ew
Liczba pracowników Maerska pracujących z domu znacznie wzrosła wskutek podjęcia całego szeregu działań mających na celu powstrzymanie epidemii koronawirusa w Azji i Europie.
Jak powiedział Vincent Clerc, CEO Ocean and Logistics w Maersk: "Jestem dumny z tego, że nasze zespoły szybko wdrożyły w życie nowe zalecenia i bez znaczącego wpływu na naszą efektywność - już 85% naszych pracowników biurowych wykonuje swoje obowiązki z domu".
Clerc dodał, że pomimo pandemii, większość łańcuchów dostaw została utrzymana. Nie da się jednak uniknąć spowolnienia gospodarczego dlatego też Maersk spodziewa się niższego popytu na swoje usługi w najbliższych tygodniach.
„Aktywnie przygotowujemy się do obniżonego poziomu popytu. Uważamy, że naszym obowiązkiem jest utrzymanie racjonalnych cen zarówno po to, aby przetrwać tę burzę, ale również, żeby zapewnić naszych partnerów, że dbamy o integralność łańcuchów dostaw w momencie, w którym świat mierzy się z gospodarczymi skutkami pandemii".
W poprzednim komunikacie Maerska, Clerc zapewił, że firma opracowuje rozwiązania mające na celu złagodzenie wpływu pandemii na łańcuch dostaw i utrzymanie codziennego handlu światowego, aby zapewnić ciągłość biznesową a także, iż marynarze wydłużyli czas swoich kontraktów.
Powstające Muzeum Kanału Sueskiego szykuje się do otwarcia na turystów
Muzeum Marynarki Wojennej pokazuje wnętrze Sokoła. Prace nad wyjątkowym eksponatem wciąż trwają
Wojciech Ślączka wybrany na rektora Politechniki Morskiej w Szczecinie
Jakie są możliwości pracy w terminalu kontenerowym? Baltic Hub odpowiada na to pytanie podczas targów pracy Talent Days
ESG: koszt czy inwestycja? Czy dążenie podmiotów w kierunku zrównoważonego rozwoju przekłada się na wyniki finansowe?
Dzień Otwarty Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni