branża turystyczna jako całość stoi przed wieloma wyzwaniami. My mamy natomiast tę wyjątkową możliwość do oferowania dostępu do dużej ilości miejsca na pokładzie i na zewnątrz, dużej ilości świeżego powietrza oraz fantastycznych destynacji. Przystosowanie się do tego nowego świata stwarza dla wczasowiczów prawdziwą okazję do skorzystania z alternatywnych środków transportu i odkrycia swobody podróżowania promem, aby cieszyć się prostymi przyjemnościami morskiej bryzy i relaksującym początkiem wakacji.”

Podczas blokady, DFDS nadal obsługiwał swoje ogólnoeuropejskie trasy towarowe, aby utrzymać istotne powiązania handlowe i wspierać dostarczanie podstawowych towarów do sklepów i firm. Na niektórych trasach firma zwiększyła przepustowość i zaoferowała dodatkowe rejsy, aby pomóc społecznościom i branżom, które obsługuje, dostarczać potrzebnych produktów. Ponadto, pasażerowie nadal byli obsługiwani na trasach firmy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim, aby wesprzeć niezbędne podróże kluczowych pracowników i umożliwić podróżnym powrót do domu do swoich rodzin.

Mamy nadzieję, że wkrótce powitamy naszych wczasowiczów po zniesieniu ograniczeń rządowych.

- Nasze połączenia na trasach Amsterdam - Newcastle i Kopenhaga - Oslo są obecnie zawieszone do 17 czerwca 2020 roku, włącznie.

- Rejsy na Kanale La Manche i Morzu Bałtyckim nadal funkcjonują, aczkolwiek wyłącznie w celu przewozu ładunków i niezbędnych podróży.

Przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że możesz podróżować do miejsca docelowego.

Aby dowiedzieć się więcej na temat usług promowych DFDS i wprowadzonych przez firmę nowych środków, odwiedź stronę www.dfds.com

bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.