pc
Polski Rejestr Statków szuka prezesa i członka zarządu. Postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w związku z upływającą kadencją zarządu spółki. Termin składania zgłoszeń na powyższe stanowiska upływa 28 maja.
Kandydaci na stanowisko prezesa i członka zarządu Polskiego Rejestru Statków muszą m.in. posiadać wyższe wykształcenie; co najmniej 5-letni okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, świadczenia usług na podstawie innej umowy lub wykonywania działalności gospodarczej na własnych rachunek; posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek; korzystać z pełni praw publicznych.
Dodatkowym atutem jest znajomość języka angielskiego.
Kandydaci nie mogą pracować w biurach poselskich, senatorskich, poselsko-senatorskich posłów do Parlamentu Europejskiego lub w partiach politycznych. Niedozwolone jest także pełnienie funkcji z wyboru w zakładowej organizacji związkowej.
Jak czytamy w ogłoszeniu, tematy poruszane rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będą wiedzy w zakresie działalności spółki oraz sektora, w którym ona funkcjonuje, znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników, funkcjonowaniem spółek handlowych, wynagradzaniem, nadzorem właścicielskim oraz grup kapitałowych. Sprawdzone zostanie także doświadczenie kandydatów niezbędne do wykonywania funkcji członka zarządu w spółce.
Obecnie funkcję prezesa Polskiego Rejestru statków pełni Andrzej Madejski. Członkiem zarządu jest Dariusz Rudziński.
PRS to instytucja o międzynarodowym zasięgu działania. Jako członek IACS oraz organizacja uznana przez 34 Administracje Morskie oraz Unię Europejską wydaje dokumenty uznawane na całym świecie i wspiera rozwój okrętownictwa.
Ogłoszenie na stanowisko prezesa zarządu tutaj.
Ogłoszenie na stanowisko członka zarządu tutaj.
XII Ogólnopolska Konferencja Prawa Morskiego na Uniwersytecie Gdańskim
MFW: Nieefektywna ochrona infrastruktury krytycznej w RP przed atakami w cyberprzestrzeni
Umowa o budowę statku – skutki „permissible delay”
Saab i Damen nie mogą się pogodzić z porażką w przetargu na niderlandzką "Orkę". Pójdą na noże z Naval Group?
Czarter na czas – naruszenie obowiązku płatności „hire”
Katastrofa mostu w Baltimore przyczyną strat dla żeglugi