PMK
Północnoamerykańscy operatorzy linii wycieczkowych Carnival Corporation przedłużają zawieszenie rejsów do połowy maja ze względu na przedłużającą się niepewność spowodowaną pandemią koronawirusa.
Obejmuje to marki: Carnival Cruise Line, Cunard North America, Holland America Line i Seabourn.
Carnival Cruise Line przedłuży pauzę operacji w Ameryce Północnej do 11 maja, Seabourn i Holland America Line przedłuży pauzę dobrowolnie do 14 maja, a Cunard przedłuży zawieszenie do 15 maja. Wszystkie rezerwacje zostaną automatycznie anulowane do 14 maja.
Holland America Line, Cunard i Seabourn poinformowali, że goście mogą wybrać między 125% przyszłego kredytu rejsowego z dodatkowym kredytem pokładowym w wysokości 250 USD lub 100% zwrotu za odwołane rejsy.
Carnival ustanowiła zautomatyzowany proces obsługi klienta i wezwała gości do korzystania z formularzy online, ponieważ jego zdolność do obsługi połączeń jest ograniczona w związku z zamknięciem biur w Miami.
- Ta decyzja ma również wpływ na tysiące członków załogi, którzy pozostają na naszych statkach. Pracujemy z należytą starannością, aby nadal się nimi opiekować i zabrać ich do domu, jeśli to możliwe. Pozostajemy zaangażowani w powrót do służby i wykorzystamy ten czas na dalsze budowanie dodatkowych procesów, protokołów i zasobów w celu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa naszych gości oraz załogi – poinformował Carnival Cruise Line.
Komentując sytuację, Simon Palethorpe, prezydent Cunard powiedział, że jest zbyt wcześnie, aby wiedzieć dokładnie, jak ta sytuacja będzie się rozwijać.
- Zespół Cunarda zaangażuje wszystkie nasze zasoby, energię i talent w przetrwanie tej burzy i wyjdziemy z tego silniejsi niż kiedykolwiek - powiedział.
Litwa zaostrza kontrolę zboża z Rosji i Białorusi
Aktywny okres w inwestycjach tonażowych. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 6-10/2024)
Hapag Lloyd w sztormach w 2023 i 2024 r.
Rząd chce, by terminal zbożowy w Gdyni trafił do KGS
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał polskiego eksportu rolnego
Europejskie Porozumienie Przemysłowe wyzwaniem i szansą dla portów i stref ekonomicznych