• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa

ew

03.01.2019 09:44 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa

Partnerzy portalu

Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa - GospodarkaMorska.pl

Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje 100 mln USD w projekt uruchomienia Shipa.com, cyfrowej platformy logistycznej umożliwiającej przedsiębiorcom oraz konsumentom zarządzanie transportem, sprzedażą oraz dostawami przez Internet.


„Shipa.com, dzięki zastosowanej technologii, ułatwia działalność zarówno niewielkim firmom, które mogą zarządzać łańcuchami dostaw przy pomocy kilku kliknięć, jak i klientom indywidualnym, którzy na telefonie mogą sprawdzić status zamówionej przesyłki” mówi Henadi Al-Saleh, przewodnicząca rady nadzorczej Agility. „Dzięki Shipa.com logistyka staje się wygodniejsza, bardziej zrozumiała, a jednocześnie prostsza i dostępna dla wszystkich.”


W skład platformy Shipa.com wchodzą:


Shipa Freight  zapewnia małym przedsiębiorstwom bezpośredni i szybki dostęp do stawek transportowych, a także umożliwia rezerwację, płatność oraz śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie, z dowolnego urządzenia cyfrowego lub mobilnego. To pierwsza w branży i najbardziej zaawansowana, w pełni zintegrowana usługa internetowego zarządzania frachtem, dostępna obecnie w ponad 100 krajach, w tym w Polsce.


Shipa Ecommerce  zapewnia sprzedawcom internetowym dostęp do najszybciej rozwijających się i zróżnicowanych rynków na całym świecie. Shipa Ecommerce oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne obejmujące usługi frachtowe, obsługę magazynową oraz dostawy w rejonie Zatoki Perskiej, poszerzone w najbliższej przyszłości o kraje Unii Europejskiej i Afrykę. Jej klientami są międzynarodowe sieci handlowe z USA, UE i Azji, a także lokalne firmy z Bliskiego Wschodu. Rozwiązania Shipa Ecommerce wykorzystują łatwą w obsłudze integrację cyfrową: API i interfejsy sieciowe, takie jak integracja z portalami klientów, stronami internetowymi i aplikacjami.


Shipa Delivery oferuje przedsiębiorcom i klientom indywidualnym dostawy w ciągu tego samego dnia, następnego dnia i międzynarodowe w krajach Zatoki Perskiej. Intuicyjna i łatwa w obsłudze platforma dostępna jest z urządzeń mobilnych lub zintegrowana bezpośrednio z systemami biznesowymi klientów. Dostarcza ona rozwiązań umożliwiających optymalizację działań pod względem szybkości, wygody oraz kosztów.


 „Logistyka jest kręgosłupem handlu. To jednak skomplikowany proces, a jego złożoność przysparza poważne trudności drobnym przedsiębiorcom. Małe firmy często nie mają dostępu do zasobów, narzędzi i rozwiązań logistycznych, z których korzystają najwięksi gracze” powiedziała Henadi Al-Saleh. „Nic zatem dziwnego, że po przeprowadzeniu rozmów z przedstawicielami 800 małych i średnich przedsiębiorstw z całego świata, odkryliśmy, że aż 78 proc. z nich chciałoby mieć możliwość zarządzania procesami logistycznymi przez Internet. Shipa stanowi odpowiedź na tę ich potrzebę, tym samym dając im szansę wykorzystania możliwości oferowanych przez światową gospodarkę cyfrową”.


Według Henadi Al-Saleh, Shipa.com to „ramię innowacji Agility”, które ułatwia wdrażanie nowych technologii i rozwój produktów cyfrowych oraz przyspiesza tempo zmian zarówno w firmie jak i w całej branży. „Shipa.com pozwala połączyć logistyczną wiedzę Agility, dostępne zasoby oraz cyfrowe możliwości platform Shipa. Stanowi dużą wartość dla naszych klientów i wnosi nową wartość do firmy” podsumowuje.
„Także w Polsce klienci, bez względu na wielkość firmy, oczekują od nas zarówno prostego i szybkiego dostępu do informacji o tym, co w danym momencie dzieje się z ich przesyłką jak i wsparcia w zarządzaniu skomplikowanym procesem logistycznym. Tu najlepszą odpowiedzią są nowoczesne technologie, co widać chociażby po wzroście liczby użytkowników aktywnie korzystających z platformy Shipa Freight. Kolejne inwestycje w rozwój cyfrowej platformy logistycznej oznaczają nowe, jeszcze większe możliwości dla naszych klientów” mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager, Agility Logistics w Polsce.


O Shipa


Shipa to cyfrowa platforma logistyczna, która ułatwia przedsiębiorcom oraz klientom indywidualnym zarządzanie międzynarodowym i lokalnym transportem towarów przy pomocy kilku kliknięć. Shipa Freight pomaga małym i średnim firmom w transporcie towarów na całym świecie i wykorzystaniu możliwości oferowanych przez globalną gospodarkę. Shipa Ecommerce ułatwia zarządzanie procesem logistycznym w handlu internetowym, dostawami oraz zwrotami w obszarze Zatoki Perskiej. Usługa ta skierowana jest do sieci handlowych z USA, UE, Azji oraz Bliskiego Wschodu. Shipa Delivery umożliwia organizację szybkich dostaw w ciągu 24 godzin na terenie krajów arabskich. Shipa.com opiera się na światowej sieci i infrastrukturze Agility, operatora logistycznego działającego w ponad 100 krajach, zatrudniającego ponad 22 tys. pracowników, prowadzącego centra logistyczne w strategicznych lokalizacjach na całym świecie, także największego prywatnego właściciela nieruchomości komercyjnych na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz czołowego dewelopera i inwestora w technologie logistyczne.

bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.